מדליק! יאללה דיינו לפני ואחרי
אתם לא הולכים לבצע הרצה לפני ההמרה?
פרויקט מיוחד: לקחנו ימאהה YZF-R3 חדש, ואנחנו הופכים אותו למכונת מסלול מושחזת בהתאם לתקנות קטגוריית הסופרספורט 300 של ה-FIM.
http://fullgaz.co.il/?p=130941
![]()
מדליק! יאללה דיינו לפני ואחרי
אתם לא הולכים לבצע הרצה לפני ההמרה?
מעניין אבל למעט האגזוז וכמה ק"ג פה ושם לא הבנתי איך מורידים את המשקל בכמעט 30 ק"ג??
אביעד... יש לי תחושה שאנחנו צריכים להיפגש...
נבצע הרצה על המסלול.
זה ממש לא כמה ק"ג פה ושם. זה הרבה מאוד ק"ג שיורדים מכל מקום אפשרי.
הפלסטיקה המקורית כבדה מאוד, מערכת ה-ABS לבדה שוקלת 3 ק"ג, מערכת הפליטה כמובן, אפילו הקליפ-אונים המקוריים שוקלים כמעט 1 ק"ג כל אחד.
אמנם לא נגיע ל-140 ק"ג, אבל עוד לפני שקילה אני בטוח שלפחות 20 ק"ג יעופו בקלות.
אהלן וסהלן.
כיף לראות דברים כאלו!
שאלה, האם ניתן היה לוותר על משהו מהתוספות?
או שזה המינימום כדי לעמוד בתקן?
"צינורות בלם מצופים פלדה שזורה של BREMBO שמבטלים את מערכת ה-ABS " ??
ממתי צינורות בלם מבטלים מערכת ABS ?
וכן אני יודע מה הייתה כוונה.
"מדבקות אחיזה למיכל הדלק – עלות 60 יורו", מדבקה 60 יורו ?? מדבקה ? כן ?
- "קוויקשיפטר (להעלאת הילוכים בלבד) של STARLANE – עלות 285 יורו ."
- "רגליות מתכווננות (ריר-סט) של LIGHTECH – עלות 335 יורו."
לא נשאר כסף לקוויקשיפטר שמוריד הילוכים ?
איך רגליות עולות 335 יורו ?
המחיר של שאר החלקים נראה סביר, אני לא מצליח להבין למה הנ"ל תומחר בפראות.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
הצינורות עוקפות את מערכת ה-ABS ולכן מבטלות אותה.
במקביל להתקנת הצינורות העפנו את המודולטור ובית השסתומים, עם כל הצנרת המיותרת, והורדנו 3 ק"ג ואולי אפילו יותר.
מדבקות אחיזה 60 יורו. גם אנחנו הרמנו גבה. אחרי שהחזקנו אותם ביד - פחות. על איכות משלמים.
לפי תקנות ה-SSP 300 אסור קוויקשיפטר שמאפשר גם הורדת הילוכים. רק העלאה. ובכל מקרה, בשביל קוויקשיפטר שמאפשר הורדת הילוכים צריך מצערות חשמליות, וב-R3 יש מצערות מכאניות.
הריר-סט סופר-איכותי ולכן זו העלות. לטעמי לא כזה יקר.
נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 25-04-2018 בשעה 08:26.
רירסט זה לא רק רגלית - זה כל הרגלית והמערך שעליו היא יושבת, מתכוונן באופן מלא, אופקי/אנכי.
לגבי הצינורות, הבנתי היטב למה הכוונה, הבעיה היא בניסוח והלוגיקה הרעועה שבו:
צינורות זה חלק פאסיבי, לא ניתן לשייך לו פעולה. מי שביטל את ה ABS ע"י התקנת צינורות עוקפים זה המכונאי, לא הצנרת.
אם כבר העפתם את המודלטור ובית השסתומים ביחד עם האקוטאטור אז גם אין מה לעקוף משהו לא קיים.
לגבי הקוויקשיפטר והרירסט תמונות יכלו לעזור .
שאלה-במעצרת מכאנית איך יודעים מה הכיוון האופטימלי בין חופש סיבוב מוגזם להידוק שמשפיע המהלך בהטיית הכידון?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
חלק הבנייה הראשון:
http://fullgaz.co.il/?p=131189
![]()
נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 26-04-2018 בשעה 23:18.