ציטוט נכתב במקור על ידי g2c צפיה בהודעה
תודה, כשאתה בשמאל הנתיב יש את האידיוט שעוקף, מימין ובנתיב שלך בכלל, כשאתה מאיט לקראת רמזור אדום, כל מי שמאחוריך רואה אדום ונלחץ לעמוד לפניך בתור, כמו בבית המרקחת או בעליה לאטובוס. גם אם ברור שבכל מקרה אעבור לקידמת התור בזמן שהם עומדים ברמזור. בודאי שרצוי לזהות את המצב לפני שאתה מופתע ממכונית במרחק 5 סנטימטרים, שאז יכול להסתיים רע
הכוונה שלי בשמאל הנתיב היא יחסית למרכז הנתיב, לא להיצמד ממש לקו ההפרדה המקווקוו. המטרה היא לתפוס כמה שיותר נפח מהנתיב שלא ישאיר מקום לנהג הרכב לחשוב שהוא יכול "להיכנס" שם, אידיאלית זה אומר להיות במרכזו. כנ"ל לגבי עצירות ברמזור, עוצר במרכז הנתיב אם אני ראשון. (זה גם מאפשר לעוד רוכבי דו"ג שהגיעו לרמזור לתפוס מקום לידך במקום לחסום מעבר חציה\להיכנס לצומת או להיות בין רכבים).
לא הרבה רוכבים אוהבים לרכב על מרכז הנתיב עקב צבע סימוני החצים ו\או שמן\ג'יפה שרכבים משאירים, אישית אני מעדיף אותו עקב אספלט "פחות שחוק" ביחס לימין\שמאל הנתיב ותפיסת נפח נתיב אידיאלית.
על איזה כלי אתה רוכב? לרוב הם מרשים לעצמם יותר ככל שהכלי קטן\צר.