שלום, מחפש המלצה למפתחות לשיחרור הגלגל האחורי של sv 2017. השרשרת דורשת מתיחה בהקדם. תודה רבה.
שלום, מחפש המלצה למפתחות לשיחרור הגלגל האחורי של sv 2017. השרשרת דורשת מתיחה בהקדם. תודה רבה.
יותר זול לבצע במוסך, מאשר לקנות בוקסות, ידית מומנט, מפתחות וג'ק אחורי.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
מה תשובה שלך, אני יכול להבין שלא עשית את זה בעצמך גם אתה. בנוסף, מהשאלה שנשאלה, אני מבין שגם אין לו ספר רכב שזה הדבר הבסיסי לראות את המומנטים לסגירת ברגים.
אני לא יודע באיזה מומנט סוגרים באופנוע הזה, אז אני אתיחס לפי נתונים של אופנוע שלי.
מפתח פתוח (במקרה שלי זה שני מפתחות) זה הכסף הקטן כמו שציינת. בשביל לפתוח את הגלגל, הוא יצטרך בוקסה בקוטר מסויים שהוא יכול היה למדוד לבד, לו היה לו קליבר בהישג יד. אבל בשביל לסגור את זה, הוא יצטרך מד מומנט. באופנוע שלי, מומנט הסגירה הוא 150 ניוטון/מטר וזה מצריך ידית חצי ארוכה. גם לפתוח את זה עדיף ידית חצי ארוכה או מעריך בשביל לא לשבור את הידיים (אלא אם אתה מר עולם ב-arm wrestling ולא איכפת לך קצת להתאמץ). פה זה מתחיל להיות יקר, כי אני לא מכיר שימוש נוסף לידיות חצי פרט לעניין הגלגלים. ולסיום, ג'ק אחורי יעלה גם לפחות 250 שקךים.
אז בס"הכ השקעה לא משתלמת מידי, אם אתה לא מטפל באופנוע לבד וצריך את זה חד פעמי.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אז כן, ביצעתי את זה מספר לא מועט של פעמים
וכן אתה צודק, חלק מהציוד שמנית צריך.
לגבי הידית מומנט.
1) לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה, נשמע לי הרבה 150.
אבל להערכתי הלא מושכלת (ושמישהו בבקשה יוכיח לי אחרת)
מוסכים לא סוגרים במומנט גלגלים.
ולדעתי אין הכרח כזה, אבל כל אחד שיעשה מה שטוב בעיניו.
לגבי שאר הדברים שרשמת אני מסכים חלקית
גם ג'ק לא חייבים לרכוש, אבל זה לדיון אחר.
Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
מוסך שלא עובד לפי הוראת יצרן, מסכן את החיים של הרוכב והסובבים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
מדדתי למשל משמאל 27.2ממ אז נראה היה לי שיש כאן בעיה: האם בוקסה 27ממ תתאים?. ספר הרכב שלי דורש 100 ניוטון מטר מאחר שמישקלי 50קג חשבתי "להשען" 20סמ מהציר, לא מספיק טוב? מה זה חצי ידית? וכן, יש לי ג׳ק. תודה על ההתיחסות!
מישהו יעזור לי להבין איך בוקסה 27 תתאים לאום של 27.2?
גם אשמח לדעת מהי חצי ידית ואם כבר, אז גם מהי ידית שלמה. לינק לתמונות יתקבל בברכה. תודה
כנראה שזאת בוקסה 27 רגילה אל תתיחס ל .2 .
ידית חצי זאת ידית שהחיבור שלה לבוקסות בגודל חצי אינצ' יש כמה וכמה גדלים השימושיים יותר הן 1/4 3/8 1/2 החצי פשוט יותר מסיבית מהאחרות ומתאימה יותר לעבודות עם אומים גדולים או סגורים חזק יותר
לכידה.JPG
1122,
אתה טועה ומטעה, מאוד!
Bengolan,
בשישי עשיתי טיפול לאופנוע שלי במוסך, שחלק ממנו כלל מתיחת שרשרת. המכונאי שטיפל לי באופנוע השתמש בידית מומנט לסגירת כל ברגי הגלגלים (בנוסף לשימוש במפתח פתוח וידית כוח עם בוקסה מתאימה למתיחה עצמה). יתרה מזאת, לפני שסיים את הטיפול עבר על כל (ושוב, כל, כולל כל מה שמחובר לבלוק מנוע) הברגים עם ידית מומנט ווידא שכולם סגורים כראוי לפי דרישות היצרן.
נכון שיש מוסכים שידית מומנט היא מילת גנאי (כמו המוסך הקודם שבו טיפלתי), אך ישנם גם כמה צדיקים שמבינים שהם לא המציאו את הגלגל ולא סתם היצרן דורש דברים מסוימים.
ישראל,
התמונה ששמת היא של ידית ראצ'ט.
לשחרור והידוק ראשוני/סופי (בהתאמה) עובדים עם ידית כוח (ללא ראצ'ט).
ספציפית באום גלגל אחורי אין בעיה של גישה ומקום, כך שבשלב ראשון (אם אין לך) לא חייבים לקנות בכלל ראצ'ט.
ברור שלעבודה על האופנוע כדאי שתהיה כזאת.
בגלל שרוב האומים והברגים לא דורשים מומנט הידוק גדול, ידית 3/8 עם סט בוקסות תואם, מספיקה.
בשביל עבודה על אום הגלגל אפשר פתיחה ראשונית עם הידית כוח, ואז עם מתאם לראצ'ט 3/8 שהוא זול.
מיותר להחזיק ראצ'ט חצי בשביל זה.
אגב,
זרקו פה סכומים שמספיקים לסט כלי עבודה שלם למכונאי חובב.
ולא מכיר את הsv, אבל בנוסף לאום הגלגל יש גם את ברגי הכיוון הקטנים שהם סביב ה10-14 מ"מ, ובחלק מהאופנועים גם אום נעילה לציר (בורג אלן).