עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: 231 כ"ס לקוואסאקי נינג'ה H2 החדש

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשאתה רוכב מיומן מקצועי ויודע מה אתה עושה, לפעמים היחס בין משקל לתפוקה משחק כינור
    ראשון, ככל שאתה פחות מיומן דווקא המנוע הגדול על כל קשת תחום הפעילות שלו יעזור לך.

    דוגמה קטנה לאחרונה עשיתי הדרכת שבילים עם הורסיס, מיותר לציין שזה לא האופנוע האידאלי
    למשחקים האלה בטח לא בתצורתו המקורית, אבל משהו בי דגדג והחלטתי לבדוק אם אני לא מפסיד
    משהו בבחירה שלי, זה התחיל בהורדת לחץ משמעותית מהצמיגים וכניסה לשטח עם כלים אחרים
    מתאימים הרבה יותר, רוב המשתתפים היו מתחילי "שטח" וכאלה שבאו להתנסות.

    כבר בהתחלה הבנתי שמיותר להתעסק בבלימות החלפות הילוכים וכדאי להתרכז בבחירת תוואי נכון
    עמידה על הרגליות והתאמצות לא ליפול.

    מסתבר שבהפסקה הראשונה אחרי כ-25 ק"מ של שבילים הייתי היחידי שרכב בהילוך שלישי ללא
    צורך בשום החלפת הילוך, ממש כמו באופנוע אוטומטי כל השאר עבדו על שני ראשון וקצת שלישי.

    דוגמה נוספת בכבישים טכניים כמו כביש אלון נס הרים והסביבה, הרכיבה שלי היא בהילוכים רבעי
    חמישי וככל שאני שומר קו נכון הקצב עולה.

    בדרך לעבודה או ברכיבה עירונית, בכל פעם שאני נתקל בנהג מטומטם או צורך לברוח מסכנה, או
    לבצע עקיפה זריזה, אני לא חושב פעמים לא משנה באיזה הילוך אני פתיחה חזקה של הגז, משלחת
    את האופנוע קדימה ואני רק צריך לבדוק שאין לי מכשול חדש רחוק מהצפוי.

    אני בכלל לא מדבר על רכיבה בשתיים עם ציוד שזה הלחם והחמאה שלי לאופנוע ממש לא משנה מי
    נמצאת מאחור או מה העמסתי עליו, הוא שם לתכלית.

    ובשקט בשקט בינינו, אני מאד מתגעגע לכוח הברוטלי של הוי מקס, שהוריד לי 140 כ"ס בציר הינע לכביש.

    בקיצור מנוע גדול הוא ידידו הטוב ביותר של הרוכב.
    בדיוק זה.

    להתחיל עם אופנועים קטנים זה קצת סיוט למתחילים.
    אתה תמיד צריך להיות ערני למנוע ורוב הנסיעה אתה רק עסוק בלמצוא בדיוק את ההילוך הנכון כי אחרת האופנוע לא זז.
    גם אם התרגלת ואתה תמיד בהילוך נכון, במקרים מסוימים אתה תרצה לעקוף זריז או להשתלב מ-10 ל-100 קמ״ש בכביש מהיר וזה פשוט בלתי אפשרי על כלי חלש.

    זה יישמע מפונק למדי, אבל אני לא אוהב להיות נתון לחסדי אחרים כשאני רוכב.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    רק עסוק בלמצוא בדיוק את ההילוך הנכון
    בטיול אחרון יצא לי לדבר אם בעל BMW R1200RT לשעלתי "..איך האופנוע?" ,שמעתי מ בעל האופנוע "...הוא טוב,אבל צריך די הרבה להעביר הילוכים".

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    בטיול אחרון יצא לי לדבר אם בעל BMW R1200RT לשעלתי "..איך האופנוע?" ,שמעתי מ בעל האופנוע "...הוא טוב,אבל צריך די הרבה להעביר הילוכים".
    בגלל זה המנועים של הארלי כל כך הגיוניים ושימושיים.
    סמ"ק גבוה, כח סוס נמוך וים מומנט, אולי לא משהוא במסלול אבל בכביש זה הדבר, כמעט ואין צורך להוריד הילוכים ותמיד יש כח ביציאה מהפניה

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגלל זה המנועים של הארלי כל כך הגיוניים ושימושיים.
    סמ"ק גבוה, כח סוס נמוך וים מומנט, אולי לא משהוא במסלול אבל בכביש זה הדבר, כמעט ואין צורך להוריד הילוכים ותמיד יש כח ביציאה מהפניה
    גם אינרציה גבוהה וכנראה גם יציבות כיוונית טובה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגלל זה המנועים של הארלי כל כך הגיוניים ושימושיים.
    סמ"ק גבוה, כח סוס נמוך וים מומנט, אולי לא משהוא במסלול אבל בכביש זה הדבר, כמעט ואין צורך להוריד הילוכים ותמיד יש כח ביציאה מהפניה
    הבעיה בהארלי זו תנוחת הישיבה המשקל והמתלים, רוכב טוב יתגבר מהר על החסרונות
    וידע לנצל את היתרונות, אבל....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    הגיע הזמן! הH2 הנוכחי פשוט עגלה...

    וברצינות, הH2 נדרש לפיין טיונינג מבחינת העברת הכוח לכביש, כך שלדחוף עוד כ”ס על הדרך מצטייר כמו אחלה דרך לבצע את שינויים בקטע חיובי במקום אקט פומבי של הסדרת ליקויי.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    בדיוק זה.

    להתחיל עם אופנועים קטנים זה קצת סיוט למתחילים.
    אתה יודע שלא 99, אלא 100% מעלה שמתעסקים בהדרכת רכיבה לא מסכימים איתך? כל אחד מהם, בלי יוצא מן הכלל יגידו לך - "קח אופנוע לפי יכולת", "תתחיל ב300-500" וכו.

  8. #23
    לא לארצנו, מספיק 600 סמ"ק וגם זה יותר מדיי בשביל מדינה עם מצלמה כל ק"מ רבוע

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבעיה בהארלי זו תנוחת הישיבה המשקל והמתלים, רוכב טוב יתגבר מהר על החסרונות
    וידע לנצל את היתרונות, אבל....
    הארלי יתקדמו בדגמים החדשים עם המילוואקי 8 אולי במשקל לא כלכך אבל מתלים בלמים ועוד עברו שינוי משמעותי.

    בדגמים הישנים יותר היה צריך לדעת מה לבחור אם חשקה נפשך במשהוא "ספורטיבי" הXR1200 שרכבתי עליו היה הארלי אחר שלא חשש מפניות ולפי המבחנים כך גם הroadster cx1200, לשניהם יש דיסק בלימה כפול עם מזלג הפוך ותנוחת ישיבה שפויה והגיונית.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי bikerider צפיה בהודעה
    לא לארצנו, מספיק 600 סמ"ק וגם זה יותר מדיי בשביל מדינה עם מצלמה כל ק"מ רבוע
    בגלל זה לא כח סוס או הסמ"ק חשוב אלה המומנט.
    מה רע במנוע 1200 עם 67 כח סוס מומנט בריא וצריכת דלק של 17 ק"מ לליטר?
    מנוע כזה ישייט על 3000 סל"ד ללא צורך להוריד הילוך ברגע המהירות יורדת.
    מנוע כזה הוא המתאים ביותר למדינה צפופה עם הגבלות מהירות ומצלמות.

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: נינג'ה ZX-6R חדש ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2018, 08:57
  2. רכיבה ראשונה: קוואסאקי נינג'ה 400
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-04-2018, 20:33
  3. קוואסאקי: נינג'ה 400 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 05:16
  4. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:54
  5. One Seat Cowl לקוואסאקי נינג'ה 250R/300R
    על ידי BeePi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 14:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO