עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: כלים לשיחרור גלגל אחורי למתיחת שרשרת

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    99

    כלים לשיחרור גלגל אחורי למתיחת שרשרת

    שלום, מחפש המלצה למפתחות לשיחרור הגלגל האחורי של sv 2017. השרשרת דורשת מתיחה בהקדם. תודה רבה.

  2. #2
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    יותר זול לבצע במוסך, מאשר לקנות בוקסות, ידית מומנט, מפתחות וג'ק אחורי.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dada צפיה בהודעה
    יותר זול לבצע במוסך, מאשר לקנות בוקסות, ידית מומנט, מפתחות וג'ק אחורי.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    תראה, הבחור שאל לגבי המלצה לכלים, לא להאם לבצע את הטיפול, ואולי יש לו חלק מהציוד, אינך יודע.
    לפותש, אתה יכול לבדוק את הגדלים של האומים שיש לך בגלגל ולקפוץ לחנות ולרכוש זה לא יעלה הרבה.
    לחלופין תוכל לקרות איזה גדלים מופיעים בספר רכב.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  4. #4
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    תראה, הבחור שאל לגבי המלצה לכלים, לא להאם לבצע את הטיפול, ואולי יש לו חלק מהציוד, אינך יודע.
    לפותש, אתה יכול לבדוק את הגדלים של האומים שיש לך בגלגל ולקפוץ לחנות ולרכוש זה לא יעלה הרבה.
    לחלופין תוכל לקרות איזה גדלים מופיעים בספר רכב.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    מה תשובה שלך, אני יכול להבין שלא עשית את זה בעצמך גם אתה. בנוסף, מהשאלה שנשאלה, אני מבין שגם אין לו ספר רכב שזה הדבר הבסיסי לראות את המומנטים לסגירת ברגים.
    אני לא יודע באיזה מומנט סוגרים באופנוע הזה, אז אני אתיחס לפי נתונים של אופנוע שלי.
    מפתח פתוח (במקרה שלי זה שני מפתחות) זה הכסף הקטן כמו שציינת. בשביל לפתוח את הגלגל, הוא יצטרך בוקסה בקוטר מסויים שהוא יכול היה למדוד לבד, לו היה לו קליבר בהישג יד. אבל בשביל לסגור את זה, הוא יצטרך מד מומנט. באופנוע שלי, מומנט הסגירה הוא 150 ניוטון/מטר וזה מצריך ידית חצי ארוכה. גם לפתוח את זה עדיף ידית חצי ארוכה או מעריך בשביל לא לשבור את הידיים (אלא אם אתה מר עולם ב-arm wrestling ולא איכפת לך קצת להתאמץ). פה זה מתחיל להיות יקר, כי אני לא מכיר שימוש נוסף לידיות חצי פרט לעניין הגלגלים. ולסיום, ג'ק אחורי יעלה גם לפחות 250 שקךים.
    אז בס"הכ השקעה לא משתלמת מידי, אם אתה לא מטפל באופנוע לבד וצריך את זה חד פעמי.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dada צפיה בהודעה
    מה תשובה שלך, אני יכול להבין שלא עשית את זה בעצמך גם אתה. בנוסף, מהשאלה שנשאלה, אני מבין שגם אין לו ספר רכב שזה הדבר הבסיסי לראות את המומנטים לסגירת ברגים.
    אני לא יודע באיזה מומנט סוגרים באופנוע הזה, אז אני אתיחס לפי נתונים של אופנוע שלי.
    מפתח פתוח (במקרה שלי זה שני מפתחות) זה הכסף הקטן כמו שציינת. בשביל לפתוח את הגלגל, הוא יצטרך בוקסה בקוטר מסויים שהוא יכול היה למדוד לבד, לו היה לו קליבר בהישג יד. אבל בשביל לסגור את זה, הוא יצטרך מד מומנט. באופנוע שלי, מומנט הסגירה הוא 150 ניוטון/מטר וזה מצריך ידית חצי ארוכה. גם לפתוח את זה עדיף ידית חצי ארוכה או מעריך בשביל לא לשבור את הידיים (אלא אם אתה מר עולם ב-arm wrestling ולא איכפת לך קצת להתאמץ). פה זה מתחיל להיות יקר, כי אני לא מכיר שימוש נוסף לידיות חצי פרט לעניין הגלגלים. ולסיום, ג'ק אחורי יעלה גם לפחות 250 שקךים.
    אז בס"הכ השקעה לא משתלמת מידי, אם אתה לא מטפל באופנוע לבד וצריך את זה חד פעמי.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    אז כן, ביצעתי את זה מספר לא מועט של פעמים
    וכן אתה צודק, חלק מהציוד שמנית צריך.
    לגבי הידית מומנט.
    1) לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה, נשמע לי הרבה 150.
    אבל להערכתי הלא מושכלת (ושמישהו בבקשה יוכיח לי אחרת)
    מוסכים לא סוגרים במומנט גלגלים.
    ולדעתי אין הכרח כזה, אבל כל אחד שיעשה מה שטוב בעיניו.
    לגבי שאר הדברים שרשמת אני מסכים חלקית
    גם ג'ק לא חייבים לרכוש, אבל זה לדיון אחר.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    אז כן, ביצעתי את זה מספר לא מועט של פעמים
    וכן אתה צודק, חלק מהציוד שמנית צריך.
    לגבי הידית מומנט.
    1) לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה, נשמע לי הרבה 150.
    אבל להערכתי הלא מושכלת (ושמישהו בבקשה יוכיח לי אחרת)
    מוסכים לא סוגרים במומנט גלגלים.
    ולדעתי אין הכרח כזה, אבל כל אחד שיעשה מה שטוב בעיניו.
    לגבי שאר הדברים שרשמת אני מסכים חלקית
    גם ג'ק לא חייבים לרכוש, אבל זה לדיון אחר.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    מוסכים בארץ לא סוגרים שום בורג באופנוע במומנט, אם זאת הדוגמא שאתה רוצה לקחת, שתהיה בריא.

    לפות"ש, אתה צריך ידית כוח, ידית מומנט, גק אחורי ומפתחות. עדיף שתילך למוסך אבל באותו הזמן תגדיל את הארסנל של הכלים שלך בלי קשר.
    כול זה יעלה לך סביבות ה800 ש"ח תלוי מאיפה אתה קונה.

  7. #7
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    מוסך שלא עובד לפי הוראת יצרן, מסכן את החיים של הרוכב והסובבים.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    99
    מדדתי למשל משמאל 27.2ממ אז נראה היה לי שיש כאן בעיה: האם בוקסה 27ממ תתאים?. ספר הרכב שלי דורש 100 ניוטון מטר מאחר שמישקלי 50קג חשבתי "להשען" 20סמ מהציר, לא מספיק טוב? מה זה חצי ידית? וכן, יש לי ג׳ק. תודה על ההתיחסות!

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי g2c צפיה בהודעה
    מדדתי למשל משמאל 27.2ממ אז נראה היה לי שיש כאן בעיה: האם בוקסה 27ממ תתאים?. ספר הרכב שלי דורש 100 ניוטון מטר מאחר שמישקלי 50קג חשבתי "להשען" 20סמ מהציר, לא מספיק טוב? מה זה חצי ידית? וכן, יש לי ג׳ק. תודה על ההתיחסות!
    החישוב שלך נכון תיאורטית.
    בפועל אתה לא "יושב" על הציר.
    יותר יעיל לקחת ידית של מטר לערך ולסגור.
    אבל זה ממש לא מדויק!!!.
    מאיכן אתה בארץ?

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    99
    מישהו יעזור לי להבין איך בוקסה 27 תתאים לאום של 27.2?
    גם אשמח לדעת מהי חצי ידית ואם כבר, אז גם מהי ידית שלמה. לינק לתמונות יתקבל בברכה. תודה

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי g2c צפיה בהודעה
    מישהו יעזור לי להבין איך בוקסה 27 תתאים לאום של 27.2?
    גם אשמח לדעת מהי חצי ידית ואם כבר, אז גם מהי ידית שלמה. לינק לתמונות יתקבל בברכה. תודה
    כנראה שזאת בוקסה 27 רגילה אל תתיחס ל .2 .
    ידית חצי זאת ידית שהחיבור שלה לבוקסות בגודל חצי אינצ' יש כמה וכמה גדלים השימושיים יותר הן 1/4 3/8 1/2 החצי פשוט יותר מסיבית מהאחרות ומתאימה יותר לעבודות עם אומים גדולים או סגורים חזק יותר

    לכידה.JPG

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    1122,
    אתה טועה ומטעה, מאוד!
    Bengolan,
    בשישי עשיתי טיפול לאופנוע שלי במוסך, שחלק ממנו כלל מתיחת שרשרת. המכונאי שטיפל לי באופנוע השתמש בידית מומנט לסגירת כל ברגי הגלגלים (בנוסף לשימוש במפתח פתוח וידית כוח עם בוקסה מתאימה למתיחה עצמה). יתרה מזאת, לפני שסיים את הטיפול עבר על כל (ושוב, כל, כולל כל מה שמחובר לבלוק מנוע) הברגים עם ידית מומנט ווידא שכולם סגורים כראוי לפי דרישות היצרן.
    נכון שיש מוסכים שידית מומנט היא מילת גנאי (כמו המוסך הקודם שבו טיפלתי), אך ישנם גם כמה צדיקים שמבינים שהם לא המציאו את הגלגל ולא סתם היצרן דורש דברים מסוימים.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    1122,
    אתה טועה ומטעה, מאוד!
    Bengolan,
    בשישי עשיתי טיפול לאופנוע שלי במוסך, שחלק ממנו כלל מתיחת שרשרת. המכונאי שטיפל לי באופנוע השתמש בידית מומנט לסגירת כל ברגי הגלגלים (בנוסף לשימוש במפתח פתוח וידית כוח עם בוקסה מתאימה למתיחה עצמה). יתרה מזאת, לפני שסיים את הטיפול עבר על כל (ושוב, כל, כולל כל מה שמחובר לבלוק מנוע) הברגים עם ידית מומנט ווידא שכולם סגורים כראוי לפי דרישות היצרן.
    נכון שיש מוסכים שידית מומנט היא מילת גנאי (כמו המוסך הקודם שבו טיפלתי), אך ישנם גם כמה צדיקים שמבינים שהם לא המציאו את הגלגל ולא סתם היצרן דורש דברים מסוימים.
    אני הרבה יותר משמח לקבל את שם המוסך.
    יותר מזה, אני חושב שמוסך כזה צריך לקבל במה בשם המקצועיות.



    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    דינמיקה. יושבים באזור (היו בחולון לפניכן).

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ישראל,
    התמונה ששמת היא של ידית ראצ'ט.
    לשחרור והידוק ראשוני/סופי (בהתאמה) עובדים עם ידית כוח (ללא ראצ'ט).
    ספציפית באום גלגל אחורי אין בעיה של גישה ומקום, כך שבשלב ראשון (אם אין לך) לא חייבים לקנות בכלל ראצ'ט.
    ברור שלעבודה על האופנוע כדאי שתהיה כזאת.
    בגלל שרוב האומים והברגים לא דורשים מומנט הידוק גדול, ידית 3/8 עם סט בוקסות תואם, מספיקה.
    בשביל עבודה על אום הגלגל אפשר פתיחה ראשונית עם הידית כוח, ואז עם מתאם לראצ'ט 3/8 שהוא זול.
    מיותר להחזיק ראצ'ט חצי בשביל זה.
    אגב,
    זרקו פה סכומים שמספיקים לסט כלי עבודה שלם למכונאי חובב.

    ולא מכיר את הsv, אבל בנוסף לאום הגלגל יש גם את ברגי הכיוון הקטנים שהם סביב ה10-14 מ"מ, ובחלק מהאופנועים גם אום נעילה לציר (בורג אלן).

אשכולות דומים

  1. הידוק ציר גלגל אחורי
    על ידי JohnnyDough בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 11:37
  2. פתיחת בורג גלגל אחורי לצורך מתיחת שרשרת
    על ידי Tomerh בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-10-2017, 20:52
  3. מחפש הסבר בנוגע למתיחת קפיץ אחורי
    על ידי mastery בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-12-2016, 22:15
  4. הקטנת גלגל שיניים אחורי
    על ידי kanter.m בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 01:31
  5. הבהרות למתיחת שרשרת
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-10-2015, 10:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO