אם אתה מדבר על ה-SM, ומתכנן לקחת אחד אני מקווה שיש לך דרכים טובות למגן אותו כי הם מאוד אבל מאוד גניבים.

שנית, מנוע לא אמור להיות שיא הדאגות שלך. בקילומטראז' כזה סביר להניח שהרבה רכיבים מאוד עייפים ודורשים החלפה, בין אם מיסבי היגוי וזרוע וגלגלים, רפידות קלאץ', צינורות למיניהם, רכיבים במערכת החשמל (עם הגיל), בולמים שידרשו שיפוץ או החלפה...זה אופנוע פשוט מאוד מכאנית ומי שבאמת אבל באמת רוצה אחד ישקיע את מה שצריך אבל תשאל את עצמך כמה באמת אתה רוצה להכנס לסיפור הזה. כי כלי ישן עם מעל 100K ק"מ זו ממש לא רומנטיקה, מניסיון.