ùìåí çáøéí,

á÷øåá àñééí A1, øåëá òì àôåø åáòì èëðé÷ä èåáä.

äàôåø éöà ìîëéøä åëòú îçôù öäåá.

îðéñéåï àéùé ùì çì÷é çéìåó áòééúéí (úîéã äéå ìé ëìéí ìà îöåééí) - îçìéè ëäçìèä âåøôú ììëú òì éîàä / KTM.

ò÷á ùðàä áìúé îåñáøú ìøòù îîðåò 2T, áåçø ììëú òì 4T.

äú÷öéá - 20K.

îäúøùîåúé ðéúï ìîðåú àú äëìéí äð"ì:

WR450F - éçñéú áùðúåï ðîåê - 08, îîä ùàðé îúøùí ëìé îñåëï àìéí åçæ÷ îãé.

WR250F - ùðúåï 10, ìà ÷ùä ìîöåà ùîåøéí, ðëåï ìøâò æä çæ÷ òì äôø÷.

EXC250F - îäúøùîåú ÷ìéìä - ìà ðôåõ ëîå àçéå äãå"ô, é÷ø, ñçéø å÷ùä ìîöåà ùîåø.


á÷øáú áéúé ðîöà îåñê îåøùä KTM ëê ùäòãéôåú äéà àìéå, ëîåáï ùáôòø äîçéøéí àòãéó ììëú òì äëçåì.

àùîç ìëì îé ùéåëì ìùôåê àåø òì äðåùà.

îùä.