מכיר את הבעיה,על האופנוע שלי שמתי מחוסר ברירה אגזוז פתוח והמנוע נשמע כאילו עוד רגע תלתל עף לי לבצים והייתי ברביעי על 60...
תיקנתי את שעון הסל"ד ולמדתי להעביר הילוך לפי התחת (הוויברציות שהכלי מעביר לי לגוף) גם בעניים עצומות אני יכול לדעת באיזה סל"ד אני בטווח דיוק של 500
+-,כן רכבתי בעניים עצומות ואחר"כ הסתכלתי על השעון
למדתי להוריד הילוכים מניסוי וטעייה..כשהורדתי כמו שצריך האופנוע הרגיש חלום וכשלא הוא הרגיש סיוט,מאז גם הלך לי הילוך שני וכבר החלפתי גיר אבלי לי יש שני מנועים ספייר ולך לא..תעשה קורס רכיבה.