וכך גם ה 250
שעדיין מכעיס אותי שהוא לא מגיע לארץ!
אלו כלים מיותרים (300), זה אמור להיות או 250 או 500 לדעתי האישית.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
נפח המנוע אמנם נשאר 321 סמ"ק אבל ה-YZF-R3 מקבל מתיחת פנים משמעותית הכוללת עיצוב חדש, מזלג הפוך ועוד כמה נגיעות.
http://fullgaz.co.il/?p=136194
![]()
וכך גם ה 250
שעדיין מכעיס אותי שהוא לא מגיע לארץ!
אלו כלים מיותרים (300), זה אמור להיות או 250 או 500 לדעתי האישית.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לדעתי ה500 מיותר, שיהיה 350/400 או כבר 600+
500 זה כבר מרגיש אופנוע גדול, וה300+- מרגישים עדיין קטנים ולא מאיימים, אבל עם מנוע שכבר נוסעים איתו את כל הארץ בכיף...
ל250 חסר קצת בשר.
אני אומר את זה כי זה מיותר.
לדוגמה KTM rc250 סוגר 170 אז אין בעיה בשיוט של 120.
אני אוהב אותם קטנים כי אז אפשר לתמרן אותם לרמות הקטנות.
קטגורית ה 300 מיותרת והיא נעשית רק בגלל הזיהום אויר שגורם ליוקר בפיתוח מנועים קטנים ועל כן פשוט עולים.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לגבי KTM rc250:
השאלה ששלך היא תלוי הילוך.
המקסימום כוח שלו הוא 31 (אם אני זוכר נכון) על 9000 סל"ד - ככה הוא מגיע מהחברה (בהגבלת כוח בגלל שמירה על הבוכנה).
הסל"ד המקסימלי שלו הוא 13,000.
אז יש לי תחושה שאתה נוסע על הילוך 3 ב 5000 סל"ד בכיף.
האופנוע עושה 180 קמ"ש.
ימאה R25 עושה 190 קמ"ש.Sent from my MI 5X using Tapatalk
באמת הייתי מעדיף בשוק של היום לראות את ה-R25 בארץ מאשר את ה-R3.
36 כ״ס על 166 ק״ג נשמע כיף למדי. חבל שהוא נראה קצת זול.
נערך לאחרונה על ידי FoxLight; 16-10-2018 בשעה 23:15.
אהבתי את ההדגשות.
המנוע בנוי על סמך ה rc390 פשוט מוקטן.
ואם אני זוכר נכון לא הייתה לו בעיה של זיהום אויר כשבדקתי עם היבואן בטורקיה (מבחינת חוקים אירופים). הוא לא הגיע לארץ כי היבואן הישראלי לא רצה להעביר אותו בדיקות כי יחס המכירות שלו יהיה בעייתי.
ובמילים אחרות של ידיד המערכת בפול גז, יש כבר כלים של 390 בארץ, למה לו להתחרות בעצמו?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 17-10-2018 בשעה 16:58.
עשו את ה300 בגלל שהרישיון A1 עד 47כס
למה שיהיה עדיף 250 ..