תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: למה יש לאופנועים/ קטנועים צופר חלש?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772

    למה יש לאופנועים/ קטנועים צופר חלש?

    מה הרעיון?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    לא להעיר את השכנים..
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    זה יותר זול. ואל תכליל יש כאלה אופנועים עם צופר סבבה sv למשל

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    עניין של אגו

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נובע מתפיסה אינטואטיבית מוטעית של היצרנים שהשתרשה עם השנים, שעוצמת הצופר צריכה להיות פורפורציונאלית לגודל הכלי רכב.
    הטעות בתפיסה היא, שהיא מתייחסת רק לסיכון של הכלי רכב לסביבה (ולכן כמעט לכל משאית יש צופר אוויר חזק מאוד) ולא לסיכון על בעלי הרכב עצמו שדווקא עולה ככל שהכלי רכב יותר קטן.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    נובע מתפיסה אינטואטיבית מוטעית של היצרנים שהשתרשה עם השנים, שעוצמת הצופר צריכה להיות פורפורציונאלית לגודל הכלי רכב.
    הטעות בתפיסה היא, שהיא מתייחסת רק לסיכון של הכלי רכב לסביבה (ולכן כמעט לכל משאית יש צופר אוויר חזק מאוד) ולא לסיכון על בעלי הרכב עצמו שדווקא עולה ככל שהכלי רכב יותר קטן.
    ההסבר הזה עונה על השאלה בהחלט.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    מצד שני זה טוב שהצופר של אופנוע נשמע שונה מזה של רכב, כי ככה שהרוכב מצפצף נהגי המכוניות יכולים לדעת שזה אופנוע ולהיות זהירים יותר.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כאילו העובדה שברכב יש יותר מקום לא קשורה לזה?

    בנוסף יש באופנוע מערכת חשמל צנועה יותר ויצרנים מעדיפים לנתב את המערכת לכיוון צרכנים אחרים לכן ברוב האופנועים תקבל צופר מורכב מדסקיות שהוא קל משקל, שטוח, קטן וצורך פחות זרם.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    צר לי, אבל אין שום קשר למקום. כמעט כל הצופרים החלופיים מתלבשים למקום של הצופרים המקוריים.
    גם למערכת החשמל אין קשר, כי יש הרבה צופרים יותר חזקים מהמקורי שעובדים טוב על אותו זרם, ובכל מקרה במקסימום אפשר לשים ריליי ולמתוח עוד חוט.
    ה5 צפירות שתעשה ביום לא יעלו ולא יורידו שום דבר ממערכת החשמל באופנוע ואוין להם שום השפעה על כלום בערך.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    צר לי, אבל אין שום קשר למקום. כמעט כל הצופרים החלופיים מתלבשים למקום של הצופרים המקוריים.
    גם למערכת החשמל אין קשר, כי יש הרבה צופרים יותר חזקים מהמקורי שעובדים טוב על אותו זרם, ובכל מקרה במקסימום אפשר לשים ריליי ולמתוח עוד חוט.
    ה5 צפירות שתעשה ביום לא יעלו ולא יורידו שום דבר ממערכת החשמל באופנוע ואוין להם שום השפעה על כלום בערך.
    צופר חזק יותר הוא קודם כל כפול ושנית גדול יותר, מהנסיון שלי הוא לא נכנס למקום של המקורי, אולי בקטנועים בתוך הפלסטיקה יש יותר מקום.
    עצם זה שצריך ריליי אומר דבר אחד, צורך יותר זרם.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד לגבי הזרם, בזמן למשל שחימום הידיות פועל, GPS מחובר פלוס פנסי ערפל (במוו GS טיפוסי) אם תוסיף לזה צופר שצורך יותר זרם תקבל עימעום אורות שתלחץ עליו, לא שזה מפריע אבל יצרן רציני לא רוצה שזה מה שיקרה.
    כניסת פנסי הלדים לתחום האופנועים אולי תאפשר ליצרנים גם לשדרג את הצופר בעתיד.
    אופנועי משטרה בדרך כלל מקבלים שידרוג למערכת החשמל מהיצרן.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    144
    אמרו פה סיבות הגיוניות. אני רק אוסיף 2 היבטים כלליים שלי:
    1. צופר חזק עולה כמה עשרות שקלים וניתן להזמנה והתקנה בקלות.
    2. צופר הוא אגו. אם אתה בסכנה תתרכז בלהציל את עצמך במקום לצפור ולחכות לפידבק מהרוצח האקראי.
    1000RR

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כאילו העובדה שברכב יש יותר מקום לא קשורה לזה?

    בנוסף יש באופנוע מערכת חשמל צנועה יותר ויצרנים מעדיפים לנתב את המערכת לכיוון צרכנים אחרים לכן ברוב האופנועים תקבל צופר מורכב מדסקיות שהוא קל משקל, שטוח, קטן וצורך פחות זרם.
    לא האמת שהיא לא קשורה לזה וגם לא המשקל.
    לרוב הצופר ממוקם מחוץ לאופנוע - בין הגריל לרדיאטור,כמו בקטנועים ואם מדובר באופנוע נייקד בכלל אין לזה אחיזה.
    בכלים סדרתיים משקל משחק תפקיד בעיקר בצריכת דלק צופר יותר גדול ישפיע עליה?

    פרופורציה
    כמו שעל אנייה לא תשים צופר של קטנוע,ככה גם הפוך.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המשקל זה רק על הדרך ולא שיקול רק יתרון קטן.

    הבעיה היא המקום או ההפרעה לעיצוב הכללי של האופנוע אם מדובר בנייקד

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבעיה היא המקום או ההפרעה לעיצוב הכללי של האופנוע אם מדובר בנייקד
    זה יותר הגיוני.

אשכולות דומים

  1. התקנת צופר
    על ידי Bar-duke390 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-04-2018, 14:21
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 16:16
  3. קטנועים הרבה יותר נוחים מאופנועים בגשם
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 08:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO