תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: הקרוזר שלי - סיפורו של אגזוז XV1900

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399

    הקרוזר שלי - סיפורו של אגזוז XV1900

    האופנוע XV1900 - את האופנוע קניתי עם אגזוז לא מקורי של V&H .
    לאחר מספר שרשורים כאן בנושא כיול האופנוע, בגלל שקרטע, לא סחב כמו שאופנוע בנפח 1900 סמ"ק אמור לסחוב , היה גס מאוד ברכיבה איטית על גבול הבלתי אפשרי , עלה את העליות של דלית אל כרמל כמו אופנוע 500 סמ"ק והשתנק בנוסף לכל ... ולאחר שהבנתי ששום דבר לא יעזור , ולא ניתן בשום פנים ואופן לכייל את האופנוע שלא לומר ליהנות לרכוב עליו החלטתי לחזור לאגזוז המקורי, לחבר את כל החיישנים\התקנים שניתק הבעלים הקודם , לנתק לכל הרוחות את מערכת ה PC שמכרו לי ולא עזרה בכלום אלא למוסך שמכר אותה, ולהחזיר את האופנוע למצבו המקורי.

    היום קיבלתי לידי את האופנוע לאחר החלפת האגזוז למקורי , אז נכון שרכבתי עליו מעט, אבל כבר בהתנעה שמעתי את הרוגע של המנוע, הגרגור השקט והעוצמתי, התחלתי רכיבה הילוך 1 בלי גז האופנוע סוחב חלק, אין יותר קפיצות של תיש עקשן שרותצה להעיף אותך, אין יותר משחק גז קלאץ , לא צריך לעלות ל 2K RPM כדי לייצב אותו ולהפסיק את הקפיצות והנדנודים הבלתי פוסקים.
    מהיום אוכל להניע אותו בשבת בבוקר בלי שום נקיפות מצפון שאני מעיר חצי מושב בדרכי למפגש הקבוע אי שם בהרי ירושלים , הוא שקט, כל "הבקפיירים" שהיו מקפיצים כל נהג בסביבתי נעלמו. הרעש שלו מזכיר את האגזוזים של BMW. סוף סוף אני רוכב בשקט, יכול להפעיל את המערכת ולשמוע מוסיקה.

    יש המחזיקים בדיעה שקרוזר \ קאסטום חייב להרעיש. הרעש של אגזוז פתוח בניוטרל על 1K RPM נחמד כמו סימפוניה, אולם המחיר שמשלמים על אותה סימפוניה במיוחד כאשר האגזוז לא מתאים לאופנוע יקר ביותר. אצלי כל ההרפתקאה הזו הסתכמה ביותר מ 10K ש"ח. כל מיני פתרונות קסם דוגמת PC , וכל מיני משתיקים במטרה לבלום את כל הפיצוצים, ולשפר את הסחיבה.
    הציעו לי להחליף לפילטר אוויר פתוח, לנסות שיפור כזה או אחר ... ועוד על מיני הצעות שרק היו עולות ועולות הרבה זוזים אך לא משיגות כלום בסוף.

    בסופו של יום נמאס לי, וחשבתי שמהנדסי ימאהה יודעים טוב מכולם מה טוב למנוע שלהם. באגזוז המקורי יש פטנט עם שסתום שמווסת את זרימת האוויר באגזוז, בחליפי אין דבר כזה הזרימה היתה חופשית לחלוטין . במקורי החיישן היה מחובר, בחליפי ממש לא.

    עיצה קטנה לכל אלו שמשפרים ומחליפים לאגזוז כזה או אחר ...
    עשו שיעורי בית לפני שאתם מחליפים אגזוז, אל תקנו אגזוז מחברה קיקיונית, אלא אגזוז עם אבא ואימא. אגזוז שניסו אותו באופנוע זהה לאופנוע שלכם ויש עליו ביקורות חיוביות. ואם כבר קניתם כמוני אופנוע עם אגזוז לא מקורי והאופנוע מקרטע ולא נותן את המירב, נסו לחזור למקור, או לחליפי עם המלצות. יכול להיות שיש לכם אגזוז שרשום עליו אקרפוביץ או כל שם אחר, אבל הוא נקנה בעלי אקספרס או שזה סתם צינור עם מדבקה...





    אגזוז מקורי



    אגזוז מקורי



    אגזוז V&H
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שמח לשמוע שהאופנוע שלך חזר למוטב.
    כל מערכות היום באופנועים הם אחרי הנדסה ברמת הבורג ככה שכל מחשבה על שינוי צריכה להיות מגובה בחלקים מחברה שהשקיע רבות בR&D ובמכונאי מנוסה מאד.

    למרות הנ"ל יש אופנועים שפשוט אסור לגעת בהם, לקנות ולרכב.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בשעה טובה
    אז שבת נפגשים לחגוג את האירוע ולהאזין לסימפוניה של הכלי?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שמח לשמוע שהאופנוע שלך חזר למוטב.
    כל מערכות היום באופנועים הם אחרי הנדסה ברמת הבורג ככה שכל מחשבה על שינוי צריכה להיות מגובה בחלקים מחברה שהשקיע רבות בR&D ובמכונאי מנוסה מאד.

    למרות הנ"ל יש אופנועים שפשוט אסור לגעת בהם, לקנות ולרכב אכן, וזה אחד האופנועים שמוטב שלא היו נוגעים בו מלכתחילה. .
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בשעה טובה
    אז שבת נפגשים לחגוג את האירוע ולהאזין לסימפוניה של הכלי?
    אני מניח שכן.. . קח בחשבון שאם נרכב זה בקצב "קרוזרי" ולא GTRI כלומר ... יהיה לך המון זמן להתבונן בנוף
    היום רכבתי לעבודה רגוע מאוד (100-110קמ"ש ) - כביש מהיר, התחושה שונה לחלוטין , קודם כל שקט , הרבה שקט אפילו שמעתי גלגל"צ - נו טוב בערך לא ממש , בכ"ז אני רוכב בלי משקף על האופנוע וזה בגלל שאני אוהב להרגיש את הרוח מכה בי.
    מבחינת סחיבה לא יודע לשים את האצבע על מה שמציק לי , אבל לדעתי חייב כיול נוסף מעודן, אעלה איתו את העליות בסביבות אשתאול ואז אדע לומר באופן סופי האם זה "זה" ...
    כך או אחרת תחושת הרכיבה אחרת.
    נתראה (כנראה ) בשבת .
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כיף לשמוע שאתה נהנה.

    אנו נאזור אומץ ונרכב בקצב שלך.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. סיפורו של XSR - מכירה
    על ידי RoadSwimmer בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-07-2018, 23:00
  2. קרוזר די גדול בתקציב קטן - יש חיה כזו?
    על ידי TundraOG בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 13:44
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 02-06-2016, 09:27
  4. סיפורו של גיבן - סיפור מסע עם V-Strom
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 48
    הודעה אחרונה: 15-05-2016, 07:30
  5. התחדשתי : Xv1900
    על ידי miki בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 23:17

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO