עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: 231 כ"ס לקוואסאקי נינג'ה H2 החדש

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    רק עסוק בלמצוא בדיוק את ההילוך הנכון
    בטיול אחרון יצא לי לדבר אם בעל BMW R1200RT לשעלתי "..איך האופנוע?" ,שמעתי מ בעל האופנוע "...הוא טוב,אבל צריך די הרבה להעביר הילוכים".

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    בטיול אחרון יצא לי לדבר אם בעל BMW R1200RT לשעלתי "..איך האופנוע?" ,שמעתי מ בעל האופנוע "...הוא טוב,אבל צריך די הרבה להעביר הילוכים".
    בגלל זה המנועים של הארלי כל כך הגיוניים ושימושיים.
    סמ"ק גבוה, כח סוס נמוך וים מומנט, אולי לא משהוא במסלול אבל בכביש זה הדבר, כמעט ואין צורך להוריד הילוכים ותמיד יש כח ביציאה מהפניה

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגלל זה המנועים של הארלי כל כך הגיוניים ושימושיים.
    סמ"ק גבוה, כח סוס נמוך וים מומנט, אולי לא משהוא במסלול אבל בכביש זה הדבר, כמעט ואין צורך להוריד הילוכים ותמיד יש כח ביציאה מהפניה
    גם אינרציה גבוהה וכנראה גם יציבות כיוונית טובה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגלל זה המנועים של הארלי כל כך הגיוניים ושימושיים.
    סמ"ק גבוה, כח סוס נמוך וים מומנט, אולי לא משהוא במסלול אבל בכביש זה הדבר, כמעט ואין צורך להוריד הילוכים ותמיד יש כח ביציאה מהפניה
    הבעיה בהארלי זו תנוחת הישיבה המשקל והמתלים, רוכב טוב יתגבר מהר על החסרונות
    וידע לנצל את היתרונות, אבל....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    הגיע הזמן! הH2 הנוכחי פשוט עגלה...

    וברצינות, הH2 נדרש לפיין טיונינג מבחינת העברת הכוח לכביש, כך שלדחוף עוד כ”ס על הדרך מצטייר כמו אחלה דרך לבצע את שינויים בקטע חיובי במקום אקט פומבי של הסדרת ליקויי.

  6. #6
    לא לארצנו, מספיק 600 סמ"ק וגם זה יותר מדיי בשביל מדינה עם מצלמה כל ק"מ רבוע

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבעיה בהארלי זו תנוחת הישיבה המשקל והמתלים, רוכב טוב יתגבר מהר על החסרונות
    וידע לנצל את היתרונות, אבל....
    הארלי יתקדמו בדגמים החדשים עם המילוואקי 8 אולי במשקל לא כלכך אבל מתלים בלמים ועוד עברו שינוי משמעותי.

    בדגמים הישנים יותר היה צריך לדעת מה לבחור אם חשקה נפשך במשהוא "ספורטיבי" הXR1200 שרכבתי עליו היה הארלי אחר שלא חשש מפניות ולפי המבחנים כך גם הroadster cx1200, לשניהם יש דיסק בלימה כפול עם מזלג הפוך ותנוחת ישיבה שפויה והגיונית.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי bikerider צפיה בהודעה
    לא לארצנו, מספיק 600 סמ"ק וגם זה יותר מדיי בשביל מדינה עם מצלמה כל ק"מ רבוע
    בגלל זה לא כח סוס או הסמ"ק חשוב אלה המומנט.
    מה רע במנוע 1200 עם 67 כח סוס מומנט בריא וצריכת דלק של 17 ק"מ לליטר?
    מנוע כזה ישייט על 3000 סל"ד ללא צורך להוריד הילוך ברגע המהירות יורדת.
    מנוע כזה הוא המתאים ביותר למדינה צפופה עם הגבלות מהירות ומצלמות.

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: נינג'ה ZX-6R חדש ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-07-2018, 09:57
  2. רכיבה ראשונה: קוואסאקי נינג'ה 400
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-04-2018, 21:33
  3. קוואסאקי: נינג'ה 400 חדש ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-11-2017, 06:16
  4. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 12:54
  5. One Seat Cowl לקוואסאקי נינג'ה 250R/300R
    על ידי BeePi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 15:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO