הכוונה שלי בשמאל הנתיב היא יחסית למרכז הנתיב, לא להיצמד ממש לקו ההפרדה המקווקוו. המטרה היא לתפוס כמה שיותר נפח מהנתיב שלא ישאיר מקום לנהג הרכב לחשוב שהוא יכול "להיכנס" שם, אידיאלית זה אומר להיות במרכזו. כנ"ל לגבי עצירות ברמזור, עוצר במרכז הנתיב אם אני ראשון. (זה גם מאפשר לעוד רוכבי דו"ג שהגיעו לרמזור לתפוס מקום לידך במקום לחסום מעבר חציה\להיכנס לצומת או להיות בין רכבים).
לא הרבה רוכבים אוהבים לרכב על מרכז הנתיב עקב צבע סימוני החצים ו\או שמן\ג'יפה שרכבים משאירים, אישית אני מעדיף אותו עקב אספלט "פחות שחוק" ביחס לימין\שמאל הנתיב ותפיסת נפח נתיב אידיאלית.
על איזה כלי אתה רוכב? לרוב הם מרשים לעצמם יותר ככל שהכלי קטן\צר.