ציטוט נכתב במקור על ידי iec צפיה בהודעה
מבלי לפגוע בפותח השרשור… הוא לא באמת מבין באופנועים. הוא מדקלם משפטים של חסר ניסיון לגבי אמינות הכלים האיטלקיים ובורח כמו מאש כשמציעים לו דיוק 790 בטענה שהוא לא אמין כשרק השיקו אותו לפני כמה חודשים.
הוא מחפש שיקח אותו מנקודה לנקודה באמינות וסחירות.
הנאה מרכיבה הוא לא מחפש.וזה גם בסדר… כל אחד מוצא שימוש שונה בדו"ג.

אז ההצעה שלך לגבי דוקאטי מיותרת… תציע לו משהו יותר לכיוון זירו/הונדה. :-D
אויש נו באמת .
זה משנה שה DUKE 790 נחשב לחדש? הגדילו לו את המנוע קצת.
תקשיב כל חבר שיש לי עם KTM פשוט סובל רצח מחוסר אמינות .
מדובר בכלי מרגש , כיפי , מדהים אבל האמינות שלו שווה לבימבה.
מה שהולך ב YAD2 מדבר בעד עצמו , החל מ KTM 125 סמק ועד השמיים.


לפותח האשכול :
אני מבין שאתה נעול על הונדה לפי הדיבור , כי אין ספק שהונדה הם הכי אמינים ביקום.
מה שכן , הפסדת סתם את הדוקאטי והקווסאקי .
מנסיוני עם קווסאקי הם דווקא מאוד אמינים , לדעתי גם יותר מהימאהה [שהרבה דגמים שלה דורשים טווח טיפולים קצר].
הדוקאטי דווקא מאוד אמינה , יש להם לרוב מרווח טיפולים של 10-12 ק"מ.
מה שכן העלות אחזקה גבוהה יותר.



מה שקובע אמינות בפועל זה לא ישראלים בתגובות.
אנשים בארץ לא אוהבים לטפל בכלים שלהם ! הם חושבים שאופנוע זה לשים דלק ולסוע ואז בוכים שזה לא אמין.

הונדה לא תמיד "מרגשת" , ולכן היא "אמינה".


זה כמו רכב ספורט :
-צריך טיפולים טווח קצר
-צמיגים עם אורך חיים קצר
-ברקסים לא מחזיקים יותר משנה במקרה הטוב.
-דלק נאכל .
-בלאי מהיר בחלקים [מזרקים , קלאצ'ים וכו..]

הגיון של ישראלי = הרכב לא אמין.
למרות שהכל כתוב על הנייר שככה הרכב כי הוא ספורט , ישר שוחטים אותו.

לישראלים מתאים הונדה , מתאים טויטה עזבו את הקווסאקי והדוקאטי שלנו בשקט