עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: מנוע מסתובב רק כשהפלאגים בחוץ

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10

    מנוע מסתובב רק כשהפלאגים בחוץ

    מדובר על sv650n שנת 2009
    יש לי בעיה שהמנוע פשוט לא מסתובב כשהפלאגים בפנים, כשאני מוציא אותם הוא מסתובב תקין .
    מה התקלה יכולה להיות , מצבר ? סטרטר ? שסתומים עקומים ?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    תגדיר לא מסתובב.
    מנוע אמור להסתובב קשה עם פלאגים. הוא צריך להתגבר על פעולת דחיסת האוויר בצילינדר.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    תגדיר לא מסתובב.
    מנוע אמור להסתובב קשה עם פלאגים. הוא צריך להתגבר על פעולת דחיסת האוויר בצילינדר.
    הסטרטר פשוט לא מצליח לסובב את המנוע .
    יש לי כלים, יש ניסיון מעולם לא נתקלתי בבעיה כזו, מאיפה אתם ממליצים לי להתחיל את הדיאגנוסטיקה ?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הפלאגים ששמת הם מקוריים?
    אם הפלאג פוגש את הבוכנה או השסתום המנוע לא יתסובב.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מעבר למה שטרייבל כתב,
    בדקת שהמצבר תקין? אחד הסימנים הראשונים למצבר לקראת מוות הוא סיבוב איטי עד עצירה.
    אחרי זה,
    בדיקה שהסטארטר תקין.

    שתי אלו הן תופעות שנתקלתי בהן יותר מפעם אחת (לעומת פלאגים לא מתאימים שאף פעם לא קרה לי, אבל כן נתקלתי שפלאג לא מתאים עם סטארטר גרמו לשבר).

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הפלאגים ששמת הם מקוריים?
    אם הפלאג פוגש את הבוכנה או השסתום המנוע לא יתסובב.
    פלאגים מתאימים כמובן .

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מעבר למה שטרייבל כתב,
    בדקת שהמצבר תקין? אחד הסימנים הראשונים למצבר לקראת מוות הוא סיבוב איטי עד עצירה.
    אחרי זה,
    בדיקה שהסטארטר תקין.

    שתי אלו הן תופעות שנתקלתי בהן יותר מפעם אחת (לעומת פלאגים לא מתאימים שאף פעם לא קרה לי, אבל כן נתקלתי שפלאג לא מתאים עם סטארטר גרמו לשבר).
    מצבר גם כן תקין מתח בין 12 ל13 וולט .
    מחר אנסה לבדוק עם רב מודד את המתח שמגיע אל הסטרטר ואעדכן .

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתה מצליך לסובב את המנוע בניוטרל מהציר של הקראנק (איפה שמסובבים את המנוע כדי להגיע לTDC)? אם כן זה בעיית סטרטר/מצבר, אם לא זה בעיית שסתומים/טיימינג

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי MaorMasas צפיה בהודעה
    פלאגים מתאימים כמובן .



    מצבר גם כן תקין מתח בין 12 ל13 וולט .
    מחר אנסה לבדוק עם רב מודד את המתח שמגיע אל הסטרטר ואעדכן .
    המתח על המצבר לא אינדיקטיבי. אני נסעתי עם מצבר חלש במשך כמה חודשים (היה קשה לו לסובב סטרטר), והוא הראה מתח תקין במנוחה עד שהתפגר יום אחד.
    הייתי מציע לך לתת סטארטר עם כבלים, אבל אם יש משהו שבאמת תופס את המנוע יש סיכוי טוב לשבור משהו.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי MaorMasas צפיה בהודעה
    פלאגים מתאימים כמובן .



    מצבר גם כן תקין מתח בין 12 ל13 וולט .
    מחר אנסה לבדוק עם רב מודד את המתח שמגיע אל הסטרטר ואעדכן .
    הבדיקה שאתה עושה לא נותנת אינדיקציה טובה.
    קודם כל, מצבר תקין אמור להראות 12.6V ומעלה ללא עומס (בלי תאורה וכו').
    אבל מצבר יכול גם להיות לא פרוק, ועם זאת לתת נפילת מתח חזקה ברגע שיש עליו עומס.
    תמדוד אותו בזמן שאתה נותן סטרטר - הוא אמור ליפול לאיזור 10-11V. אם הוא נופל משמעותית מתחת לזה, המצבר עייף (גם אם המתח עליו ללא עומס תקין).

    עוד סיבה לסיבוב איטי של הסטרטר זאת תקלה בסטרטר עצמו. אם הוא מסתובב לאט ו"נתקע", סביר שזאת בעיית פחמים.
    אל תתקדם לשם עד שלא תבדוק את נושא המצבר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מצליך לסובב את המנוע בניוטרל מהציר של הקראנק (איפה שמסובבים את המנוע כדי להגיע לTDC)? אם כן זה בעיית סטרטר/מצבר, אם לא זה בעיית שסתומים/טיימינג
    האמת שלא ניסיתי לסובב ידנית .
    אבדוק לעומק את עניין המצבר ואחר כך אנסה .

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    המתח על המצבר לא אינדיקטיבי. אני נסעתי עם מצבר חלש במשך כמה חודשים (היה קשה לו לסובב סטרטר), והוא הראה מתח תקין במנוחה עד שהתפגר יום אחד.
    הייתי מציע לך לתת סטארטר עם כבלים, אבל אם יש משהו שבאמת תופס את המנוע יש סיכוי טוב לשבור משהו.
    אבדוק לעומק .

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבדיקה שאתה עושה לא נותנת אינדיקציה טובה.
    קודם כל, מצבר תקין אמור להראות 12.6V ומעלה ללא עומס (בלי תאורה וכו').
    אבל מצבר יכול גם להיות לא פרוק, ועם זאת לתת נפילת מתח חזקה ברגע שיש עליו עומס.
    תמדוד אותו בזמן שאתה נותן סטרטר - הוא אמור ליפול לאיזור 10-11V. אם הוא נופל משמעותית מתחת לזה, המצבר עייף (גם אם המתח עליו ללא עומס תקין).

    עוד סיבה לסיבוב איטי של הסטרטר זאת תקלה בסטרטר עצמו. אם הוא מסתובב לאט ו"נתקע", סביר שזאת בעיית פחמים.
    אל תתקדם לשם עד שלא תבדוק את נושא המצבר.
    תודה על התגובות חברים!
    לא יצא לי לבדוק עדיין, מקווה שיצא לי היום בערב או מחר בבוקר .
    אבדוק לעומק את עניין המצבר (מקווה שזה יסתכם בזה), מקווה מאוד שזה לא בעיית תזמון או שסתומים .

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10
    אז ככה בדקתי עם רב מודד את המתח שמגיע לסטרטר, הוא מאוד נמוך ונע בין 6-7 וולט, וזה כשמחוברים כבלים מהרכב .
    חיבורים לשלדה נראים תקנים

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    חיברת כבלים מהמצבר של הרכב למצבר של האופנוע ועדיין הסטרטר מסתובב חלש?

    תנסה (לפי הסדר הזה) -

    * לסובב את המנוע ידנית ע"י סיבוב של הבורג מצד המנוע עם בוקסה מתאימה.
    אם מסתובב תקין - עבור הלאה. אם לא - יש לך בעיה מכאנית. לא סביר, אם אתה אומר שמסתובב חלק בלי פלאגים.

    * תנתק את המצבר של האופנוע לחלוטין, תחבר את המצבר של הרכב לכבלים של המצבר של האופנוע. חשוב לחבר טוב! כי אחרת לא יעבור מספיק זרם.

    * לחלופין, אתה יכול לנסות לחבר כבל מינוס מהמצבר של הרכב לשלדה של האופנוע ועם הכבל פלוס לקצר בין הפלוס של המצבר של הרכב ישירות לבורג שאליו מתחבר הכבל פלוס על הסטרטר. זו האינדיקציה הכי טובה - אין שום מנגנון בדרך. אם בבדיקה הזו הסטרטר חלש - הבעיה בסטרטר. אם הוא מסתובב טוב בבדיקה הזו - הבעיה כנראה במצבר של האופנוע או בממסר סטרטר.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    חיברת כבלים מהמצבר של הרכב למצבר של האופנוע ועדיין הסטרטר מסתובב חלש?

    תנסה (לפי הסדר הזה) -

    * לסובב את המנוע ידנית ע"י סיבוב של הבורג מצד המנוע עם בוקסה מתאימה.
    אם מסתובב תקין - עבור הלאה. אם לא - יש לך בעיה מכאנית. לא סביר, אם אתה אומר שמסתובב חלק בלי פלאגים.

    * תנתק את המצבר של האופנוע לחלוטין, תחבר את המצבר של הרכב לכבלים של המצבר של האופנוע. חשוב לחבר טוב! כי אחרת לא יעבור מספיק זרם.

    * לחלופין, אתה יכול לנסות לחבר כבל מינוס מהמצבר של הרכב לשלדה של האופנוע ועם הכבל פלוס לקצר בין הפלוס של המצבר של הרכב ישירות לבורג שאליו מתחבר הכבל פלוס על הסטרטר. זו האינדיקציה הכי טובה - אין שום מנגנון בדרך. אם בבדיקה הזו הסטרטר חלש - הבעיה בסטרטר. אם הוא מסתובב טוב בבדיקה הזו - הבעיה כנראה במצבר של האופנוע או בממסר סטרטר.
    הצלחתי לסובב את המנוע ידנית,
    חיברתי פלוס ישירות לסטרטר, עדיין המתח צונח בין 5-8 כשאני נותן סטרטר

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כי המצבר שלך גמור.
    מת.
    "שותה" את כל הזרם.
    נסה לעשות את אותו ניסוי כשהמצבר מנותק (וההדקים מחוברים רק לכבלים של הרכב התורם).
    חזור לדווח. כי ירידה לכאלו ערכים, כשמחוברים כבלים, גם עם מצבר חלש(אבל שמצליח להחזיק מתח טעינה) היא מוזרה.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כי המצבר שלך גמור.
    מת.
    "שותה" את כל הזרם.
    נסה לעשות את אותו ניסוי כשהמצבר מנותק (וההדקים מחוברים רק לכבלים של הרכב התורם).
    חזור לדווח. כי ירידה לכאלו ערכים, כשמחוברים כבלים, גם עם מצבר חלש(אבל שמצליח להחזיק מתח טעינה) היא מוזרה.
    זה מה שעשיתי, המצבר מנותק וההדקים מחוברים רק לכבל של הרכב התורם .
    למען האמת גם כאני מוציא את אחד הפלאגים המתח טיפה יותר גבוה מגיע ל9 .
    אני מניח שהסטרטר הלך ? יש אופציה של לקנות קיט שיפוץ זה זול משמעותית מסטרטר חדש,
    כדאי לשפץ ?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-10-2017, 20:41
  2. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 14:40
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:02
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-04-2016, 11:49
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-03-2016, 17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO