"יד יבואן" ו"משומש" זה לא אותו דבר.
אתה קונה מהם אופנוע חדש, עם אחריות של אופנוע חדש ו-0 קילומטר.
הם מוכרים אותו מעט זול יותר ממה שהוא היה ללא יד יבואן.
למיטב הבנתי, מטרו קנו סטוק גדול של הכלים האלה, בידיעה שהייצור מסתיים למרות שיש בשווקים מסויימים ביקוש ער לדגם (כנראה עקב תקני יורו-שקר כלשהם).

כמו שאמרו מעליי, ההצדקה למחיר היא עסקית.
37K ל-WR חדש זה מחיר טוב. בגלגולו הקודם הארץ, האופנוע הזה נמכר במעל 50 אלף שקל - ועדיין היו קונים (גם אם לא רבים כמו בגלגול הנוכחי). כך שמטרו במוקדם או במאוחר ימכרו את הסטוק שלהם - כי לא יצא מחליף לדגם (המאוד מוצלח) הזה, וימאהה בינתיים נשארים עם חור בליין.