הם לא מפסידים שום נעליים.
הם עובדים לפי המחירון השעתי הרשמי של המוסך, בדר"כ 240 לשעת עבודה כפול השעות שהם עבדו.
הרווח היחיד שהם לא מרוויחים זה את ה50%+ שאונסים בדר"כ על חלקים בארץ.
אני לא קונה את זה שמוסכים מפסידים על תיקון באחריות.
אולי ביחס לתיקונים קלים שהם לוקחים עליהם מחיר מלא של שעת עבודה+ הנפצה על מחירי החלקים.
אף אחד לא עובד בחינם.
הם לא מפסידים שום נעליים.
הם עובדים לפי המחירון השעתי הרשמי של המוסך, בדר"כ 240 לשעת עבודה כפול השעות שהם עבדו.
הרווח היחיד שהם לא מרוויחים זה את ה50%+ שאונסים בדר"כ על חלקים בארץ.
מסכים לגמרי. חווית הקניה מתחילה במפגש הראשון עם הסוכן/נציג. בטח ששירות טוב מוכר, החברות לא היו משלמות על הפונקציה הזאת אם היא היתה מיותרת. סוכן כזה שניפנף אותו- שימכור לחברים שלו. אין כמו לקנות ממתחרה שנותן שירות טוב, אנשים מדברים ויכול להיות שהמקרה הזה יגיע למישהו שיעשה עם זה משהו.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
כבר כתבתי בפוסט אחר, פות"ש שנכווה ממטרו עוד בטרם הפך ללקוח שלהם, הרוויח.
מה שנקרא "יצא בזול"
פולגז והאינטרנט מלאים בחוויות שירות גרועות ליבואן הזה.
מטרו קנו לעצם תדמית של HOT / סלקום...
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
מהניסיון שלי עם אולם התצוגה במטרו (ועם רועי בוגאטי ספציפית) היה יחס מצוין ואפילו מעבר לזה. נכון, אני הייתי עם הכסף והאינטרס שלהם למכור.
גם אני וגם הבן לקחנו מספר כלים לרכיבה, ליותר משעה. מה שכן, לא ניתקלנו במשהו לגבי הגיל הצעיר, זה לא היה ענין בכלל.
לגבי זה אני ממש לא מבין אם ישנה מדיניות כזו ולמה, ואם כן, איך זה לא עיקבי בין כל הסוכנויות.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
בטח שלא היה עניין, כי הוא בא עם האבא שלו. זה עם הפפלינוס.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
תהיו חכמים, תביאו את סבא או סבתא, ככה בטוח תקבלו רכיבת מבחן.
עם כמה שאני מסכים לגבי כול מה שנאמר כאן על מטרו, נראה לי אנשים שוכחים שכנראה יש משהו שבגללו הסוכן אמר לו את זה.
יכול להיות שפות"ש לא בידיוק בא עם הצהרת כוונות, היה ביישן ולא הגיב למה שהסוכן אמר לו (למרות שלדעתי אם היה רציני והיה לו כוונה אמיתית לקנות את הכלי היה סותם לסוכן מכירות את הפה, בכבוד או לא בכבוד), לא יודע מה היה שם וגם לא ממש אכפת לי. אבל אם להיות כנה גם אם אני הייתי סוכן מכירות,
לא הייתי מתלהב לתת אופנוע ליטר בכול המובנים לילד בן 23. מצטער. לא משנה אם החברה בבעלותי אם שאני עובד שכיר שם, הייתי יושב עם הבחור לשיחה לפני הכול.
בטלפון הם לא היו נחמדים אז חסכתי לעצמי את הנסיעה לשם.
וואלה,
יצא לי לקבל שירות מסוכני מכירות בענף האופנועים.
אני לגמרי מאמין שיש מצב טוב שהוא נפל על סוכן מכירות חרא.
יכול להיות שלא, ושלא שמענו את כל הסיפור אבל....
כבר יצא לי להכנס לסוכנות לבקש הצעת מחיר (כתובה) על אופנוע ששוה קרוב למאה אלף,
נכנסתי לבוש בציוד רכיבה שמתקרב בטוטאל למחיר של קטנוע קטן,
ועדיין הייתי צריך להתחנן בפני ערימת הקופים העצלנים שישבו שם (ולא עשו כלום), כדי שמישהו ישב איתי.
נכון, זה היה לפני כמה וכמה שנים,
אבל שירות בישראל, זה שירות בישראל.
אתה שוב מפספס את הנקודה.
בסדר, מישהו טעה ואמר לו שהוא יכול לקחת נסיעת מבחן, למרות שהוא לא יכול. זו בעיה, אבל תקלות קורות וכולם מבינים.
מה שאתה היית אמור לעשות בתור אותו סוכן שלא מתלהב לתת לילד אופנוע ליטר זה להתנצל מעומק ליבך על הטעות שנעשתה, להבהיר לו שזו מדיניות חברה ולא משהו אישי נגדו (גם אם זה כן כי הוא נראה לך תפרן), להציע לו משהו לשתות ואולי אפילו להציע רכיבת מבחן על אופנוע אחר שאתה כן יכול לתת לילד בן 23, כדי שהנסיעה שלו עד לכאן לא תהיה מיותרת לגמרי.
גם אני זוכר הרבה מקרים דומים, כשבתחילת דרכי הייתי סטודנט תפרן ורכבתי על DR350, ובהרבה מוסכים שהגעתי אליהם לתקן דברים שהיו מעבר ליכולתי תמיד דאגו שאני ארגיש טוב מאד שמבחינתם אני ילד תפרן שכולם יודעים שלא הולך לשפוך שם כסף ובטח לא להחליף בקרוב לאופנוע חדש.
מיותר לציין שלא חזרתי לאף אחד מהמוסכים האלה יותר מפעם אחת, והיום כשאני כבר לא סטודנט ולא תפרן אני לא אדרוך שם וגם אמליץ לחברי לא ללכת לשם.
זה לא חוכמה לתת שירות טוב ללקוחות שברור שהולכים לשפוך כסף.
יש הסבר פשוט : חוסר תחרות.
אם היה מספר יבואנים של אתו יצרן,גם יחס כלפי לקוח היה שונה .