ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
הבעיה לא בצ'וק ולא בכיוון,אם המנוע מקורי הוא יניע ללא חיבור הצ'וק ברוב עונות השנה,ועכשיו בטוח.
לגבי כיוון בורג האוויר - 1.5 זה עשיר הכיוון נמצא באזור ה 2.5.
תבדוק שברז הדלק לא מציף (שלא יוצא דלק מצינור הוואקום ואין זרימת דלק בלי וואקום,ושיש עם) ושאין לכלוך במאייד,אם המצוף מתפרק תחליף אותו.
במקביל תשיג CDI ומאייד נוספים נסה איתם.

המנוע הזה אמנם פשוט מאוד אבל יכול לעשות את המוות גם למכונאי מנוסה.
טוב, אני הולך לשאול שאלות של הדיוט, מקווה שיתקבל בהבנה.
-כשאתה אומרים בורג אוויר הכוונה היא לבורג השקוע שקובע את תערובת האוויר-דלק נכון? ולא לבורג הבולט שקובע את מצב הidle [ואיך לכוון אותו למצב התחלתי?]
-מה זה צינור הוואקום? -יש שני צינורות שיוצאים מהמיכל דלק ומגיעים לקרבורטור, אחד יותר עבה ונראה שהוא מתחבר לתעלה שמגיעה למטה אל האגן/כוסית, והשני מחובר לתעלה שמגיעה ישר אל החלל המרכזי של הקרבורטור. הנחתי שאחד מהם דוחף אוויר כדי שמהשני ייצא דלק, אבל אני כבר לא בטוח בזה. בכל אופן, ניסיתי לתת קיק כשאחד מהם מחובר והשני מנותק. במצב אחד לא קרה כלום, וכשהפכתי את החיבורים יצא הרבה דלק, נראה לי מההוא שאמור להגיע אל האגן. אז אם אני מבין נכון זה בסדר.
-ניקיתי את הקרבורטור, המוצף לא מתפרק, רק הצבע שלו וכבר ניקיתי את זה
- לא התייחסתי עד עכשיו לCDI, וגם לא ידעתי מה זה, אבל קראתי עכשיו בעקבות מה שכתבת. אז איפה אני אמור למצוא אותו בקטנוע, ואיך אני מוודא שהוא תקין חוץ מלהחליף אותו ולראות (אין לי מקור להשאיל ממנו אחד כזה)
- לפי ההסברים שראיתי וקראתי, הגיוני שמשהו במנגנון הצ'וק לא עובד, ומה שעוד לא וידאתי (כי אני לא יודע איך) זה האם באמת עובר שם דלק. האם הסיפון הקטן והנפרד של הצינורית שיורדת מתחת לצ'וק באמת מתמלא כמו שצריך. יש לכם מושג איך אני בודק את זה?