ùìåí çáøéí,
á÷øåá àñééí A1, øåëá òì àôåø åáòì èëðé÷ä èåáä.
äàôåø éöà ìîëéøä åëòú îçôù öäåá.
îðéñéåï àéùé ùì çì÷é çéìåó áòééúéí (úîéã äéå ìé ëìéí ìà îöåééí) - îçìéè ëäçìèä âåøôú ììëú òì éîàä / KTM.
ò÷á ùðàä áìúé îåñáøú ìøòù îîðåò 2T, áåçø ììëú òì 4T.
äú÷öéá - 20K.
îäúøùîåúé ðéúï ìîðåú àú äëìéí äð"ì:
WR450F - éçñéú áùðúåï ðîåê - 08, îîä ùàðé îúøùí ëìé îñåëï àìéí åçæ÷ îãé.
WR250F - ùðúåï 10, ìà ÷ùä ìîöåà ùîåøéí, ðëåï ìøâò æä çæ÷ òì äôø÷.
EXC250F - îäúøùîåú ÷ìéìä - ìà ðôåõ ëîå àçéå äãå"ô, é÷ø, ñçéø å÷ùä ìîöåà ùîåø.
á÷øáú áéúé ðîöà îåñê îåøùä KTM ëê ùäòãéôåú äéà àìéå, ëîåáï ùáôòø äîçéøéí àòãéó ììëú òì äëçåì.
àùîç ìëì îé ùéåëì ìùôåê àåø òì äðåùà.
îùä.


öéèåè ääåãòä áúâåáä