תוצאות 1 עד 15 מ 75

אשכול: חווית שירות מטרו אשדוד - בקיצור ....

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הם קבעו איתו נסיעה מראש וההתנהלות צריכה להיות מתנצלת ומכובדת ובודאי לא חצופה ופטרונית.
    צודק. אבל אני לא ראיתי כאן ״חוצפה ופטרוניות״.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    צודק. אבל אני לא ראיתי כאן ״חוצפה ופטרוניות״.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    יש דברים שסוכן מכירות יכול לחשוב בראש ויש דברים שסוכן מכירות יכול לשאול בצורה מנומסת מסביב (כמו למשל להתעניין בכלי שעליו הוא רוכב היום) אבל לשאול אותו אם הוא בכלל יכול להרשות לעצמו את הכלי ועוד לעשות את זה בסיטואציה שבה אתה מבטל לו אד הוק נסיעת מבחן שנקבעה מראש, זו לגמרי חוצפה ופטרוניות.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    יש דברים שסוכן מכירות יכול לחשוב בראש ויש דברים שסוכן מכירות יכול לשאול בצורה מנומסת מסביב (כמו למשל להתעניין בכלי שעליו הוא רוכב היום) אבל לשאול אותו אם הוא בכלל יכול להרשות לעצמו את הכלי ועוד לעשות את זה בסיטואציה שבה אתה מבטל לו אד הוק נסיעת מבחן שנקבעה מראש, זו לגמרי חוצפה ופטרוניות.
    יכול להיות שפיספסתי את זה. וכן זה לא בסדר אבל לגמרי צפוי. סוכני מכירות אולי חמדנים אבל לא אידיוטים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    יכול להיות שפיספסתי את זה. וכן זה לא בסדר אבל לגמרי צפוי. סוכני מכירות אולי חמדנים אבל לא אידיוטים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אני לא חושב שסוכן חייב לתת נסיעות מבחן ללקוח שזחל מהשפד"ן או לקוח שהביטוח לא מאפשר לו, הוא רק צריך להתייחס ללקוח בצורה מכובדת ולהתנצל לאור הנסיבות.
    אני גם לגמרי מסכים שסוכן מכירות לא צריך להיות אידיוט אבל מה שמתואר כאן זו דווקא כן התנהלות של סוכן אידיוט...

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אני גם לגמרי מסכים שסוכן מכירות לא צריך להיות אידיוט אבל מה שמתואר כאן זו דווקא כן התנהלות של סוכן אידיוט...
    אין כל ראיה לזה. דבר ראשון - מי שקבע נסיעת מבחן טעה. סוכן לא אשם בזה (אני מניח שזה לא הוא בעצמו). סוכן צדק בכל משאמר. נכון, אולי לא בצורה יפה ביותר, אבל מנגד בחור לא התכוון לקנות כלום. כי אולי - ראו איזה פלא - לבן 23 אין 80 אלף לזרוק על אופנוע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אין כל ראיה לזה. דבר ראשון - מי שקבע נסיעת מבחן טעה. סוכן לא אשם בזה (אני מניח שזה לא הוא בעצמו). סוכן צדק בכל משאמר. נכון, אולי לא בצורה יפה ביותר, אבל מנגד בחור לא התכוון לקנות כלום. כי אולי - ראו איזה פלא - לבן 23 אין 80 אלף לזרוק על אופנוע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    הסוכן טיפש כי הוא יכול היה להתנצל ואולי לתת לו גם איזה ברושור וכוס קפה ולהפרד ממנו יפה. זה לא היה לא עולה לו כלום.
    לבחור בן 23 יכולה להיות עבודה סבירה, מימון או אפילו סבא מפרגן (ואני מכיר גם כמה כאלה).

    לעניין השירות אחרי המכירה, הבחור צודק ב1000%. לקוח פרטי משלם על תיקונים לפי תעריף עבודה מלא ותעריף החלפים המופרך וההזוי של היבואנים. לעומתו, תיקון באחריות יצרן מגיע בלי רווח לנותן השירות וקיים מתח בין הצורך לספק שירות ראוי שיספק את הלקוח ויהפוך אותו ללקוח חוזר, לבין הרצון למקסם את הרווח המיידי על חשבון הלקוח.
    אני לא מכיר את נותני האחריות בעולם האופנועים אבל בעולם המכוניות המקביל, יש הבדלים תהומיים באיכות השירות שלקוחות מקבלים מהיבואנים השונים כשחלקם, כשיטה, מחפשים כל דרך להתנער מהאחריות.

אשכולות דומים

  1. חווית שירות - מוסך אופנועים.
    על ידי shochats בפורום כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 24-01-2018, 12:30
  2. חווית טרייד אין של מטרו - צריך עצה
    על ידי 0x80 בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 17:13
  3. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 10:03
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  5. חווית שירות + סקירת ציוד קסדה דו שימושית airoh s5
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO