ציטוט נכתב במקור על ידי mמהר צפיה בהודעה
אופנוענים שתופסים מחסה מתחת לגשר בגשם הם לא אופנוענים הם אנשים שבבעלותם אופנוע.
לא התכוונתי להעליב במונחים בהם השתמשתי. אני לא בקיא במילון המונחים :d
ציטוט נכתב במקור על ידי itayk צפיה בהודעה
אופנוע פרקטי בחורף אם אתה רוכב עליו. הוא בחנייה העט לא שווה הרבה. כל ציוד שיש לקיץ יש גם לחורף. יש כלים שעלות התחזוקה והטיפולים שלהם יקרה יותר מאחרים. גם בעולם הרכב זה ככה...

Sent from my asus_z00ad using tapatalk
בגדול אני עדיין מתלבט. אני גבוה, ובטוח שזה מגביל מבחינת נוחות ותנוחת ישיבה, וכנראה שחלק מהכלים לא יהיו לי נוחים לרכיבה.
הידיעה שמדובר ברשיון עד 47כס ולא 33כס כפי שחשבתי, מבלבלת עוד יותר. רוב הכלים של 250סמק מציעים כ25-30כס, ומקריאה על המבחני דרכים עליהם נראה שרובם ככולם סוחבים יפה עד 100קמש, אבל עקיפות בבינעירוני ותאוצות ביניים הם כבר כמו במשפחתית רגילה..
חלק מהכלים דורשים טיפול כל 12אלף וחלק כל 5.
ועצם העובדה שאני יכול לקחת מראש 300~סמק, שכנראה בטווח הארוך, של מעבר לשנה הראשונה בהיותי רוכב מתחיל, כנראה יתנו מענה טוב יותר לטווח הארוך
כך שההתלבטות בין לספוג ביטוח של 250+ או לא היא קשה.

מה הייתם עושים במצבי?
הרי כל הצעד הזה, מעבר למשיכה לדו"ג, נעשה כדי להתמודד עם הפקקים הנוראיים שיש לי כל יום בדרכים, כדי לחסוך זמן וכמובן ככה גם לחסוך מעט כסף על הדרך.
אבל אם אני עושה את המעבר לכלי שצורך דלק 1:20 בזמן שבאוטו אני עושה 1:15, צריך טיפולים בתדירות כפולה מאשר ברכב, והביטוח עולה פי 3...כבר נשארתי רק עם הכיף (שאני חלילה לא מזלזל בו, אבל עדיין, זו רק מטרה אחת ולא היחידה)
אשמח להמלצות קונקרטיות.