שלום לכם, המוח שלי כבר קצת נדפק מלנסות לפתור את הבעיה הזאת, אז אני פונה לעזרה
הקטנוע עומד כבר שנתיים, לפני שנה פירקתי את הקרבורטור, ניקיתי והחזרתי, נגעתי בברגים של הכיוון, אבל חשבתי שכיוונתי אותם טוב.
לפני חצי שנה הוא לא הניע, אז בעצת חבר שמתי בד עם דלק ליד כניסת האוויר והוא הניע נפלא.
לאחרונה ניסיתי להניע ככה, והוא הניע עם הבד, אבל לא המשיך לפעול בלעדיו. אז אחרי פירוק הקרבורטור ומחקר שמתי לב שהדיזה הקטנה בתוך אגן הדלק בקרבורטור סתומה (ועם או בלי קשר, שהצבע של המצוף מתפרק ומטייל שם באגן), אז פתחתי וניקיתי אותה, וזה עבד המנוע הניע עם הבד והמשיך לעבוד גם אחרי.
אבל למחרת כשניסיתי להניע שוב לא הניע לי, ורק עם הבד הצלחתי. ושמתי לב שככל שעובר זמן מכיבוי המנוע...ככה אני צריך לתת יותר קיקים כדי להניע.
לאחר מכן קראתי פה בפורום שאם הכלי מתקשה להניע כשהוא קר אבל עובד אחלה כשהוא חם זאת כנראה בעיה בצ'וק האוטומטי. מה שהיה לי קצת מוזר אחרי שהבנתי שאצלי בקרבורטור הוא פותח במצב רגיל, ורק כשהוא מקבל מספיק חשמל מהאלטרנטור הוא נפתח וסותם את המעבר. וגם פירקתי אותו ובדקתי אותו והוא עובד אחלה.
אז לסיכום-
-הוא מניע בשניה ובצורה נפלאה כשיש לו אדי דלק זמינים מכניסת האוויר
-ככל שעובר זמן מהכיבוי יותר קשה להניע אותו שוב (מיד אחרי כיבוי הוא מניע ברגע)
-כל ההנעות היו בקיק
-אני מניח שזה קשור לקרבורטור אבל מי יודע
- אני כבר ממש משתגע מהצב הזה, ישועה תתקבל בברכה
2018-10-22_12-18-42.jpg