בטיפול עצמאי 1500 זה יותר הגיוני, ועדיין לא מספיק.
בקילומטראז' של 20 אלף שנתי, צא מנקודת הנחה שזה יעלה לך כ-3000 (סט צמיגים לא יקר סביב 1200-1300, סט שרשרת גלגל"ש סביר סביב ה-700, והשאר לשמנים, פילטרים, רפידות, אטמים וכו').
כמובן, שאם יד ימין מתונה מאוד אפשר להוציא קרוב לכפול מזה מהצמיגים והשרשרת, אבל המספרים האלה הם די "סטאנדארט" לרוכב הממוצע.
ה-CBR והנינג'ה שניהם כלים טובים להתחלה, ועם יכולת בינעירונית אמיתית. משום שמדובר באופנועי מתחילים חלשים - רובם נקרעו כהלכה, וצריך לבדוק אותם היטב.
תעדיף כלים עם מעט ידיים, תיעוד טיפולים (ב-CBR, רצוי להחליף שמן לפני הזמן. אם זה בוצע - יתרון) ומקוריים ככל הניתן (ללא שיפורים/שינויים כלשהם).
צריכת הדלק שלהם, אגב, נמוכה מאוד - סביב 1/25 ברכיבה "רגילה", ויכולה להגיע אף ליותר מ-1/30 ברכיבה מתונה ומכוונת חסכון.
לגבי הציוד - אם תקציבך מוגבל, שקול לרכוש מעיל יד שניה.
קסדה תוכל לקנות אחת לא יקרה, ולהחליף אותה בקסדה איכותית בעוד כשנה, כשיתפנה התקציב.
כנ"ל לגבי הכפפות - ניתן למצוא כפפות סבירות במתחת ל-300 ש"ח.
לגבי הביטוח - סביר להניח שלא תמצא מי שיבטח אותך במקיף, ואני גם לא רואה טעם בזה כשמדובר באופנוע ישן וזול.