תקווה למה? נשמע שאתה מקצין את המצב.
יותר הגיוני שהבעיה במערכת ההזרקה ולא במנוע.
מזרק דלק תקול יכול לגרום לזה למשל.
בטיפול בדקו מרווח שסתומים?
באיזה תוסף מדובר לשמן או תוסף דלק?
תוסף דלק לא יעזור לקומפרסיה אבל אולי הוא ימיס לכלוך במזרק דלק.
שלום לחברי הפורום,
אני בעליו של ג'וימקס 250 XI.
בתקופה האחרונה הקטנוע מתקשה להניע בבוקר, ומצריך מספר לא מבוטל של נסיונות. (לפעמים תלוי ביום...)
לאחר מכן, שכבר מונע, עובד עגול.
בהתנעות חוזרות בטווח זמן קצר יחסית, מניע בנגיעה, בטווח בינוני קצת יותר נסיונות, וכן הלאה.
במוסך ביצעתי לו טיפול 45K, ושם המכונאי בדק ואמר לי שהוא רואה ירידה של כ-10% בקומפרסיה.
הוחלט על שימוש בתוסף בשלב הראשון.
מה התרגום של זה עבורי?
האם זה בדרך לאוברול, שיש תקווה?
תודה לעונים,
אוהד.![]()
תקווה למה? נשמע שאתה מקצין את המצב.
יותר הגיוני שהבעיה במערכת ההזרקה ולא במנוע.
מזרק דלק תקול יכול לגרום לזה למשל.
בטיפול בדקו מרווח שסתומים?
באיזה תוסף מדובר לשמן או תוסף דלק?
תוסף דלק לא יעזור לקומפרסיה אבל אולי הוא ימיס לכלוך במזרק דלק.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 31-10-2018 בשעה 19:58.
אני מקווה שזו הקצנה שלי...
העניין שכאשר המנוע חם יחסית, אז מניע בנגיעה.
התוסף זה לדלק.
תתחיל מבדיקה של מרווח שסתומים (אם לא נעשה בטיפול 45).
שסתומים שנשארים מעט פתוחים (כאשר המרווח לא קיים בכלל) מורידים את הקומפרסיה.
שסתומים גם יכולים לא להיסגר הרמטית בגלל פיח,אז במחשבה שנייה תוסף דלק כן יכול לסייע לזה וזה גם יכול להיות קשור לחיישן טמפ'.
רק לא מובן מאיפה הגיעו 10% בדקתם בעבר והשוואתם?
על כמה הקומפרסיה עומדת עכשיו?
10% זה לא דרמטי ולא סביר שזו הסיבה לבעיה
10% לא ישנו דבר לעבודתו התקינה של המנוע
כמו שכתבו לך קודם כל תתחיל מכיוון שסתומים אם המכונאי שלך לא עשה לך בטיפול האחרון
במידה וזה לא עוזר הבעיה שלך היא לא במנוע עצמו אלא בעיה בניהול מנוע (דלק, הצתה)
מאחר והבעיה שלך היא רק במנוע קר ובמידה והבעיה לא תיפתר עם כיוון שסתומים, יש מצב שיש פילטר דלק סתום בדרך שמונע מהמשאבת דלק לבנות לחץ מספיק גבוה בהתנעה קרה, אופציה שניה היא משאבה עייפה. בפעם הבאה שאתה מנסה להניע את הקטנוע כשהוא קר, פתח סוויץ' ל10 שניות, סגור, פתח שוב ל10, סגור, פתח שוב ל10 ותניע. אם מניע בלי בעיה זה הכיוון שלך.
למחשב אין שליטה על המשאבה,מרגע שיא עובדת היא נותנת לחץ קבוע מה שמשתנה זה זמן הפתיחה של המזרק.
אין צורך להמתין 10 שניות כי מרגע פתיחת הסוויץ' מגיע מתח למשאבה רק למשך 2 שניות ואחר כך המתח יהיה 0 עד שהמנוע יתחיל להסתובב מהרגע הזה היא תקבל מתח קבוע.
ברור שאין לו שליטה עליה אבל אם היא עייפה או הפילטר מפריע לה לבנות לחץ זה יכול לגרום לבעיה שהוא מתאר.
לגביי הסוויץ' וה10 שניות, ברור ש2-3 שניות והפולס נכבה, אבל כתבתי 10 כי לא מדובר במכונאי ועדיף עוד כמה שניות שיהיה בטוח שביצע את התהליך.
המוסך ביצע על דעת עצמו בדיקת קומפרסיה?