AsafA -באיזה מוסך מדובר?
כבר הבנתי ,כל אלה עם "נוהל העבודה שלהם (איזון ידני)"-לא שווים כלום.
יש מצב ש באיזה מקום כן יכלים להגיע ל תוצאות טובות יחסי עם איזון ידני,כמו ש בטוח,אנשים אלה עובדים ממש לא בכול פנצרייה\פינה בארץ.
המצב מצער.
כל המכונאים שטיפלתי אצלם (לא משהו מזדמן, אלא כלקוח קבוע) החזיקו תעודה יפה על הקיר המתירה להם לתקן צמיגים.
יתקנו אותי המכונאים המוסמכים, אבל אאל"ט קורס צמיגאים הוא די חרטא, וכבעל מוסך לא לדאוג שתהיה לך או למישהו מהעובדים הסמכה כזו, זה חאפריות.
או קי. אז אתה בטח מכיר מכונת איזון במרכז שהיא לא אצל שני המתחרים.
עבדתי במוסך מורשה. כל הגלגלים מקטנועים דרך אופנועי שטח ועד גולדווינגים אוזנו על מאזנת ידנית. בכל הכמעט שנתיים שעבדתי שם לא חזר אף לקוח עם תלונות בקשר לנושא. זה שעשית פעם ולא יצא לך, לא אומר שהשיטה לא עובדת, זה פשוט אומר שלא ביצעת כמו שצריך, ואין טעם לפזר מיסאינפורמציה תוך כדי נסיון ללטף את האגו
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
עכשיו תכלס.
בואו נעשה מהשרשור הזה משהוא מועיל.
א. האם לדעתכם יש הבדל בין איזון ידני אצל אתם מיומן לבין איזון ע"י מכונה?
ב. אם כל אחד שמכיר היכן יש בארץ בעל מקצוע שמאזן גלגלים לקטנועים ואופנועים יציין זאת, זה יהיה שרשור מועיל לכולם,לנו הרוכבים ולבעלי המקצוע הרציניים.
אתחיל:
מומנט אופנועים בגבעת שאול ירושלים/סטנד ידני
ריינו טייר בתל אביב/מכונה אוטומטית
איזון ידני יותר מדויק מהאיזון של המכונה.
במכונה כדי שהאיזון יצליח המכונה צריכה להיות מכויילת
להזכירך אתה מתבסס על תצוגת המכשיר (הגלגל יכול לרעוד והמכונה תראה הכל ירוק)
איזון ידני באמת מודד את חוסר האיזון פיזית
אם הגלגל מאוזן הוא יעצר בצורה אקראית בכל נקודה שתניח אותו.
מאוזן בידני זה מאוזן על האופנוע
באמת מזל שאני לא פעיל בפורום. הרווח כולו שלך.
אז טרחתי לבדוק את מה שכתבת, ולהלן העובדות:
-בYD מוטו לא זוכרים אף אחד שהגיע לעשות איזון וסורב.
-בYD מוטו יש מכונה לאיזון גלגלים. עובדת תקינה.
-YD מוטו מטפלים בכל אופנועי ב.מ.וו של המשטרה, כך שאין הם מפחדים מהכלים האלו.
*מתנצל על ה"חרטטן" אם נפגעת מזה. ללא ציניות.
*אולי הלכת למוסך אחר בטעות.
*גילוי נאות- לפני כמה שנים עבדתי אצלהם משך זמן לא מבוטל.
שיהיה המשך יום נפלא.
"לפזר מיסאינפורמציה " אהבתי .
" אופנועי שטח" -...היתה לי בעייה מורגשת ב120-140 .שטח....ממממ
אם "לא חזר אף לקוח " -בטח הם עשו דרך שלAsafA
"נסיון ללטף את האגו"-איך פגעתה -בול,זה הייתה המטרה.
השלה אז נשארה בצורה שונה טיפה ,אם כבר..:
-לא מובן לי,למה בעלי כל מני "מורשים" לא מחזיקים מכשיר איזון?
יקר מדי?
מסובך מדי להפעלה?
"ידני מספיק טוב"?
למה בכול פמצריה רכב לא עושים "ידני"?
נערך לאחרונה על ידי Busy; 09-08-2018 בשעה 11:31.
אתה צודק, בBSB כולם מפגרים, איך זה שאין מכונות....
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
הסיבה שבפנצ'ריות לא מאזנים ידנית היא שזה לוקח יותר מדי זמן, ודורש מיומנות מסוימת.
יותר משתלם להם להוציא הוצאה ראשונית גבוהה על מכונה ולתקתק לקוחות.
אה,
ולא לעמוד ולהפסיק את העבודה בזמן שהעובד שכן יודע לאזן, הלך לחרבן.
אפשר לראות פה איזה סוג של היגיון.
נגיד-קטנוע.
בעיית איזון בדרך כלל מרגישים במהירות גבוהה יחסית,כמו שכתבתי ,אצלי זה היה 120-140.
בקטנוע גלגלים קטנים יחסי,גם מרגישים פחות וגם רובן מתניידים "...עד 120"
כמה ש קוטר גלגל עולה-כך הבעייה .
כמעת בטוח-לקחת 100 קטנועים למכשיר איזון אחרי "איזון ידיני"- ל70-80 לפחות יהיה בעיית איזון.
אין שום "קביעה" ולא יכל להיות אלה "הערכה משוערת" על סמך איך אני רואה את זה.