עמוד 2 מתוך 9 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 123

אשכול: התייעצות לפני קניה, חוזר לרכב אחרי שנים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מצד אחד יש לי רישיון ללא הגבלה (מהאלף הקודם) ואני די בטוח שאהנה ממנו. בנוסף אני ממש בור בכל מה שקשור לעדכונים שהתרחשו בתחום ויכול להיות שבכלל אפנה לכיוון כביש בלבד כי נסחפתי עם 10% שטח בנסועה. כנראה שמדובר בהרבה פחות. ראיתי עכשיו טרייסר מקרוב בפעם הראשונה. כלי מרשים אבל באמת שאני לא מבין את הז'אנר הזה. כאילו שטח אבל בעצם ממש לא כזה.
    קלעת בול, כאילו שטח אבל לא. רוב האדוונצ'רים הם כאלו, אופנוע כביש פרופר, עם מתלים מעט ארוכים יותר שמקנים מרווח גחון גדול יותר מטילי הכביש הסטנדרטיים. כמובן שיש 'יוצאי דופן' שיבלעו שבילים כמו כלום, וידעו לעלות על דיונה או שתיים (bmw f800/700gs, ktm 1290 adventure וכו').
    אם יש לך רישיון לא מוגבל, לא הייתי חושב לרגע על אופנוע מוגבל הספק.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    אם תחליט לוותר על ה-10% שטח אז יש לי חבר (גם אנחנו מהאלף הקודם...) שהבן שלו מעוניין למכור CBR500R שנת 2016.
    כלי שמור ובמצב נפלא.
    אם מעניין אותך אעביר לך את המספר שלו.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי anaRF צפיה בהודעה
    אם תחליט לוותר על ה-10% שטח ..CBR500R שנת 2016.
    אם מעניין אותך אעביר לך את המספר שלו.
    תודה כנראה שאקח משהו חזק יותר

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מצד אחד יש לי רישיון ללא הגבלה (מהאלף הקודם) ואני די בטוח שאהנה ממנו. בנוסף אני ממש בור בכל מה שקשור לעדכונים שהתרחשו בתחום ויכול להיות שבכלל אפנה לכיוון כביש בלבד כי נסחפתי עם 10% שטח בנסועה. כנראה שמדובר בהרבה פחות. ראיתי עכשיו טרייסר מקרוב בפעם הראשונה. כלי מרשים אבל באמת שאני לא מבין את הז'אנר הזה. כאילו שטח אבל בעצם ממש לא כזה.
    אין לטרייסר 700/900 שום קשר לשטח, זה אופנוע כביש 100% עם צמיגי ספורט טורינג 17 אינץ. השינוי היחיד שם הוא במראה, תנוחת הרכיבה, כידון והנוחות. מבחינת המנוע האופנוע זהה ל MT07/09.
    Tracer 900

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מצד אחד יש לי רישיון ללא הגבלה (מהאלף הקודם) ואני די בטוח שאהנה ממנו. בנוסף אני ממש בור בכל מה שקשור לעדכונים שהתרחשו בתחום ויכול להיות שבכלל אפנה לכיוון כביש בלבד כי נסחפתי עם 10% שטח בנסועה. כנראה שמדובר בהרבה פחות. ראיתי עכשיו טרייסר מקרוב בפעם הראשונה. כלי מרשים אבל באמת שאני לא מבין את הז'אנר הזה. כאילו שטח אבל בעצם ממש לא כזה.
    הטרייסר הויסטרום וההונדה X למיניהם הם הגירסה האופנועית לרכבי הcross over

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    פשוט הזכרת לי כמה אני מת על אלה שמגדירים אופנוע כמשעמם.
    הפורום הוא מקום שבו כול אחד מביע את דעתו על שאלה זו או אחרת, אבל לא בטוח ש אתה חייב לאוהב את כל התשובות

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    הפורום הוא מקום שבו כול אחד מביע את דעתו
    אני גם יודע לדבר פולנית: בשביל מה הקדמתי אמרתי התרעתי וסייגתי שלא מכוון אליך?

