עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: עזרה בבחירת כלי חדש

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30

    Question עזרה בבחירת כלי חדש

    היי, שמי עוז, אני מתלבט בין כמה דגמים:
    CBR650F(אמרו שישעמם אותי די מהר)
    CB650F(אני יודע שזה כמעט אותו דבר)
    MT-07
    חזקים, אולי קצת יותר מדי, אבל אופציונאליים למדי:
    VFR800F(הדגם הכי אחרון שהיה)
    MT-09
    GSX750S
    מניח שהבנתם את הכיוון, ההתלבטות היא בין רכינה קלה עם מגן רוח לכביש המהיר או ישיבה זקופה ונוחה כי אני 1.86, בין מנוע 2\3\4 צילינדרים (אני יודע שזה לא הכי אפשרי, אבל אני אוהב גם קפיצה מהרמזור וגם קיק במהירויות גבוהות יותר), אמינות, הוצאות אחזקה שוטפות, יד שנייה (אופציה גם לדגמים ישנים) או חדש (שקט נפשי) - אני כנראה אחזיק את הכלי שנתיים או יותר, תקציב של עד 70,000 בערך.
    אני פתוח לדגמים שאין פה, רק בלי שטח ודומיהם, ולא כאלה עם מראה קלאסי כמו הSV650.
    אשמח לענות על שאלות למען הבהרה, גם כדי שתבינו אותי יותר וגם כדי שאקבל תשובות הכי רלוונטיות בשבילי.




  2. #2
    brutale111.jpgאני יכול להציע לך את האופנוע שלי שהוא למכירה, כמובן שאני משוחד לגביו, האופנוע הוא MV AGUSTA BRUTALE 1090 , האופנוע הזה הוא האופנוע הטוב ביותר שהיה לי, אופנוע חד, מהיר, חזק ועם זאת נוח מאוד.
    בניגוד ל 800 האופנוע הזה עם מנוע 4 צילינדר הותיק והטוב של ספינת הדגל ה F4, מנוע ותיק ואמין, החסרון היחיד של האופנוע הזה הוא השוק שלו, חסרון שבעצם בזמן קניה הוא יתרון מבחינת מחיר.
    בניגוד לאופנועים שרשמת שהם אופנועי תקציב, במחיר יותר נמוך אתה יכול לקבל אופנוע אקזוטי של חברת בוטיק עם רכיבי קצה, אופנוע שהוא כמו פסל סביבתי המושך תשומת לב בכל מקום שהוא חונה.
    אז אם אתה מעוניין להיות שונה מכולם עם משהו יחודי אתה יכול לקבל אופנוע שנת 2015 עם 24000 ק"מ , יד ראשונה במצב חדש לגמרי, אופנוע שנקנה ב 130K , לקבל אותו במחיר זעום של 60K, מחיר אפסי לכל החבילה שאתה מקבל.
    במידה ואתה מעוניין, המספר שלי 052-5083121
    ניר.

  3. #3
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אין כמו רכיבת מבחן באיחוד כי נראה שאתה לא סגור על מה אתה רוצה. כך את הזמן ולך לרכיבות מבחן. אתה יכול לגלות דברים שחשובים לך ולא לבוחנים.
    חוץ מזה עד כמה שאני יודע אין רכיבת מבחן על VFR800F גם כי הפסיקו להביא אותו באופן מסודר ארצה, אם תרצה אותו יזמינו במיוחד בשבילך (מציין זאת רק כדאי שתבין שהיבואן דיי נטש אותו) וגם הדגם האחרון הוא משנת 2014 ולך תדע עם יחדשו לקראת היורו החדש (אולי היצרן נטש גם).
    הייתי ממליץ לבדוק את ה דיוק 790 אבל הוא לא בתקציב שלך :-(

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    מחזק את שנכתב מעל, לא נראה שאתה סגור על סגמנט מסוים.
    במעמדך תקבע נסיעות מבחן ותרגיש במו ידיך איזה אופנוע עושה לך את זה יותר מכולם.

    סתם רעיון - אתה יכול לקנות ב- 40 אלף ש"ח אופנוע כביש מעניין, ליטר או 600 וביתרה קונה אופנוע שטח לסופי שבוע.

    בכל אופן, בהצלחה!

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30

    Cool

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    brutale111.jpgאני יכול להציע לך את האופנוע שלי שהוא למכירה, כמובן שאני משוחד לגביו, האופנוע הוא MV AGUSTA BRUTALE 1090 , האופנוע הזה הוא האופנוע הטוב ביותר שהיה לי, אופנוע חד, מהיר, חזק ועם זאת נוח מאוד.
    בניגוד ל 800 האופנוע הזה עם מנוע 4 צילינדר הותיק והטוב של ספינת הדגל ה F4, מנוע ותיק ואמין, החסרון היחיד של האופנוע הזה הוא השוק שלו, חסרון שבעצם בזמן קניה הוא יתרון מבחינת מחיר.
    בניגוד לאופנועים שרשמת שהם אופנועי תקציב, במחיר יותר נמוך אתה יכול לקבל אופנוע אקזוטי של חברת בוטיק עם רכיבי קצה, אופנוע שהוא כמו פסל סביבתי המושך תשומת לב בכל מקום שהוא חונה.
    אז אם אתה מעוניין להיות שונה מכולם עם משהו יחודי אתה יכול לקבל אופנוע שנת 2015 עם 24000 ק"מ , יד ראשונה במצב חדש לגמרי, אופנוע שנקנה ב 130K , לקבל אותו במחיר זעום של 60K, מחיר אפסי לכל החבילה שאתה מקבל.
    במידה ואתה מעוניין, המספר שלי 052-5083121
    ניר.
    נשמע טוב, הבעיה היא שאני לא חובב אופנועים איטלקיים (גם לא ברכב, יחד עם צרפתים), משום שהם גם ברובם נחשבים יוקרתיים יותר, לכן יקר יותר להחזיק אותם ובמבחני אמינות הם נמצאים במקום די נמוך, מה גם ש1100 זה קצת יותר ממה שאני מחפש, אבל תודה, אשקול.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30
    אני לחלוטין מודע שאת האינטרספטור כבר לא מביאים, אבל יש מישהו שרוצה למכור לי את שלו, 2015 ונראה מעולה, כמובן שייבדק.
    לגבי נסיעות מבחן, עשיתי, ולמען האמת הייתי כל כך הרבה פעמים בשבח וברכבת, סניפים של הונדה, סוזוקי וימאהה שכבר נמאס להם לראות אותי, לא נעים לי להיכנס לשם שוב אלא אם אני בא עם מזומן ביד.
    עשיתי נסיעה על הCBR650F, הMT-07 והGSX750S, אבל אני עדיין לא בטוח.
    לגבי KTM, שמעתי על איכות הכלים שלהם, יש סיבה שהם נותנים אחריות מוגבלת (מבחינת מה, לא עד מתי) אפילו למלך הנייקדים שלהם, אז KTM חד משמעית מחוץ לתמונה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30
    אני דווקא כן סגור על סגמנט, אבל לא על כלי, כמו שאמרתי אני מעדיף משהו באיזור הנייקדים או ספורט-טורר\ 600-750, כך שיהיה גם כיף וגם נוח.
    אופנועי ליטר (יותר מדי גדולים לי) או 600 (נשמע שהתכוונת למשהו באזור הCBR600RR) הם בדרך כלל מאוד קיצוניים ולא נוחים, ואמנם הרעיון נחמד, אבל שוב, אני לא חובב אופנועי שטח\אנדורו או כל דומיהם שלדעתי, נראים כמו שלדים, אני אוהב קצת בשר (בכל המובנים).

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    170
    שמע הייתי במצב דומה לשלך לפי כמה חודשים

    היה לי קודם ותקציב שלי היה מצומצפ יותר. הייתי חייב למכור את הכלי הקודם שלי או לעשות טרייד

    היו לי 3 גורמים במשוואה - כסף/לשמוע חוות דעת/ רכיבת מבחן


    על הפרק היו

    MT09
    Z900
    GSXS750
    DUKE790

    חוות דעת היו כולם בעד MT09 לרוב

    נעבור לשלב של רכיבות מבחן (עשיתי 2 על כל כלי)

    הכי התחברתי ל Z900/DUKE790
    אחרי זה סוזוקי וMT

    שלב הכספי ) הצעה הכי טובה קיבלתי מדלב ואבניר.

    היום אני על 790 עם חיוך בקסדה

    שורה תחתונה, תעשה נסיעות מבחן אפילו 2 ׁ - עדיף באותו אזור או מסלול דומה. תרגיש מה יותר כיף לך. גם עם אחרים ירשמו לך פה ש MT09 זה הכלי

    * מכיר משהיא שמכרה את Z1000 שלה כדי לעבור על 790 ומרוצה מאד

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yaniv צפיה בהודעה
    שמע הייתי במצב דומה לשלך לפי כמה חודשים

    היה לי קודם ותקציב שלי היה מצומצפ יותר. הייתי חייב למכור את הכלי הקודם שלי או לעשות טרייד

    היו לי 3 גורמים במשוואה - כסף/לשמוע חוות דעת/ רכיבת מבחן


    על הפרק היו

    MT09
    Z900
    GSXS750
    DUKE790

    חוות דעת היו כולם בעד MT09 לרוב

    נעבור לשלב של רכיבות מבחן (עשיתי 2 על כל כלי)

    הכי התחברתי ל Z900/DUKE790
    אחרי זה סוזוקי וMT

    שלב הכספי ) הצעה הכי טובה קיבלתי מדלב ואבניר.

    היום אני על 790 עם חיוך בקסדה

    שורה תחתונה, תעשה נסיעות מבחן אפילו 2 ׁ - עדיף באותו אזור או מסלול דומה. תרגיש מה יותר כיף לך. גם עם אחרים ירשמו לך פה ש MT09 זה הכלי

    * מכיר משהיא שמכרה את Z1000 שלה כדי לעבור על 790 ומרוצה מאד
    קראתי, הבנתי, רק אשמח שתיקח בחשבון שכמו שאמרתי, קאוואסאקי וKTM הם מחוץ לתמונה בגלל איכות (אמינות) ירודה ושאם תוכל ותרצה, תן דעתך בשנית.

  10. #10
    אם אתה פוסל קווא וקטמ בגלל אמינות - אני הייתי רץ להונדה ומזמין את אחד הCB שרשמת. אמינות ללא פשרות.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מה עם Ducati Streetfighter?
    העיצוב די חד והמכלולים מעולים.

  12. #12
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מה עם Ducati Streetfighter?
    העיצוב די חד והמכלולים מעולים.
    הוא אמר שהוא לא אוהב איטלקים ולפי איך שזה נראה הוא רוצה אישרור להונדה.
    אז היו לי הונדות ואהבתי אותם לצערי הונדה לא הולכת לכיוון שמדבר אליי יותר.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    F800R?

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    יש לך תקציב לכלי חדש וזה הכי ראש שקט, מציע לך לבחון את ה mt09 ה gsxs 750 ו הz900 , הקאווסקי ללא בקרות כלשהן חוץ מ ABS לעומת הסוזוקי והיאמהה אבל עם מנוע יותר מרגש מהסוזוקי, לפחות לפי חלק מהמבחנים וחוות הדעת של הרוכבים, למרות שהסוזוקי עושה רושם של כלי סולידי, שלם ואיכותי-שוב לא מניסיון אישי.
    מניסיון אישי יכול להעיד רק על המנוע של ה 09 (אני עם הטרייסר) מנוע מדהים, שלדה טובה, בלמים טובים מאוד וגם איכות ההרכבה, בולם אחורי די בסיסי. לטעמי האמינות של יאמהה וסוזוקי לא נופלות מאלה של ההונדה.

    בהצלחה.
    Tracer 900

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי ChocolateFigure צפיה בהודעה
    נשמע טוב, הבעיה היא שאני לא חובב אופנועים איטלקיים (גם לא ברכב, יחד עם צרפתים), משום שהם גם ברובם נחשבים יוקרתיים יותר, לכן יקר יותר להחזיק אותם ובמבחני אמינות הם נמצאים במקום די נמוך, מה גם ש1100 זה קצת יותר ממה שאני מחפש, אבל תודה, אשקול.
    לא כל איטלקי יקר להחזיק, באיטלקי הקודם שהיה לי האחזקה היתה יקרה בטרוף ובשילוב יבואן לא ישר בלשון המעטה האחזקה היתה עוד יותר יקרה, לעומת זאת ב MV טיפולים כל 6000 (זה קצת מתסכל) אבל עלויות אחזקה כמו כל אופנוע יפני אחר, מהאמירה ש 1100 סמ"ק זה קצת יותר ממה שאתה מחפש זה נשמע כאילו הנפח הזה הוא "over kill" בשבילך, לדעתי (וזאת כמובן הדעה שלי ולכן כל האופנועים שלי הם בהמות עתירי נפח) ככל שהאופנוע עם יותר סמ"ק ויותר מומנט הוא יותר קל לרכיבה והכי קרוב לאופנוע אוטומט מכיוון שאין צורך לשחק יותר מדי עם ההילוכים ולשמור את האופנוע בסל"ד גבוה כמו עם כל אופנועי ה 600, כמובן שעם אופנוע חזק קל להכנס למצבים שיהיה קשה לצאת מהם, אבל גם עם אופנוע קטן יותר ניתן להגיע אליהם.
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה בבחירת אופנוע, רכיבות טובות וזהירות ותזכור כלל שאני בדרך כלל פועל לפיו, הזול בסופו של דבר יוצא יקר, תמיד תקבל מה שאתה משלם עליו.

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת ציוד
    על ידי assafag בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-07-2018, 17:09
  2. עזרה בבחירת כלי ראשון
    על ידי Amit1234 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 21-06-2018, 18:47
  3. עזרה בבחירת קסדה
    על ידי avielg172 בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-12-2017, 13:45
  4. עזרה בבחירת ביטוח
    על ידי matancccc בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-02-2017, 19:52
  5. עזרה בבחירת שמן
    על ידי Ale4k0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:38

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO