עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אחת ולתמיד - Daelim Daystar 250 vs Hyosung GV250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11

    אחת ולתמיד - Daelim Daystar 250 vs Hyosung Aquila GV250

    שלום כולם!
    ראיתי מלא אשכולים מהסוג הזה.. אבל לא מעודכנים לזמן האחרון. אני מדבר על שנים 2014-2018
    בן 22, לפני יומיים עברתי טסט על A1
    מחפש קרוזר למתחילים לנסיעה בתוך העיר יומיומית (גר באילת)
    תקציב 16-20 אלף
    בבקשה אל תשלחו לי לינקים לכל מיני reviews שעשו לאופנועים כי ראיתי הכל כבר חחחחח
    בדקתי ובחנתי עוד סוגי אופנועים והגעתי להתלבטות בין השניים האלה.
    נסיעת מבחן כרגע בעייתי בשבילי לתאם בגלל מקום מגורים, אשמח לדעות מאנשים שהתנסו/מכירים אנשים בעלי הכלים האלה.
    אני רוצה לדעת בעיקר איזה כלי יותר אמין שאני לא אצטרך להתעסק בהגעה למוסכים (שמעתי על בנאדם שהייתה לו קורוזיה בדייסטאר), לאיזה כלי קיימת זמינות טיפולים בארץ במוסכים וחלקי חילוף ואיזה מהם לא יתפרק לי כי הם קוריאנים ומרשים לעצמם חחחחח אצל איזה כלי התחזוקה יותר תשתלם לא בהכרח מבחינת מחיר אלא מבחינת חלקים איכותיים שיביאו לי שקט.
    מבחינת מימדי האופנוע.. 1.75 מ' אם זה משנה
    אשמח גם לנימוקים תודה ובוקר טוב לכולם!
    נערך לאחרונה על ידי NewRider812; 06-09-2018 בשעה 07:38.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    היה לי את שניהם:
    היוסאנג מרגיש טיפה יותר חזק מבחינת כוח מנוע וגמישות (v twin מול סינגל) , גימור סביר ומראה מרשים לשני הכלים.
    תנוחת ישיבה מאוד לא נוחה בשניהם - הגב התחתון בכה כל נסיעה...
    מבחינת טיפולים וחלפים- היוסאנג יקר יותר לאחזקה .
    כהמלצה הייתי פותח את הראש לאופנועים יותר איכותיים ונוחים כגון סוזוקי אינזומה שהיה לי וממש אהבתי .
    חג שמח ורכיבות בטוחות!
    ערן

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    מסכים לגמרי עם -eranb.
    לגבי האינזומה, היה לי, נוח, מנוע גמיש, אבל לא יותר מ120 בירידה עם רוח גבית.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11
    תודה רבה לשניכם על ההתייחסות!
    אבל אני בראש של קרוזר..
    אם עיצוב כמו של האינזומה זה היה הקטע שלי הייתי הולך על הקאווסאקי z250 או על cbr250
    אני מחפש בכוונה קרוזר 250 ..
    קרוזר כי זה ה fetish שלי באופנועים ו250 כדי להוזיל עלויות ביטוח..
    ערן אני מבין שלמרות שהאקוילה היה יקר יותר בתחזוקה הסתדרת איתו יותר ?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    האקילה סהכ אמין לפי מה שאני רואה ברשת, לי היו תקלות קטנות ומעצבנות כמו כיבוי מנוע בסרק שזה נדיר במערכות הזרקת דלק, חריקות בבלם החוף האחורי ועוד..
    אם זה הכיוון, תעשה מאמץ על ותקנה rebel 500 של הונדה, ההבדל בין הכלים הינו אדיר
    ויהיה לך אופנוע אמין עם יכולות לבצע טיולים ארוכים ובראש שקט, גם עלויות התחזוקה יהיו נמוכות משמעותית

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11
    זה ברור לגמרי שאם היה לי את התקציב הייתח הולך על הרבל חחחחח אבל כרגע השוק יד שניה שלו לא כלכך זמין ועלות הביטוח תהיה בשמיים בגלל שאין לי ותק.. אז אני מחפש ככה אופנוע ראשון כדי להתנסות עליו ולהתמקצע ולצערי נשארתי עם 2 האופציות האלה.. השאלה אם התקלות האלו שאתה ציינת אופייניות לכלל האקוילות, אני שומע דעות טובות ורעות גם על הדייסטאר וגם על האקוילה.. ואני מקווה שהדברים האלה תוקנו בדגמים של 2016 ומעלה.. כנראה שזה באמת עניין סובייקטיבי ורק נסיעת מבחן/התייעצות עם בעל מקצוע תוכל לעזור לי ממש. אשמח לעוד דעות ןביקורות תודה רבה ערן !

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    עדיף לך לחכות ולחסוך עוד קצת, ההבדל בין הכלים הוא ענק.
    250 סמק זה לא נפח לקרוזר.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    NewRider812, אני קניתי בהתחלה 250 בידיוק מאותה הסיבה, 1500 ש"ח הבדל בביטוח לא צריך לקבוע איזה כלי תקנה, יש קווסאקי משומשים וגם מוגבלים במחירי רצפה עם נפח סביר שתוכל גם להנות מהטיולי והרכיבות. אל תעשה את הטעויות של כל המתחילים, תלמד מטעויות של אחרים. ומנסיון של כמה חברים, לא הייתי הולך על כלים סיניים.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11
    תודה לשניכם על התגובה!
    הסיבה שאני מתרחק מקיוואי זה בגלל שהוא ייצור סיני והתגובות לא טובות..
    בקשר ללקנות קווסאקי או הונדה או כל דבר כזה או אחר משומש.. המשומשים לא במחירים כאלה רצפה אם הולכים על דגמים קצת יותר איכותיים ושוב הפער בביטוח הוא משמעותי עד שצוברים ותק.. העניין גם להתחיל מאופנוע חלש הוא גם להתמקצע בנהיגה ולצבור בטחון ואופנוע ראשון בדעה שלי צריך להיות זול ומספק, ובגלל שאני בראש של קרוזרים נשארתי עם 2 האופציות האלו.. אחרי כל מיני כתבות סרטונים ופורומים שקראתי כנראה שאלך על היוסאנג אבל נראה מה הזמן יגיד

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    תבדוק גם את רויאל אנפילד.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    תבדוק גם את רויאל אנפילד.
    לא מתחבר לעיצוב

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    החזקתי אקילה 250 כחמש שנים ו-50000 קילומטרים.
    שלי היה שנת 07 קרבורטור, מהירות שיוט 100,מגיע גם ל-120-130 אם רוח גבית, צריכת דלק סביב 1:22-25.
    היה אחלה אופנוע, אמין מאוד, תוחזק באדיקות במוסך A TEAM בתל אביב וחוץ מטיפולים וכמה תקלות חשמל קטנות ופשוטות נסע כמו גדול.
    המכונאי שטיפל בכלי שלי טען שמוזרקים פחות אמינים.
    טיילתי איתו ברוב הארץ, דרום, צפון, ים המלח לרוב עם חבר על אינטרודר 800 ולא הייתה בעיית קצב נוראית מדי.
    מה שכן, הגב התחתון ותחת זעקו הצילו אחרי רכיבה של יותר משעה.
    גרמת לי להתגעגע

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי ISHC צפיה בהודעה
    החזקתי אקילה 250 כחמש שנים ו-50000 קילומטרים.
    שלי היה שנת 07 קרבורטור, מהירות שיוט 100,מגיע גם ל-120-130 אם רוח גבית, צריכת דלק סביב 1:22-25.
    היה אחלה אופנוע, אמין מאוד, תוחזק באדיקות במוסך A TEAM בתל אביב וחוץ מטיפולים וכמה תקלות חשמל קטנות ופשוטות נסע כמו גדול.
    המכונאי שטיפל בכלי שלי טען שמוזרקים פחות אמינים.
    טיילתי איתו ברוב הארץ, דרום, צפון, ים המלח לרוב עם חבר על אינטרודר 800 ולא הייתה בעיית קצב נוראית מדי.
    מה שכן, הגב התחתון ותחת זעקו הצילו אחרי רכיבה של יותר משעה.
    גרמת לי להתגעגע

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    חחחחחחחחחחח שמח שעשיתי לך להתגעגע
    אני שומע דעות רעות וטובות לפה ולפה שמח שאתה מאלה שיצאו מרוצים מהאקילה
    בגדול הרכיבה שלי מיועדת לרכיבה עירונית יומיומית מאוד ברגוע כי אני חסר ניסיון וידע בתחום זה כדי להוזיל עלויות בביטוח וללמוד רכיבה כמו שצריך
    אם אצא מהעיר זה לעיתים רחוקות וגם לא למרחקים גדולים אז נשמע שהדיאלים או היוסאנג יהיו בול בשבילי אבל ממש עזרת לי תודה!
    כנראה בשבוע הבא אתאם נסיעת מבחן על שני הילדודס האלה ואגבש דעה.
    אגב.. מבחינת התחזוקה.. החלקים היו בעלות סבירה? והכלי היה אמין והוא נכנס למוסך לטיפולים שוטפים והחלפת בלאי?
    שיהיה חג שמח!

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    כמו שרשמתי, נכנס למוסך לטיפולים שוטפים וכמה בעיות חשמל לא רציניות לאורך כל התקופה ושלי היה עוד יד 4 או 5, לשעבר בית ספר לנהיגה וכנראה שגם עבר איזו תאונה כי צבעו אותו.
    באמת שמאוד נהניתי איתו וממנו והוא שירת אותי נאמנה.
    החסרונות העיקריים היו תנוחת הרכיבה שגרמה לכאבי גב ותחת רציניים (וניסיתי לשדרג את המושב ללא הצלחה) ולי תמיד היה חסר קצת כוח או לפחות עוד הילוך.

    ושוב אני מדגיש, הבנתי שמוזרקים סובלים מבעיות חשמל. הדגם עם הקרבורטור די מינמילסטי מבחינה טכנית, פשוט אין הרבה מה שיתקלקל.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    11
    טוב חברים ברשותכם אסכם!
    היום הייתי בנסיעת מבחן גם על היוסאנג שנת 2018
    וגם על הדיאלים שנת 2016-2017 משהו כזה
    אישית יותר הרגשתי בנוח על היוסאנג ואפרט למה:

    1. קלאץ - הרבה יותר נוח ומפוקס, בדיאלים גם אחרי שירדתי לראשון הרגלית עוד נלחצה.. מוזר, ביוסאנג היה קשה ורך בול במידה. החלפת הילוכים שמורגשת כמו שצריך בניגוד לדיאלים.. מה שגם בדגמים של 2018 יש ביוסאנג צג שמראה הילוכים בהרבה יותר נוחות.

    2. בלמים - יחסית הרגישו דומה, ביוסאנג קצת יותר נוחים ואיכותיים אבל כנראה כי האופנוע חדש יותר, הבלם האחורי של הדיאלים חצי כוח
    דגש חשוב! בדגמים החדשים של יוסאנג כלולה מערכת ABS .. לא יודע אם זה גם בשנים קודמות אבל זה דגש בטיחותי מאוד חשוב

    3. היגוי/שיוט - יוסאנג לקח בגדול, הצמיג הקדמי שלו גדול יותר מקנה תחושת בטחון, הנסיעה בקרוזר היא רגועה לא דריפטים והשכבות, גם בפניות הרגשתי שליטה מלאה ונוחות, מה שבדיאלים פחות.
    ביוסאנג במהירויות גבוהות יותר (לא עברתי את ה 80 בערך) עדיין הרגשתי נינוחות ובטחון, מה שבדיאלים פחות.

    4. גז - נקודת החיכוך של הקלאץ והגז בדיאלים הייתה מאוד מאוחרת.. הקלאץ היה משוחרר כמעט עד הסוף, קשה להתחיל נסיעה בלי שהמנוע קצת צורח (במיוחד לרוכב מתחיל) אני אישית פחות אהבתי, ביוסאנג תחילת נסיעה הרגישה יותר טבעית.

    5. תנוחת ישיבה - הייתה דומה בשניהם, הכידון יחסית קרוב הרגליים לא נזרקות קדימה מידי, הדיאלים הרגיש לי יותר קליל אבל היוסאנג הרגיש יציב יותר - עניין של טעם

    6. סאונד - אין מה לעשות קרוזר זה שופוני.. הסאונד של היוסאנג היה הרבה יותר מרשים.

    מבחינת המנוע, אני לא מבין כלכך אבל ליוסאנג יש מנוע V עם 2 צילינדרים, לדיאלים יש מנוע שונה עם צילינדר 1.. אני לא מחפש עוצמה אבל במילא האופנוע 250 סמק אז הוא לא חזק מידי.. אז לפחות שיהיה נוח יותר

    ו... זהו נראה לי, אלא הפרמטרים שהרגשתי ברכיבה. מבחינת חלפים/שוק/זמינות מוסכים/אמינות אין לי יותר מידי מידע אבל שמעתי שלשניהם יש זמינות גבוהה והם כלים אחלה לאופנוע ראשון
    אצלי היוסאנג ניצח.
    שתהיה שנה טובה לכולם!

אשכולות דומים

  1. אחת ולתמיד-בדיקת מפלס שמן בx evo
    על ידי scott12 בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-05-2017, 08:17
  2. מתקן לארגזי צד - Daelim Daystar
    על ידי Khc בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 16:38
  3. Hyosung 250 Gv או Daelim Daystar 250 לרוכב בן 32.
    על ידי Grum בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-07-2016, 11:31
  4. Daelim Daystar 250 למכירה
    על ידי SagiBD בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-06-2016, 20:15
  5. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO