האם תג המחיר הנמוך יחסית למיני אדוונצ׳רים האחרים יכול להיחשב כעסקה טובה?
איך הוא כיחידה שלמה?
מתלבט מול המיני ורסיס או דגם ישן של 500x.
היום על 250 שעומד בנסועה, פשוט לא בא לי לשלם עוד על הביטוח, אבל מצד שני זה קצת חלש..
האם תג המחיר הנמוך יחסית למיני אדוונצ׳רים האחרים יכול להיחשב כעסקה טובה?
איך הוא כיחידה שלמה?
מתלבט מול המיני ורסיס או דגם ישן של 500x.
היום על 250 שעומד בנסועה, פשוט לא בא לי לשלם עוד על הביטוח, אבל מצד שני זה קצת חלש..
היי, אתחיל ואומר שאני עובד בעופר אבניר יבואני סוזוקי, כך שדעתי יכולה להחשב כבלתי אוייבקטיבית. עם זאת, כישראלי היחיד למיטב ידיעתי שהספיק לרכוב על הוי סטרום 250 (בחו"ל), אני חושב שאין הרבה כאן בפורום שיכולים לענות לך![]()
רכבתי על הוי סטרום 250, הוורסיס 250 (גרסה שלא מיובאת ארצה) ועל הוורסיס 300. גרסת ה-300 בהחלט חזקה יותר באופן ניכר, אבל כבר מהשם שלה ניתן לעלות על אחד ההבדלים החשובים בין הדגמים בעבור הרוכב הישראלי: מדרגות ביטוח החובה. ב-300 אתה אכן מקבל יותר נפח מנוע וכוח סוס, אבל גם משלם יותר בעבור הביטוח שלו מאחר והביטוח מתייקר משמעותית מעל 250 סמ"ק. אם אתה לא מחפש לשבור שיאי מהירות ואת חוקי התנועה, ומצד שני מחפש לשמור על עלויות שוטפות נמוכות, 250 סמ"ק הוא הפתרון.
מבחינת מתלים ומימדי גוף האופנוע: ה-300 מרגיש כמו אופנוע מעט יותר גדול והוא מרשים במראהו. אבל גרסאות ה-250 (של 2 החברות, גם הוורסיס וגם הווי סטרום), הרגישו הרבה יותר נוחות וטבעיות, גם בעבורי (גובה 1.85) וגם בעבור רוכבים נמוכים ממני.
מבחינת מנועים, בהשוואות ה-250-ים: הוורסיס עם מנוע הסינגל (שהגיע מה-Z250), הרגיש הרבה פחות נעים והרבה יותר מזמזם ממנוע הטווין המקבילי של הוי סטרום. מהירות סופית בשניהם נעה סביב ה-145 קמ"ש עבורי. רוכבים נמוכים ממני וצרים ממני () ראו 155 קמ"ש על השעון.
זווית הצידוד של הוי סטרום, המשקף הקדמי הנוח יחד עם אבזור כמו החיבור למטען סלולארי לצד לוח השעונים - הופכים אותו לטעמי לאחד הכלים הנוחים ביותר לשיטוט בעיר צפופה בפקקים, אבל גם לתפירת קילומטראז' בתוך הפרברים ובסופי שבוע.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אתה נעול רק על אדוונצ'ר ?
תחכה ל-"פג אדוונצ'ר" אופנוע אדוונצ'ר בנפח 50 סמ"ק, לצליחת הכינרת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תלוי למה אתה מייעד אותו. לרכיבות עירוניות ובין עירוניות קצרות הוא עשוי להיות מוצלח.
תודה רבה!!!!
מייעד לנסיעות קצרות (40 ק׳מ לכיוון, שחצי עירוני וחצי בינעירוני), לא טיולים ולא שטח. בעיקר כביש.
רוצה אדוונצ׳ר בגלל תנוחת ישיבה זקופה (גם גבוה) ולא רוצה לסבול מהרוחות.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אני הייתי עושה נסיעת מבחן ולא סומך על אנשי מכירות של סוזוקי- (דחפו לי אינזומה 250 ואמרו שבכייף אפשר לשייט על 130-בירידה עם רוח גבית) נראה לי שהפלטפורמה שלהוי סטרום 250 והאינזומה הישנה די זהות. אני הייתי רק אחרי שעורי נהיגה ובלי שום נסיון על כלי כלשהו, (80 באיילון נראה לי מהירות האור). אין מה להשוות ל cb500x. כלי נהדר, אמין, נוח גם לעיר וגם לטיולים בסופי שבוע. נסיעה לאלת וחזרה באותו יום בלי להתעייף.
ועוד פעם....רק נסיעת מבחן של חצי שעה לפחות שתראה שהכלי מתאים לך.
אז ככה כמעט שבועיים של רכיבה על הקרוסראנר של הונדה (כמו קרוס טורר רק 800 סמ"ק) באלפים בזוג
עם ציוד הכי קרוב לצרכים האמתיים שלי לימדו אותי...שלא. האופנוע הזה לא מתאים לי.
שעתיים וחצי על ה-MT 09 טרייסר התזזיתי לימדו אותי שזה מויי כייף אבל לא בשבילי.
עשרים דקות על הויסטרום 1000 של הכרוב (טוב לא בדיוק שלו אלה בחברה) לימדו אותי שזה אולי...
בלחץ...ויש מצב אם....
שעתיים וחצי בהרי ירושלים עם הורסיס 1000 מזוווד עד לאוזן ובלי דלק, פתחו לי את הצ'אקרות.
חצי שעה לא תתן לך כלום אם אתה לא יודע מה לחפש, מקסימום חוויה נחמדה,עד שאתה מתרגל לכלי
מבין מה הוא אומר, אתה חזרה בסוכנות ולא במגרש הביתי שלך...
אז איך יודעים באמת?
קודם כל מנטרלים את ההתלהבות, בודקים מה הצרכים האמתיים שלך ולא של כל האחרים, לא רצים עם הזרם
וחכמת ההמונים מתאימה להמונים ולא לפרט.
עכשיו לקחת אופנוע מצליח ולעשות לו קופי פייסט על מנוע קטן יותר, לשנמך את המכלולים להוזיל עלויות ולרכב
על ההצלחה לשקיעה, נחמד מאד לכיס של היצרן, הלקוח התורן נופל בפח מתוחכם. ללכת (במקרה שלנו לרכוב)
בלי להרגיש עם...שופוני יא נאס. או בעברית תראו כמה גדול יש לי....אבל לא באמת.
בייבי אדוונצ'ר נוגד כל מה שתרבות האדוונצ'ר מעלה על נס, עדיף לו לבייביי שיעבור למשפחה אומנת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תזכורת לכל המצדדים ואלה ששכחו רכיבת אדוונצ'ר מהי:
בהצלחה לבייביי....בום.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא הייתי מתנגד לקנות אותו בזמנו במקום ה Z250SL.
אבל היום כבר בא לי CB500X
תודה שוב לכולם. כרגע אכן התקציב נמוך אבל עוד שנה שנתיים הוא יגדל
לא תוכל לקבל מתרח כמוני הרבה עצות, אבל במובנים של עלות מול תועלת אני מבין ולדעתי הויסטרום הזה הוא עסקה טובה ביחס למחיר של אחיו לקטגוריה וגם בהתחשב במדרגת הביטוח שלו. נותר לקוות שהתחרות תוריד את האחרים מהעץ (לדוגמא הבמוו GS החדש).