עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 75

אשכול: חווית שירות מטרו אשדוד - בקיצור ....

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני לא קונה את זה שמוסכים מפסידים על תיקון באחריות.
    אולי ביחס לתיקונים קלים שהם לוקחים עליהם מחיר מלא של שעת עבודה+ הנפצה על מחירי החלקים.
    אף אחד לא עובד בחינם.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הם לא מפסידים שום נעליים.
    הם עובדים לפי המחירון השעתי הרשמי של המוסך, בדר"כ 240 לשעת עבודה כפול השעות שהם עבדו.
    הרווח היחיד שהם לא מרוויחים זה את ה50%+ שאונסים בדר"כ על חלקים בארץ.

  3. #48
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    13
    ציטוט נכתב במקור על ידי pedelt צפיה בהודעה
    שנה טובה לכולם, ובעיקר לxlib.
    גם אני הייתי בן 22, הגעתי לסוכנות מטרו בבגין והתעניינתי לגבי MT07, ולאחר שיחה עם איש מכירות סוכם על נסיעת מבחן כמה ימים לאחר מכן. רק כשהגעתי נזכרו לשאול לגילי, במה אני עובד, מה עשיתי בצבא, והודיעו שאין אפשרות לצאת לנסיעה. כנראה שבאותו יום לא התלבשתי מספיק טוב וחשבו שאין לי "איזה 60 אלף לבזבז".
    מספר ימים לפני כן ביצעתי נסיעת מבחן על דיוק 390, כשדניאל מדלב לא היסס לרגע לתת לי לעלות על האופנוע. אבל הקטמ היה לי צפוף מדי.
    כמה ימים לאחר מכן נכנסתי לסוכנות הונדה שבח, ביצעתי נסיעת מבחן על cb500, ואחרכך גם סגרתי עסקה על אופנוע חדש עם תוספות, למרות שבמוח מאחורה עדיין חשבתי על הימאהה. אז גם הבטחתי לעצמי שאם יהיה לי יום אחד ימאהה/קוואסאקי הם יהיו משומשים בלבד. אם ככה זה מרגיש לפני הקניה, אין לי מספיק וואזלין להמשך.
    שנתיים לאחר מכן, עדיין "ילד בלי כסף לבזבז" הגעתי לאבניר. סגרו איתי 2 נסיעות מבחן על כלים שונים לאותו היום. כששאלתי אם אפשר קצת יותר מחצי שעה ענו לי אין בעיה קח גם שעתיים. בשבוע שאחרי הזמנתי את השיבר שאני רוכב עליו עד היום.

    בכזאת קלות אפשר להפסיד או להרוויח לקוח.
    מסכים לגמרי. חווית הקניה מתחילה במפגש הראשון עם הסוכן/נציג. בטח ששירות טוב מוכר, החברות לא היו משלמות על הפונקציה הזאת אם היא היתה מיותרת. סוכן כזה שניפנף אותו- שימכור לחברים שלו. אין כמו לקנות ממתחרה שנותן שירות טוב, אנשים מדברים ויכול להיות שהמקרה הזה יגיע למישהו שיעשה עם זה משהו.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  4. #49
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    תתפלא,

    היום בשביל לקנות אופנוע אתה לא צריך אפילו שקל זמין.
    מספיק רקורד נקי.
    צודק, יש מימון מלא ללא מקדמה עד 100 תשלומים, טכנית כל אחד שיש לו הכנסה יכול לקנות.
    Tracer 900

  5. #50
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    כבר כתבתי בפוסט אחר, פות"ש שנכווה ממטרו עוד בטרם הפך ללקוח שלהם, הרוויח.
    מה שנקרא "יצא בזול"
    פולגז והאינטרנט מלאים בחוויות שירות גרועות ליבואן הזה.
    מטרו קנו לעצם תדמית של HOT / סלקום...


    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי iceman צפיה בהודעה
    רק אזכיר ששמענו פה רק צד אחד של הסיפור. המציאות עשויה להיות קצת אחרת.
    אין לי שום סנטימנטים לסוכנות הספציפית הזו אבל מניסיון אישי בשנה האחרונה, היחס של הסוכנים תמיד היה מסביר פנים ומקצועי.
    מהניסיון שלי עם אולם התצוגה במטרו (ועם רועי בוגאטי ספציפית) היה יחס מצוין ואפילו מעבר לזה. נכון, אני הייתי עם הכסף והאינטרס שלהם למכור.
    גם אני וגם הבן לקחנו מספר כלים לרכיבה, ליותר משעה. מה שכן, לא ניתקלנו במשהו לגבי הגיל הצעיר, זה לא היה ענין בכלל.
    לגבי זה אני ממש לא מבין אם ישנה מדיניות כזו ולמה, ואם כן, איך זה לא עיקבי בין כל הסוכנויות.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  7. #52
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בטח שלא היה עניין, כי הוא בא עם האבא שלו. זה עם הפפלינוס.

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בטח שלא היה עניין, כי הוא בא עם האבא שלו. זה עם הפפלינוס.
    א. הפפילנוס היו של הבן, לא של אבא שלו.
    ב. הרבה לפני שלב
    הפפלינוס, במשך כמה שבועות, לקחנו כלים למבחן כאילו אין מחר. (וגם מדלב וגם מהונדה).
    ג.
    הפפלינוס לא יצאו בקלות מהכיס, היה משא ומתן לא קצר ויצאנו עם דיל טוב לנו (וכנראה גם להם).

    ועדיין היה יחס יותר מטוב.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    תהיו חכמים, תביאו את סבא או סבתא, ככה בטוח תקבלו רכיבת מבחן.

  10. #55
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    תהיו חכמים, תביאו את סבא או סבתא, ככה בטוח תקבלו רכיבת מבחן.
    עם כמה שאני מסכים לגבי כול מה שנאמר כאן על מטרו, נראה לי אנשים שוכחים שכנראה יש משהו שבגללו הסוכן אמר לו את זה.
    יכול להיות שפות"ש לא בידיוק בא עם הצהרת כוונות, היה ביישן ולא הגיב למה שהסוכן אמר לו (למרות שלדעתי אם היה רציני והיה לו כוונה אמיתית לקנות את הכלי היה סותם לסוכן מכירות את הפה, בכבוד או לא בכבוד), לא יודע מה היה שם וגם לא ממש אכפת לי. אבל אם להיות כנה גם אם אני הייתי סוכן מכירות,
    לא הייתי מתלהב לתת אופנוע ליטר בכול המובנים לילד בן 23. מצטער. לא משנה אם החברה בבעלותי אם שאני עובד שכיר שם, הייתי יושב עם הבחור לשיחה לפני הכול.

  11. #56
    בטלפון הם לא היו נחמדים אז חסכתי לעצמי את הנסיעה לשם.

  12. #57
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    וואלה,
    יצא לי לקבל שירות מסוכני מכירות בענף האופנועים.
    אני לגמרי מאמין שיש מצב טוב שהוא נפל על סוכן מכירות חרא.
    יכול להיות שלא, ושלא שמענו את כל הסיפור אבל....
    כבר יצא לי להכנס לסוכנות לבקש הצעת מחיר (כתובה) על אופנוע ששוה קרוב למאה אלף,
    נכנסתי לבוש בציוד רכיבה שמתקרב בטוטאל למחיר של קטנוע קטן,
    ועדיין הייתי צריך להתחנן בפני ערימת הקופים העצלנים שישבו שם (ולא עשו כלום), כדי שמישהו ישב איתי.
    נכון, זה היה לפני כמה וכמה שנים,
    אבל שירות בישראל, זה שירות בישראל.

  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    עם כמה שאני מסכים לגבי כול מה שנאמר כאן על מטרו, נראה לי אנשים שוכחים שכנראה יש משהו שבגללו הסוכן אמר לו את זה.
    יכול להיות שפות"ש לא בידיוק בא עם הצהרת כוונות, היה ביישן ולא הגיב למה שהסוכן אמר לו (למרות שלדעתי אם היה רציני והיה לו כוונה אמיתית לקנות את הכלי היה סותם לסוכן מכירות את הפה, בכבוד או לא בכבוד), לא יודע מה היה שם וגם לא ממש אכפת לי. אבל אם להיות כנה גם אם אני הייתי סוכן מכירות,
    לא הייתי מתלהב לתת אופנוע ליטר בכול המובנים לילד בן 23. מצטער. לא משנה אם החברה בבעלותי אם שאני עובד שכיר שם, הייתי יושב עם הבחור לשיחה לפני הכול.
    אתה שוב מפספס את הנקודה.
    בסדר, מישהו טעה ואמר לו שהוא יכול לקחת נסיעת מבחן, למרות שהוא לא יכול. זו בעיה, אבל תקלות קורות וכולם מבינים.
    מה שאתה היית אמור לעשות בתור אותו סוכן שלא מתלהב לתת לילד אופנוע ליטר זה להתנצל מעומק ליבך על הטעות שנעשתה, להבהיר לו שזו מדיניות חברה ולא משהו אישי נגדו (גם אם זה כן כי הוא נראה לך תפרן), להציע לו משהו לשתות ואולי אפילו להציע רכיבת מבחן על אופנוע אחר שאתה כן יכול לתת לילד בן 23, כדי שהנסיעה שלו עד לכאן לא תהיה מיותרת לגמרי.

    גם אני זוכר הרבה מקרים דומים, כשבתחילת דרכי הייתי סטודנט תפרן ורכבתי על DR350, ובהרבה מוסכים שהגעתי אליהם לתקן דברים שהיו מעבר ליכולתי תמיד דאגו שאני ארגיש טוב מאד שמבחינתם אני ילד תפרן שכולם יודעים שלא הולך לשפוך שם כסף ובטח לא להחליף בקרוב לאופנוע חדש.
    מיותר לציין שלא חזרתי לאף אחד מהמוסכים האלה יותר מפעם אחת, והיום כשאני כבר לא סטודנט ולא תפרן אני לא אדרוך שם וגם אמליץ לחברי לא ללכת לשם.
    זה לא חוכמה לתת שירות טוב ללקוחות שברור שהולכים לשפוך כסף.

  14. #59
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    יש הסבר פשוט : חוסר תחרות.
    אם היה מספר יבואנים של אתו יצרן,גם יחס כלפי לקוח היה שונה .

  15. #60
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אתה שוב מפספס את הנקודה.
    בסדר, מישהו טעה ואמר לו שהוא יכול לקחת נסיעת מבחן, למרות שהוא לא יכול. זו בעיה, אבל תקלות קורות וכולם מבינים.
    מה שאתה היית אמור לעשות בתור אותו סוכן שלא מתלהב לתת לילד אופנוע ליטר זה להתנצל מעומק ליבך על הטעות שנעשתה, להבהיר לו שזו מדיניות חברה ולא משהו אישי נגדו (גם אם זה כן כי הוא נראה לך תפרן), להציע לו משהו לשתות ואולי אפילו להציע רכיבת מבחן על אופנוע אחר שאתה כן יכול לתת לילד בן 23, כדי שהנסיעה שלו עד לכאן לא תהיה מיותרת לגמרי.

    גם אני זוכר הרבה מקרים דומים, כשבתחילת דרכי הייתי סטודנט תפרן ורכבתי על DR350, ובהרבה מוסכים שהגעתי אליהם לתקן דברים שהיו מעבר ליכולתי תמיד דאגו שאני ארגיש טוב מאד שמבחינתם אני ילד תפרן שכולם יודעים שלא הולך לשפוך שם כסף ובטח לא להחליף בקרוב לאופנוע חדש.
    מיותר לציין שלא חזרתי לאף אחד מהמוסכים האלה יותר מפעם אחת, והיום כשאני כבר לא סטודנט ולא תפרן אני לא אדרוך שם וגם אמליץ לחברי לא ללכת לשם.
    זה לא חוכמה לתת שירות טוב ללקוחות שברור שהולכים לשפוך כסף.
    מסכים עם כול מה שאמרת.
    לעניות דעתי אין שום הגבלה על הגיל בנסיעות מבחן מלבד הרישיון, זה נשמע לי כמו בולשיט. הוא פשוט לא בא לו טוב.

אשכולות דומים

  1. חווית שירות - מוסך אופנועים.
    על ידי shochats בפורום כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 24-01-2018, 12:30
  2. חווית טרייד אין של מטרו - צריך עצה
    על ידי 0x80 בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 17:13
  3. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 10:03
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  5. חווית שירות + סקירת ציוד קסדה דו שימושית airoh s5
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO