הסוכן טיפש כי הוא יכול היה להתנצל ואולי לתת לו גם איזה ברושור וכוס קפה ולהפרד ממנו יפה. זה לא היה לא עולה לו כלום.
לבחור בן 23 יכולה להיות עבודה סבירה, מימון או אפילו סבא מפרגן (ואני מכיר גם כמה כאלה).
לעניין השירות אחרי המכירה, הבחור צודק ב1000%. לקוח פרטי משלם על תיקונים לפי תעריף עבודה מלא ותעריף החלפים המופרך וההזוי של היבואנים. לעומתו, תיקון באחריות יצרן מגיע בלי רווח לנותן השירות וקיים מתח בין הצורך לספק שירות ראוי שיספק את הלקוח ויהפוך אותו ללקוח חוזר, לבין הרצון למקסם את הרווח המיידי על חשבון הלקוח.
אני לא מכיר את נותני האחריות בעולם האופנועים אבל בעולם המכוניות המקביל, יש הבדלים תהומיים באיכות השירות שלקוחות מקבלים מהיבואנים השונים כשחלקם, כשיטה, מחפשים כל דרך להתנער מהאחריות.