    ההודעה שלך בשילוב מבחן דרכים וסרטון של אדי המהיר העלו מהאוב את דעתי.
    https://www.youtube.com/watch?v=LOE8CQioGSA
    שום כוונה להעליב או לשלול ותודה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם היה תקציב גבוה יותר הDesert sled של דוקאטי כנראה היה עונה על כל דרישותיך.
    דו"ש טוב וזול יותר יהיה הטנרה 660.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    נסעתי בערך על כל מה שאמרת, בלי להעליב את רוכבי הBMW ה700 מרגיש קצת לא נעים מעבר ל120, יותר מדי ויברציות, הייתי שנה עם הcb500 ועכשיו עם הNC750. הסי בי אופנוע מעולה, רק כשתשים מורכב תרגיש את המנוע יחסית קטן, מעל 120 למרות שיכול להגיע גם ל160 (יותר לא ניסיתי) לא נעים. הNC לדעתי מעולה, גם המחיר מתאים ומרגישים את המומנט הכפול בסלד נמוך. עשיתי גם נסיעת מבחן על המולטיסטראדה 950, לא מחליף את NC, הרכות והנעימות בנסיעה של ההונדה המשעממת כנראה ישאירו כמה שקלים בכיס שלי. בקיצור ממליץ על הNC.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    נסעתי בערך על כל מה שאמרת, בלי להעליב את רוכבי הBMW ה700 מרגיש קצת לא נעים מעבר ל120.. הNC לדעתי מעולה..בקיצור ממליץ על הNC.
    תודה.
    אתה מתייחס ל BMW GS800 או לדגם אחר?
    לגבי הNC...אני חושש מה DCT כי יש מדי פעם תקלות ואני לא בדיוק סומך על המכונאים בארץ.
    קנית ידני או אוטומט?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    תודה.
    אתה מתייחס ל BMW GS800 או לדגם אחר?
    לגבי הNC...אני חושש מה DCT כי יש מדי פעם תקלות ואני לא בדיוק סומך על המכונאים בארץ.
    קנית ידני או אוטומט?
    לא, מתיחס לGS700. ולא דיברתי על DCT (איכסה, אופנוע אוטומט?) יש לי ידני

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22
    לפי מה שאני מבין מהצרכים שלך הייתי חושב דווקא לכיוון של
    V strom 1000 מהמודלים החדשים יחסית.
    ביד 2 עד 60000 ניתן למצא כלים כאלו במצב מצויין עם זיווד מכל טוב וקמ נמוך

    כלי אמין. צר יחסית במבנה ולא מאוד גבוהה כך שבתוך העיר יש לו ייתרון מאוד משמעותי ביחס לאופנועי ליטר אחרים בגאנר

    מבחינה בין עירונית זה בול בפוני כמו שנאמר.
    בקיצור הכל מהכל...
    חסרון עיקרי הוא מרווח הגחון הנמוך אך אם מדובר בירידה לשבילים ולא קטעים טכניים מסולעים וקשים אז אתה יכול לחזור לדו גלגלי בתור התחלה על כלי שייתן לך ברמת עלות תועלת המון

    נושא רכיבת השטח הוא זה שיכריע את הכף לגבי הויסטרום.
    כמובן שגם ה650 על הפרק ואז יש אפשרות למודל ממש חדש בסכום הזה

    לגבי שאק ההמלצות לא אתייחס...

    בהצלחה

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Manta צפיה בהודעה
    לפי מה שאני מבין מהצרכים שלך הייתי חושב דווקא לכיוון של
    V strom 1000 מהמודלים החדשים יחסית.
    בהצלחה
    א. מעדיף לא לחזור לאופנוע עם 100 כ"ס על 200 ק"ג ולחפש משהו מתון יותר.
    ב. אין כמעט היצע ביד 2.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22
    נ.ב
    הייתי ממליץ לגשת לאחת הסוכנויות ולבצע נסיעת מבחן על הדגמים הרלונטיים לפני קנייה על מנת שלא תפיל עצמך בפח של רכישה שלא מתאימה לך אישית ורק מתוך המלצות...

    אתה צריך להרגיש מחדש את העניין...כמה כח. ארגונומיה. בקיצור הבנת

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Manta צפיה בהודעה
    נ.ב
    הייתי ממליץ לגשת לאחת הסוכנויות ולבצע נסיעת מבחן על הדגמים הרלונטיים ...אתה צריך להרגיש מחדש את העניין...כמה כח. ארגונומיה. בקיצור הבנת
    נראה לי שנסיעת מבחן לא מספיק מלמדת. רבע שעה לצאת מהפקקים שבעיר, חצי שעה סיבוב וחזרה.
    חשבתי לשכור אופונוע מהדגם המועמד ליום שלם. גם כדי לראות אם אני נזכר מהר מספיק וגם כדי ללמוד על הדגם- בהנחה שיש להם את רוב הדגמים. לא בדקתי.

    שאלה נוספת:
    מקום מומלץ לבדיקה לאופנוע- קומפרסיה, שילדה, גיר?

אשכולות דומים

  1. ג'וי רייד 125 שנת 2009 - השמשה מחדש אחרי 6 שנים
    על ידי ronlix בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 18:36
  2. כבר בעוד 5 שנים מי שחי בעיר מרכזית לא יזדקק לרכב.
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 22:30
  3. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 21:32
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2016, 12:55
  5. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 16:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO