תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: ימאהה חושפת YZF-R3 חדש ל-2019

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ימאהה חושפת YZF-R3 חדש ל-2019

    נפח המנוע אמנם נשאר 321 סמ"ק אבל ה-YZF-R3 מקבל מתיחת פנים משמעותית הכוללת עיצוב חדש, מזלג הפוך ועוד כמה נגיעות.

    http://fullgaz.co.il/?p=136194


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    וכך גם ה 250
    שעדיין מכעיס אותי שהוא לא מגיע לארץ!

    אלו כלים מיותרים (300), זה אמור להיות או 250 או 500 לדעתי האישית.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    וכך גם ה 250
    שעדיין מכעיס אותי שהוא לא מגיע לארץ!

    אלו כלים מיותרים (300), זה אמור להיות או 250 או 500 לדעתי האישית.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אתה אומר את זה בגלל מדרגת הביטוח? כי מבחינת כח ה50 סמ"ק האלה מספקים טיפה יותר בדיוק איפה שצריך לאופנועים האלה, מספיק כדי שלא תחנוק אותו בשיוט על 120.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    לדעתי ה500 מיותר, שיהיה 350/400 או כבר 600+
    500 זה כבר מרגיש אופנוע גדול, וה300+- מרגישים עדיין קטנים ולא מאיימים, אבל עם מנוע שכבר נוסעים איתו את כל הארץ בכיף...
    ל250 חסר קצת בשר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני אומר את זה כי זה מיותר.
    לדוגמה KTM rc250 סוגר 170 אז אין בעיה בשיוט של 120.
    אני אוהב אותם קטנים כי אז אפשר לתמרן אותם לרמות הקטנות.

    קטגורית ה 300 מיותרת והיא נעשית רק בגלל הזיהום אויר שגורם ליוקר בפיתוח מנועים קטנים ועל כן פשוט עולים.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני אומר את זה כי זה מיותר.
    לדוגמה KTM rc250 סוגר 170 אז אין בעיה בשיוט של 120.
    אני אוהב אותם קטנים כי אז אפשר לתמרן אותם לרמות הקטנות.

    קטגורית ה 300 מיותרת והיא נעשית רק בגלל הזיהום אויר שגורם ליוקר בפיתוח מנועים קטנים ועל כן פשוט עולים.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    על כמה סל"ד הוא נוסע ב 120? אם זה איזה 7.5 אלף זה כן "חנוק"

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לגבי KTM rc250:
    השאלה ששלך היא תלוי הילוך.
    המקסימום כוח שלו הוא 31 (אם אני זוכר נכון) על 9000 סל"ד - ככה הוא מגיע מהחברה (בהגבלת כוח בגלל שמירה על הבוכנה).
    הסל"ד המקסימלי שלו הוא 13,000.

    אז יש לי תחושה שאתה נוסע על הילוך 3 ב 5000 סל"ד בכיף.
    האופנוע עושה 180 קמ"ש.
    ימאה R25 עושה 190 קמ"ש.
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    על כמה סל"ד הוא נוסע ב 120? אם זה איזה 7.5 אלף זה כן "חנוק"
    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    באמת הייתי מעדיף בשוק של היום לראות את ה-R25 בארץ מאשר את ה-R3.
    36 כ״ס על 166 ק״ג נשמע כיף למדי. חבל שהוא נראה קצת זול.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לגבי KTM rc250:
    השאלה ששלך היא תלוי הילוך.
    המקסימום כוח שלו הוא 31 (אם אני זוכר נכון) על 9000 סל"ד - ככה הוא מגיע מהחברה (בהגבלת כוח בגלל שמירה על הבוכנה).
    הסל"ד המקסימלי שלו הוא 13,000.

    אז יש לי תחושה שאתה נוסע על הילוך 3 ב 5000 סל"ד בכיף. מה?
    האופנוע עושה 180 קמ"ש.
    ימאה R25 עושה 190 קמ"ש. זה לא אופנוע שנמכר באירופה בגלל זיהום אויר אז זה לא רלוונטי למה שהתכוונתי, יש מצב שגם ה RC זה דגם שונה מהדיוק 250(מבחינת מנוע וכל זה)?, אם כן אז גם לא רלוונטי כי אני חשבתי שהRC הוא כמו הדיוק, כי הוא גם לא נמכר באירופה בגלל זיהום אויר. זה ידוע שהאופנוע האלה כמו ה CBR250RR הדיי חדש מגיעים לסל"ד גבוה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    רוב אם לא כל האופנועים 250 סמ"ק שנמכרים בארץ(וגם הקוואסקי 250sl שכבר לא נמכר) עם סל"ד של עד 10.5 אלף ומהירות סופית של 150-160 קמ"ש.
    בגלל זה 7.5 אלף סלד זה דיי חנוק.

    ובכל אופנוע מהירות של 120 קמ"ש תהייה בהילוך שישי, אני מדבר על שיוט.
    עריכה: הדיוק 250 גם עם רדליין של 10500
    נערך לאחרונה על ידי FoxLight; 16-10-2018 בשעה 23:15.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אהבתי את ההדגשות.
    המנוע בנוי על סמך ה rc390 פשוט מוקטן.

    ואם אני זוכר נכון לא הייתה לו בעיה של זיהום אויר כשבדקתי עם היבואן בטורקיה (מבחינת חוקים אירופים). הוא לא הגיע לארץ כי היבואן הישראלי לא רצה להעביר אותו בדיקות כי יחס המכירות שלו יהיה בעייתי.
    ובמילים אחרות של ידיד המערכת בפול גז, יש כבר כלים של 390 בארץ, למה לו להתחרות בעצמו?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 17-10-2018 בשעה 16:58.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    12
    עשו את ה300 בגלל שהרישיון A1 עד 47כס
    למה שיהיה עדיף 250 ..

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי katsturi צפיה בהודעה
    עשו את ה300 בגלל שהרישיון A1 עד 47כס
    למה שיהיה עדיף 250 ..
    ביטוח

אשכולות דומים

  1. ק.ט.מ חושפת את דגמי האנדורו של 2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-05-2018, 11:16
  2. ימאהה חושפת: איקסמקס 400 חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-07-2017, 09:29
  3. ימאהה חושפת את ה-YS125 - אופנוע עירוני צרכני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-02-2017, 15:32
  4. ימאהה חושפת את ה-R6 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 15:36
  5. ימאהה חושפת: טרייסר 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO