ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
אויש נו באמת .
זה משנה שה DUKE 790 נחשב לחדש? הגדילו לו את המנוע קצת.
תקשיב כל חבר שיש לי עם KTM פשוט סובל רצח מחוסר אמינות .
מדובר בכלי מרגש , כיפי , מדהים אבל האמינות שלו שווה לבימבה.
מה שהולך ב YAD2 מדבר בעד עצמו , החל מ KTM 125 סמק ועד השמיים.


לפותח האשכול :
אני מבין שאתה נעול על הונדה לפי הדיבור , כי אין ספק שהונדה הם הכי אמינים ביקום.
מה שכן , הפסדת סתם את הדוקאטי והקווסאקי .
מנסיוני עם קווסאקי הם דווקא מאוד אמינים , לדעתי גם יותר מהימאהה [שהרבה דגמים שלה דורשים טווח טיפולים קצר].
הדוקאטי דווקא מאוד אמינה , יש להם לרוב מרווח טיפולים של 10-12 ק"מ.
מה שכן העלות אחזקה גבוהה יותר.



מה שקובע אמינות בפועל זה לא ישראלים בתגובות.
אנשים בארץ לא אוהבים לטפל בכלים שלהם ! הם חושבים שאופנוע זה לשים דלק ולסוע ואז בוכים שזה לא אמין.

הונדה לא תמיד "מרגשת" , ולכן היא "אמינה".


זה כמו רכב ספורט :
-צריך טיפולים טווח קצר
-צמיגים עם אורך חיים קצר
-ברקסים לא מחזיקים יותר משנה במקרה הטוב.
-דלק נאכל .
-בלאי מהיר בחלקים [מזרקים , קלאצ'ים וכו..]

הגיון של ישראלי = הרכב לא אמין.
למרות שהכל כתוב על הנייר שככה הרכב כי הוא ספורט , ישר שוחטים אותו.

לישראלים מתאים הונדה , מתאים טויטה עזבו את הקווסאקי והדוקאטי שלנו בשקט
איזה אופנוע גדול של יאמהה דורש מרווח טיפולים קצר? להזכיר לך שמרווח הטיפולים בקאוואסקי הוא כל 6...