לגבי ההילוך ביחס למהירות זה משתנה מאופנוע לאופנוע וגם בין אותם כלים אם משנים דברים כמו יחסי העברה. אבל אותך זה לא צריך לעניין. אתה לא צריך לחשוב יותר מדי.
אתה מתאים את ההילוך למהירות כשאתה לוקח בחשבון שככל שהסלד עולה אתה מנצל יותר מהסוסים של המנוע וכל הורדה של גז תתבטא בתאוטה משמעותית יותר. בגדול, תיסע רגוע ופשוט תתרגל לכלי עצמו, זה עניין של הרגל. תרגיש לבד מתי המנוע מבקש להעביר הילוך כי האופנוע כבר לא מושך ותרגיש מתי להוריד הילוך כי אתה כבר בסלד נמוך מדי וכו..