הgn 250 רק תמהר כי הן הולכות ונעלמות, הרבה עשו מהן קפה רייסר, וחבל לדעתי, האופנוע מצויין יצא לי לרכב עליו יהיה לו קצת קשה בהרי ירושלים לאן אתה מתכוון לרכב ומה המטרה שלך?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
שלום רב ,
מעוניין לקנות את האופנוע הראשון שלי.
אחרי שהתאהבתי באופנועים בטיול הגדול בהודו , החלטתי שבארץ אני חייב לקנות אחד .
אז לאחר שטיילתי עם רויאל אנפילד החלטתי שאני מתמקד בקסטום עד 250 , ( סיבה תקציבית) ולאחר הרבה בירורים הבנתי שיש לי מעט אפשרויות רלוונטיות שהם הדגמים הבאים:
Suzuki gn250
daelim daystar 250 /v star
Yosang gv250
כל האופנועים האלה עומדים פחות או יותר על התקציב שלי שהוא 10k+-
למה אני כותב :
•אני אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שמחזיקים את אחד מהאופנועים האלו .
( מבחינה טיפולית , מחירים , צריכה וכו'..)
•הלב שלי נוטע ללכת עם היפנית (סוזוקי) , אבל מצד שני היא זקנה משאר הדגמים ב20 שנה+- , האם למרות שהיא זקנה היא עדיפה על פני יצרנים לא יפניים ?
•לאחר דיפדוף ביד 2 אני רואה שהמון אנשים מוכרים את היוסאנג ואת הדיאלים למרות שנקנו רק לפני שנה שנתיים , זה קצת מלחיץ אותי , כי אם הם כל כך טובים לפי התיאורים למה מוכרים אותם כל כך הרבה ?
לסיכום : אני בחור צעיר בן 22 , גר באזור ירושלים ( הרי יהודה) , רוצה לקנות אופנוע שאני לא יצטרך להשקיע בו את כל המענק הצבאי שלי אלא השקעה חד פעמית של רכישה ויישור קו .
מה אתם ממליצים על פי ניסיונכם .
תודה רבה מראש .
דניאל
הgn 250 רק תמהר כי הן הולכות ונעלמות, הרבה עשו מהן קפה רייסר, וחבל לדעתי, האופנוע מצויין יצא לי לרכב עליו יהיה לו קצת קשה בהרי ירושלים לאן אתה מתכוון לרכב ומה המטרה שלך?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אני גר בכפר אדומים שזה אזור ים המלח , והמטרה היא אופנוע שלא יתקלקל במהירות ויפתיע כל פעם מחדש , והנסיעה היא כל יום ללימודים בירושלים נסיעה של 40 קילומטר ליום , הלוך וחזור.
לדעתי בתקציב הזה שווה לבדוק הונדה cb250 עלות אחזקה כלום
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
כמעט ולא מוכרים אותם ביד 2 , וגם לפי מה שראיתי זה אופנוע שהוא נח לאדם אחד בלבד , מה שלא יתאים לבת זוג ;-)
אני במקרה שלך מביא הונדה cbf250 07 בפחות כסף ממה שציינת ועושה ישור קו
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
שנקל על דיאלים:
כלי פשוט, איכות ההרכבה והחלקים בהתאם לעלותו.
משמע, נראה יפה מרחוק - רחוק מלהיות יפה (או קרוזר אמיתי).
עושה את העבודה, טוחן את הגב!
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
באמת אחרי סיבוב ניסיון אצל חבר על הדיאלים כאב לי קצת הגב , אממה לא רכבתי על שני הדגמים האחרים שציינתי.
בקשר להונדה באמת נראה אופנוע מעולה , אבל אחרי בדיקה באינטרנט מאוד נדיר למצוא אותו בדגם המקורי יש רק קפה רייסר וגם ראיתי שרק שני דגמים נמכרים .
תתאמץ קצת יותר, CB500X שנת 2014 באותו כסף יעשה את העבודה, 250 בהרים עם מורכב, אתה תסע יותר מהר עם אופניים חשמליים. רכבתי עם בחור עם GN450, לא עובר את ה100 קמ"ש בירידה. כאן זה לא הודו
לגבי ה-GN - ראיתי אותם מקרוב, נראה פצפון. לא יודע לאיזה סגנון סוזוקי כיוונו אבל קסטום זה לא.
היוסאנג - יצא לי לרכב עליו קצת. כלי חמוד לנפח, לא מחזיק שוק מי יודע מה (ראית בעצמך), נוטה להחליד מהר אם לא מטפלים באהבה (דהיינו עוברים על ה"כרום" עם חומר דוחה חלודה כמו WD40 מדי פעם). מושך מסל"ד אפסי, בשל המיכל הגדול מרגיש יותר מ-250 כשאתה עליו.
אם אתה בסוף תקנה יוסאנג - רק שנתון 2013 ומעלה. לפני זה היו להם בעיות בהזרקה שלמיטב הבנתי הם סידרו מאז.
ולגבי ה-CBF250 - כבעלים לשעבר של אחד ככלי ראשון, אחלה אופנוע עד 100 קמ"ש, קשה למצוא אחד שלא היה אצל מורה נהיגה, וחלפים צריך להזמין מחו"ל כי הזמינות בארץ פשוט אפסית והשבתתי אופנוע לשבועיים על הדברים הכי קטנים. מבין השניים הייתי הולך כבר על היוסאנג מהסיבה הפשוטה שיש חלפים ובשפע.
בעבר היה לי ויראגו 250 שהיה כלי זריז למדי והוא חזר לארץ כיוסאנג או קוריאני אחר.
רשמת שאתה גר בכפר אדומים וגם רוצה לרכב בזוג מה שלדעתי יקשה על הכלי על הגב וגם על בת הזוג לשרוד על גבי קרוזר קטן.
מצטרף למי שהמליץ לחפש אופנוע כביש ולא קרוזר וכמובן נפח קצת יותר גדול כי בכל זאת אתה נע על כביש מהיר ולא נעים לראות את תושבי עזריה שועטים לעברך.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI