ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
לוויל, בלי להעליב יותר מדי.
האם אי פעם עסקת במכונאות אופנועים?

כי מה שכתבת עכשיו זה גם קשקוש וגם קשקוש.

בתור התחלה,
במברגה משתמשים כדי לקצר זמנים של הברגות ולא בהכרח כדי לתת את הפתיחה העוצמתית (ובוודאי שלא כדי לסגור).
וזה בלי להכנס בכלל לשאלה המהותית, האם מכונאי מקצוען משתמש באימפקט.

שנית,
אם תמצא באופנוע בורג שהסגירה שלו היא יותר מ120 ניוטון, תקבל נשיקה. (אני מודע לזה שבורג סגור/תקוע ידרוש מומנט פתיחה יותר גדול, אבל המספרים שזרקת מתאימים למכונאות באוניות).
ונ.ב.
יש לה 280nm
גם אני אנסה לא להעליב יותר מידי.

א) זה פורום אוף-טופיק, לא הפורום הטכני המיועד עבור אופנועים.
ב) פותח השרשור לא תחם את השימוש בכלי לאופנועים, בעצם הוא לא הזכיר אפילו פעם אחת את המילה אופנוע בפוסט הפותח.
ג) אולי בשבילך זה יבוא כהפתעה, אבל ללא מעט רוכבים פה יש גם מכוניות, ואם הם מטפלים ברכבם, אז למה להגביל לאופנוע ?
ד) מברגה זה לא אימפקט.
ה) כל מכונאי משתמש באימפקט, בעיקר לפתיחה אבל גם להידוק ראשוני.
ו) בלינק שצורף רשום 165NM גם בשאר המפרטים הטכנים ובאתרים רשמים של מקיטה.
ז) תבין לבד.