תוצאות 1 עד 15 מ 75

אשכול: חווית שירות מטרו אשדוד - בקיצור ....

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    עם כמה שאני מסכים לגבי כול מה שנאמר כאן על מטרו, נראה לי אנשים שוכחים שכנראה יש משהו שבגללו הסוכן אמר לו את זה.
    יכול להיות שפות"ש לא בידיוק בא עם הצהרת כוונות, היה ביישן ולא הגיב למה שהסוכן אמר לו (למרות שלדעתי אם היה רציני והיה לו כוונה אמיתית לקנות את הכלי היה סותם לסוכן מכירות את הפה, בכבוד או לא בכבוד), לא יודע מה היה שם וגם לא ממש אכפת לי. אבל אם להיות כנה גם אם אני הייתי סוכן מכירות,
    לא הייתי מתלהב לתת אופנוע ליטר בכול המובנים לילד בן 23. מצטער. לא משנה אם החברה בבעלותי אם שאני עובד שכיר שם, הייתי יושב עם הבחור לשיחה לפני הכול.
    אתה שוב מפספס את הנקודה.
    בסדר, מישהו טעה ואמר לו שהוא יכול לקחת נסיעת מבחן, למרות שהוא לא יכול. זו בעיה, אבל תקלות קורות וכולם מבינים.
    מה שאתה היית אמור לעשות בתור אותו סוכן שלא מתלהב לתת לילד אופנוע ליטר זה להתנצל מעומק ליבך על הטעות שנעשתה, להבהיר לו שזו מדיניות חברה ולא משהו אישי נגדו (גם אם זה כן כי הוא נראה לך תפרן), להציע לו משהו לשתות ואולי אפילו להציע רכיבת מבחן על אופנוע אחר שאתה כן יכול לתת לילד בן 23, כדי שהנסיעה שלו עד לכאן לא תהיה מיותרת לגמרי.

    גם אני זוכר הרבה מקרים דומים, כשבתחילת דרכי הייתי סטודנט תפרן ורכבתי על DR350, ובהרבה מוסכים שהגעתי אליהם לתקן דברים שהיו מעבר ליכולתי תמיד דאגו שאני ארגיש טוב מאד שמבחינתם אני ילד תפרן שכולם יודעים שלא הולך לשפוך שם כסף ובטח לא להחליף בקרוב לאופנוע חדש.
    מיותר לציין שלא חזרתי לאף אחד מהמוסכים האלה יותר מפעם אחת, והיום כשאני כבר לא סטודנט ולא תפרן אני לא אדרוך שם וגם אמליץ לחברי לא ללכת לשם.
    זה לא חוכמה לתת שירות טוב ללקוחות שברור שהולכים לשפוך כסף.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אתה שוב מפספס את הנקודה.
    בסדר, מישהו טעה ואמר לו שהוא יכול לקחת נסיעת מבחן, למרות שהוא לא יכול. זו בעיה, אבל תקלות קורות וכולם מבינים.
    מה שאתה היית אמור לעשות בתור אותו סוכן שלא מתלהב לתת לילד אופנוע ליטר זה להתנצל מעומק ליבך על הטעות שנעשתה, להבהיר לו שזו מדיניות חברה ולא משהו אישי נגדו (גם אם זה כן כי הוא נראה לך תפרן), להציע לו משהו לשתות ואולי אפילו להציע רכיבת מבחן על אופנוע אחר שאתה כן יכול לתת לילד בן 23, כדי שהנסיעה שלו עד לכאן לא תהיה מיותרת לגמרי.

    גם אני זוכר הרבה מקרים דומים, כשבתחילת דרכי הייתי סטודנט תפרן ורכבתי על DR350, ובהרבה מוסכים שהגעתי אליהם לתקן דברים שהיו מעבר ליכולתי תמיד דאגו שאני ארגיש טוב מאד שמבחינתם אני ילד תפרן שכולם יודעים שלא הולך לשפוך שם כסף ובטח לא להחליף בקרוב לאופנוע חדש.
    מיותר לציין שלא חזרתי לאף אחד מהמוסכים האלה יותר מפעם אחת, והיום כשאני כבר לא סטודנט ולא תפרן אני לא אדרוך שם וגם אמליץ לחברי לא ללכת לשם.
    זה לא חוכמה לתת שירות טוב ללקוחות שברור שהולכים לשפוך כסף.
    מסכים עם כול מה שאמרת.
    לעניות דעתי אין שום הגבלה על הגיל בנסיעות מבחן מלבד הרישיון, זה נשמע לי כמו בולשיט. הוא פשוט לא בא לו טוב.

אשכולות דומים

  1. חווית שירות - מוסך אופנועים.
    על ידי shochats בפורום כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 24-01-2018, 13:30
  2. חווית טרייד אין של מטרו - צריך עצה
    על ידי 0x80 בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 18:13
  3. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 11:03
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 20:02
  5. חווית שירות + סקירת ציוד קסדה דו שימושית airoh s5
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 23:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO