ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
עם כמה שאני מסכים לגבי כול מה שנאמר כאן על מטרו, נראה לי אנשים שוכחים שכנראה יש משהו שבגללו הסוכן אמר לו את זה.
יכול להיות שפות"ש לא בידיוק בא עם הצהרת כוונות, היה ביישן ולא הגיב למה שהסוכן אמר לו (למרות שלדעתי אם היה רציני והיה לו כוונה אמיתית לקנות את הכלי היה סותם לסוכן מכירות את הפה, בכבוד או לא בכבוד), לא יודע מה היה שם וגם לא ממש אכפת לי. אבל אם להיות כנה גם אם אני הייתי סוכן מכירות,
לא הייתי מתלהב לתת אופנוע ליטר בכול המובנים לילד בן 23. מצטער. לא משנה אם החברה בבעלותי אם שאני עובד שכיר שם, הייתי יושב עם הבחור לשיחה לפני הכול.
אתה שוב מפספס את הנקודה.
בסדר, מישהו טעה ואמר לו שהוא יכול לקחת נסיעת מבחן, למרות שהוא לא יכול. זו בעיה, אבל תקלות קורות וכולם מבינים.
מה שאתה היית אמור לעשות בתור אותו סוכן שלא מתלהב לתת לילד אופנוע ליטר זה להתנצל מעומק ליבך על הטעות שנעשתה, להבהיר לו שזו מדיניות חברה ולא משהו אישי נגדו (גם אם זה כן כי הוא נראה לך תפרן), להציע לו משהו לשתות ואולי אפילו להציע רכיבת מבחן על אופנוע אחר שאתה כן יכול לתת לילד בן 23, כדי שהנסיעה שלו עד לכאן לא תהיה מיותרת לגמרי.

גם אני זוכר הרבה מקרים דומים, כשבתחילת דרכי הייתי סטודנט תפרן ורכבתי על DR350, ובהרבה מוסכים שהגעתי אליהם לתקן דברים שהיו מעבר ליכולתי תמיד דאגו שאני ארגיש טוב מאד שמבחינתם אני ילד תפרן שכולם יודעים שלא הולך לשפוך שם כסף ובטח לא להחליף בקרוב לאופנוע חדש.
מיותר לציין שלא חזרתי לאף אחד מהמוסכים האלה יותר מפעם אחת, והיום כשאני כבר לא סטודנט ולא תפרן אני לא אדרוך שם וגם אמליץ לחברי לא ללכת לשם.
זה לא חוכמה לתת שירות טוב ללקוחות שברור שהולכים לשפוך כסף.