אני עדיין לא מבין את המדרג של השבילים.

הטרייסר יכול לנסוע בשבילים של קרן קיימת כל עוד הם לא בוציים.

מדרגות ומדרכות אתה עשוי לשמוע מחאה מהתחתית.

אצלי בטרייסר מיגנתי את הגחון במיגון מקורי של מטרו ( אגב מכוער רצח ) אבל כידוע הגירוד יהיה תמיד קצת יותר מאחור.
רק תזכור שיש פלסטיקה והיא לא זולה.

ממליץ לך לבחון את הדגם החדש של הטרייסר וגם את הישן.

ממה שאני התרשמתי ( וכמובן כתבות) בדגם החדש הם שיפרו את השלדה והמנוע ולטעמי הוא הרבה יותר בשל מדגמי טרום 2021.


אתה מוזמן להתרשם זה בהחלט כלי נהדר ומולטי-טאסק אמיתי כשהיתרון הגדול שלו הוא מידות קומפקטיות ואופי מהנה.

לגבי נוחות לי הוא נוח מאוד ( לא מרגיש צורך לשנות כלום מבחינת מושב) אין לי בעייה לבלות שלוש שעות פלוס על המושב ולרדת ממנו ללא מיחושים.

בכביש המפותל זו מכונה משומנת ומקצועית - תשאל את א'-נער הפלא.

לגבי GT או רגיל - האמת שהיה שלב בהתחלה שחשבתי לשדרג לGT בפועל מה שיש לי זה די והותר לדרישות שלי.

לא רוצה להשתחצן אבל (למעט נושא הוינקרים ואולי איכות הרכבה - כל מיני מסמרות פלסטיק שמקבעות את הפלסטיקה) מהאופנועים היותר טובים שרכבתי עליהם בכל היבט.

אגב בחוויה שלי מטרו השתפרו מאוד ברמת השירות שלהם וכן נזקקתי לשירות מהם.

השושנים רשם שהמדד שלו להצלחה זה שהוא רכש וורסיס נוסף.

אז מתי שהוא אם הונדה לא יוציאו ננסי מחוזקת או יוסיפו תא מטען קדמי לNT אני בהחלט אשקול לרכוש שוב טרייסר.