למה שמים כוכב/עם גולגלות על הצד של הג'ימני לפעמים? יש את זה עם מגן דוד, שיתפדחו לגנוב לפחות?
מה בעצם עושים אם זה גג מבד, יש משהו חוץ ממנעול הגה? להוציא איזה פיוז? להוריד אוויר בצמיגים?
(לוקי, מקווה שזה בסדר ששואל כאן, היות שהזכרת ג'ימני)
למה שמים כוכב/עם גולגלות על הצד של הג'ימני לפעמים? יש את זה עם מגן דוד, שיתפדחו לגנוב לפחות?
מה בעצם עושים אם זה גג מבד, יש משהו חוץ ממנעול הגה? להוציא איזה פיוז? להוריד אוויר בצמיגים?
(לוקי, מקווה שזה בסדר ששואל כאן, היות שהזכרת ג'ימני)
אין כבר גימני עם סופט טופ. מלכתחילה אני לא חושב שנמכרו בארץ כאלו.
זה גם לא משנה.
החלק הכי קל בלגנוב אוטו הוא להכנס לתוכו.
נ.ב
היו ג'ימני פתוחים דור קודם (לפני 2019) של רד בול כמדומני
אני גם לא מבין למה כבר לא מייצרים פתוחים עם חלון קדמי מתקפל כמו הסמוראי ( עד דגמי 1996 כמדומני)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם היו מדביקים מדבקות בהדפסת של חור של קליע.
היו לא מעט פיאטים עם מדבקות של ריגר
אי שם בסוף שנות השמונים תחילת ה90 היו מדבקות של סיגריות אני חושב jpl או משהו כזה
כמובן שישנן מדבקות שפותרות את הצורך בביטוח כמו
תודה אבינו שבשמים
אין עוד מלבדו
טוב חבר כלב מכלב חבר ( היה המון על פורד טרנזיט).
בקיצור עניין של תקופה ואוריאנטציה מינית.
היו לי סמוראי פתוח
פרוזה פתוחה
סופה מתפוררת
את כולם אפשר לגנוב ללא קשר לגג.
מבחינת ציוד הייתי מקפיד לכסות את הרכב אז אם להודות באמת פעם אחת גנבו כובע
כן חתכו לי את הברזנט הסמוראי ( חניתי ליד העיר העתיקה בירושלים ).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
איך היתה הפרוזה? דווקא מעניין, יחסית קטנה אבל מנוע 1.6.
גם ג'ימני וגם סמוראי נמכרים ב20K+. הזיה, בחצי מחיר אפשר לקנות וולוו סטיישן, להגביה, להמיר לגפ"מ, ויישאר עודף לבקבוק wolfburn וחצי סביח.
תוהה מה היתרון של ג'ימני vs סמוראי אספנות. עפ"י יד2 נראה שגם ככה מחליפים להם מנועים לשל ג'ימני .. ולג'ימני מחליפים לשל סוויפט/בלנו עפ"י האינטרנט אז כנראה תופס גם לסמוראי.
לגבי הכוכב, התכוונתי לכאלה -
cool_star.jpg
אולי משהו צבאיקו / protector of the realm?
המדבקה סתם אופנה בטח בהשראת הג'יפים האמריקאים של מלחמת העולם הII
הפרוזה הייתה לא רעה בכלל כשלטעמי היתרון שלה מול הויטארה היה בזה שהיא יותר ספרטנית ועם שלדת סולם.
בגדול בג'יפ ישן כבר אין ממש הבדל ומה שיקבע זו רמת התחזוקה של הרכב.
היה לי סמוראי 93 ( קפיצי עלה ב98 עברו לסליל) כך שהרכב היה קשיח לגמרי אני חושב שקפיצי סליל היו נוחים יותר.
כאמור אני אוהב את הפשטות.
למיטב ידיעתי החלפת מנוע למנוע גדול יותר אינה חוקית כך שאצלי רכב כזה לא אופציה.
בכל מקרה אם ארכוש ג'יפון זה יהיה כנראה ג'ימני החל ממודל 2019 ( המודל החדש) סדרטי וללא שיפורים (הגבהות נעילות צמיגים )
זה מספיק להכל מנסיון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מה בעצם נותנת שלדת סולם? מה מרגישים שונה או איך זה מתבטא?
ממה שראיתי אין כמעט רכבים "חדשים" יותר (נגיד 2000+) עם שלדת סולם, רק ג'ימני / ספורטאז' דור 1 / סאניונגים ממה שיצא לי לראות.
יש יתרונות וחסרונות
שילה אחודה תיתן קשיחות מרכב גבוה יותר (התנהגות כביש עדיפה ) היא קלה יותר אזורי קריסה שמאפשרים לספוג את האנרגיה בתאונה.
סולם יש לה גמישות רבה יותר (עוזר במקרה של הצלבות ) המכלולים מתחת לרכב ( גיר טרנספר) קצת יותר מוגנים
יותר אפשרויות משחק בהגבהת הרכב ויתכן שגם תיקון נזקים קל יותר ולעניות דעתי הנזקים כתוצאה ממפגש עם סלע תחת הרכב באחד הצדדים יהיו קטנים יותר.
חבר עם ויטארה שחטף מעיכה מתחת לדלת וכל ה"אמבטיה) התעקמה למעלה ולא ניתן היה לפתוח אותה.
מניח שיש עוד
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עבור שימוש של לקחת את הכלב לאנשהו, אם מוותרים על לישון ברכב לטובת אופציות חניה, הפיאט עושה יותר ויותר הגיון.
אין פח מיותר, לא מושך את העין/מגניב מדי אם הצבע פשוט, וגם קשה להגיה אז אולי פחות גניב קצת.
ראיתי שיש ידניות ב-1.2, אבל בינתיים במעל 10K, פחות הגיוני כי יש גם ויטרה אספנות במחירים האלה.
+ לא ברור אם אפשר לחבר גגון מלמעלה ולשים מנוע של הונדה לג'נד, שאפשר יהיה לעקוף בעליה עם מייבש כביסה על הגג.
(בכללי לא כ"כ ברור למה יש מכוניות עם מנוע לא של הונדה לג'נד. אם נוסעים הרבה מקסימום ממירים לגפ"ם פעם אחת)