עמוד 4 מתוך 9 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 123

אשכול: התייעצות לפני קניה, חוזר לרכב אחרי שנים

  1. #46
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    אני שמח לראות שאתה ממשיך לרכוב, ויבואן כזה או אחר לא מחק לך את חדוות הרכיבה לגמרי...

    לפני כשנה וחצי הייתי עם מחשבות, תהיות ורצונות דומים לשלך ביחס לאופנוע.
    רכשתי טרייסר 900 ואני שמח על כך.
    זה אופנוע כביש לכל דבר, שעם מגן גחון 'בסיסי' (להגן על אגן השמן מאבנים) יכול לצלוח שבילי קק"ל בקלות.
    כאופנוע כביש הוא נהדר (לאחר החלפת משקף).

    אתה יכול לקרוא על חוויות רכיבה ספורטיביות יותר או פחות, עם מורכב ובלעדיו בעץ הזה (לא שלי...).

    לאחרונה אני מוצא שהטרייסר משמש אותי בעיקר ככלי תחבורה במהלך השבוע, ואני כמעט ולא מטייל איתו בסופי השבוע.
    לצורך כך, ומכיוון שאני לא מרכיב, הוא לגמרי overkill.
    מידי פעם אני חושב על החלפה שלו, אך מכיוון שהוא כבר ברשותי, זה פחות מעסיק אותי.

    היתרון הגדול שלו - חזרה צפונה מהמרכז בשעות הערב, לאו דווקא דרך כבישים ראשיים.
    שם החיוך מנצח...

    בהצלחה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בנייקדים שני אופנועים מוצלחים זה הZ900 וה900RS שאין הרבה ממנו בארץ.

    הטרייסר 900 מעולה ועדיף את גירסת הGT אבל הוא קצת לא נוח בהשוואה לאחרים.

    טנרה 700 אופציה טובה לקצת שטח אבל חובה לרפד את המושב

    מוטוגוצי V85TT, אני מאמין שעכשיו רוב מחלות הילדות נפתרו

    יש גם את הדוקאטי מונסטר הקטן, במפתיע הוא היה לי מאד נוח והוא תענוג לרכיבה, המנוע פשוט יחסית ואמין אישית אהבתי אותו יותר מהמונסטרים הגדולים.

    בקטמ לא הייתי נוגע

  3. #48
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    באמת לא מבין איך הטנרה 700 לא היה ברשימה המקורית.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עד כמה שאני זוכר אתה רוכב די אגרסיבי בכבישים טכניים (יש לי זכרון בראש מקטע מסוים בסדום ערד) ולכן אני חושב שעדיף לך אדוונצר עם צמיגי כביש, למשל טרייסר 9 או 9GT. לטעמי הוא הרבה יותר יתאים לסגנון הרכיבה שלך מאשר הוורסיס שרן כל כך אוהב לשבח.

  5. #50
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אני עדיין לא מבין את המדרג של השבילים.

    הטרייסר יכול לנסוע בשבילים של קרן קיימת כל עוד הם לא בוציים.

    מדרגות ומדרכות אתה עשוי לשמוע מחאה מהתחתית.

    אצלי בטרייסר מיגנתי את הגחון במיגון מקורי של מטרו ( אגב מכוער רצח ) אבל כידוע הגירוד יהיה תמיד קצת יותר מאחור.
    רק תזכור שיש פלסטיקה והיא לא זולה.

    ממליץ לך לבחון את הדגם החדש של הטרייסר וגם את הישן.

    ממה שאני התרשמתי ( וכמובן כתבות) בדגם החדש הם שיפרו את השלדה והמנוע ולטעמי הוא הרבה יותר בשל מדגמי טרום 2021.


    אתה מוזמן להתרשם זה בהחלט כלי נהדר ומולטי-טאסק אמיתי כשהיתרון הגדול שלו הוא מידות קומפקטיות ואופי מהנה.

    לגבי נוחות לי הוא נוח מאוד ( לא מרגיש צורך לשנות כלום מבחינת מושב) אין לי בעייה לבלות שלוש שעות פלוס על המושב ולרדת ממנו ללא מיחושים.

    בכביש המפותל זו מכונה משומנת ומקצועית - תשאל את א'-נער הפלא.

    לגבי GT או רגיל - האמת שהיה שלב בהתחלה שחשבתי לשדרג לGT בפועל מה שיש לי זה די והותר לדרישות שלי.

    לא רוצה להשתחצן אבל (למעט נושא הוינקרים ואולי איכות הרכבה - כל מיני מסמרות פלסטיק שמקבעות את הפלסטיקה) מהאופנועים היותר טובים שרכבתי עליהם בכל היבט.

    אגב בחוויה שלי מטרו השתפרו מאוד ברמת השירות שלהם וכן נזקקתי לשירות מהם.

    השושנים רשם שהמדד שלו להצלחה זה שהוא רכש וורסיס נוסף.

    אז מתי שהוא אם הונדה לא יוציאו ננסי מחוזקת או יוסיפו תא מטען קדמי לNT אני בהחלט אשקול לרכוש שוב טרייסר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חוזר לרכב.
    החלטתי שצריך עוד קצת לפני שיגיעו הנכדים.
    בקיצור, מתלבט כמו ילד בגלידריה ואשמח לרעיונות.
    שימושים- בעיקר כביש, רצוי עם יכולת שיוט בהרכבה מעל 140.
    אשמח גם ליכולת שבילים ברמה 1-2 (קצת מעל עבירות של פרייבט ליסינג).
    מה שעלה לי בראש:
    אדוונצ'ר שטח- במיוחד 790
    אדוונצ'ר \ טורינג- 1290 T, דיוק GT.
    טורינג- טרייסר, וורסיס
    690
    אינדיאן FTR1200
    נייקדים (כי לא אגיע ל 200 קמ"ש)

    לא רוצה:
    צרצרים\ חרגולים וכל מה שמספר אפור או שוקל באזור ה 100 ק"ג.
    סופר ספורט
    הימליאן
    DR 650

    אשמח לרעיונות כיוונים הצעות.
    תקציב 40-80K.
    טנרה 700 או ק.ט.מ 790.
    במקרה הספציפי הזה, אני הייתי מעדיף את האמינות המוכחת של הטנרה על יתרון הביצועים של הק.ט.מ.
    אם בא לך יותר יכולת כביש במחיר של תוספת משקל - ק.ט.מ אדוונצ'ר 1090, רצוי בגרסה הקרבית ... אבל היי, לא היה לך כבר כזה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    תודה לכולם על העידוד וההצעות.
    אני עדיין עמוק במוד מתלבט.
    הטנרה מבחינת כביש סולו בסדר והאמינות כנראה אחלה. בשטח הוא נחמד אבל רכבתי לא מעט מאחורי חברים עם טנרה ורואים בעין את ההשפעה של העדר בקרת האחיזה.
    אני יכול לחיות בלי בקרת אחיזה אבל כשצריך (מעלה עם דרדרת\ אבנים \ סתם בוץ) זה מורגש. ב 701 אחרי הדרכה ניתקתי את ה ABS והבקרות אבל מדובר במשקלים שונים.
    הבעיה העיקרית שהוא גבוה והמושב לא ראוי להרכבה. הגובה היא הסיבה היחידה שאני לא קונה את ה 1090R שמבחינתי עונה על הטורינג השטח ההרכבה והג'ננה בצורה הטובה ביותר מספק הכי הרבה תמורה לכסף ואין לו את כל האלק' שאני לא צריך.
    לוקי, המדרג של השימפנזות מגיע עד 6. שלי עד 5.
    תוסיף קליק אחד. רמה 2 שלהם = 3 אצלי.
    ערוץ אדוונצ'ר המועדף עלי.
    https://www.youtube.com/c/DirtChimps...reBikes/videos
    סרטון עם רמה 3 אצלי.
    https://www.youtube.com/watch?v=a5EbaFgEPOE

    רוכבים ברמת על חלל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    תודה לכולם על העידוד וההצעות.
    אני עדיין עמוק במוד מתלבט.
    הטנרה מבחינת כביש סולו בסדר והאמינות כנראה אחלה. בשטח הוא נחמד אבל רכבתי לא מעט מאחורי חברים עם טנרה ורואים בעין את ההשפעה של העדר בקרת האחיזה.
    אני יכול לחיות בלי בקרת אחיזה אבל כשצריך (מעלה עם דרדרת\ אבנים \ סתם בוץ) זה מורגש. ב 701 אחרי הדרכה ניתקתי את ה ABS והבקרות אבל מדובר במשקלים שונים.
    הבעיה העיקרית שהוא גבוה והמושב לא ראוי להרכבה. הגובה היא הסיבה היחידה שאני לא קונה את ה 1090R שמבחינתי עונה על הטורינג השטח ההרכבה והג'ננה בצורה הטובה ביותר מספק הכי הרבה תמורה לכסף ואין לו את כל האלק' שאני לא צריך.
    לוקי, המדרג של השימפנזות מגיע עד 6. שלי עד 5.
    תוסיף קליק אחד. רמה 2 שלהם = 3 אצלי.
    ערוץ אדוונצ'ר המועדף עלי.
    https://www.youtube.com/c/DirtChimps...reBikes/videos
    סרטון עם רמה 3 אצלי.
    https://www.youtube.com/watch?v=a5EbaFgEPOE

    רוכבים ברמת על חלל.
    מה הבעיה עם המושב של הטנרה? אמנם לא הורכבתי עליו, אבל מסיבוב שעשיתי לפני כשבועיים על הטנרה 700 - לא ראיתי שום סימן לכך שמושב המורכב שלו יהיה מזעזע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה הבעיה עם המושב של הטנרה? אמנם לא הורכבתי עליו, אבל מסיבוב שעשיתי לפני כשבועיים על הטנרה 700 - לא ראיתי שום סימן לכך שמושב המורכב שלו יהיה מזעזע.
    קשה וצר אבל לא משהוא שאי אפשר לתקן בקלות אצל רפד בעלות יחסית קטנה.

    לאנשים יש רף סבל שונה, כנראה גם קשור לגיל, שהייתי בן 20 יכולתי גם לשבת על קרש עץ בלי בעיה

  10. #55
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    43
    מוסיף להמלצה על הטנרה 700. מושב הרוכב סביר מינוס, מושב המורכב די זוועתי. חוץ מזה הכל מעולה.
    אפילו השירות של מטרו בסדר.

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אקמקרק צפיה בהודעה
    מוסיף להמלצה על הטנרה 700. מושב הרוכב סביר מינוס, מושב המורכב די זוועתי. חוץ מזה הכל מעולה.
    אפילו השירות של מטרו בסדר.
    מבלי להעליב יש לי הרגשה שיש לו את תסמונת האישה המוכה והוא מחפש באותו מקום שנתן לו בראש לא מזמן.

  12. #57
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מבלי להעליב יש לי הרגשה שיש לו את תסמונת האישה המוכה והוא מחפש באותו מקום שנתן לו בראש לא מזמן.
    אין סיכוי שאקנה מהם אפילו סוס נדנדה.
    הטנרה בהחלט אופציה נחמדה ורכבתי עליו. הסברתי למה לא מתלהב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    מה לגבי סקרמבלרים?

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. ג'וי רייד 125 שנת 2009 - השמשה מחדש אחרי 6 שנים
    על ידי ronlix בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 19:36
  2. כבר בעוד 5 שנים מי שחי בעיר מרכזית לא יזדקק לרכב.
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 23:30
  3. חזרה לרכיבה אחרי כמה שנים (ראנר 50)
    על ידי oriko30 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 22:32
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2016, 13:55
  5. חזרה לדו"פ אחרי פרידה של שש שנים
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-09-2015, 17:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO