ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
אני עומד מאחורי המספרים שרשמתי. לא טענתי שזה רווח נקי אלא רווח גולמי. לצורך השוואה, היצרן העולמי היה חולם לכזאת רווחיות.
נקודה נוספת היא הנסיון של בעלי עניין כאלה או אחרים לקחת מחיר מכירה של אופנוע באירופה ולנסות לשכנע אותנו שבתוספת מס קנייה ומע"מ המחיר בארץ צריך להיות כפול.
אני לא יודע מהיכן הנתונים של המחיר (אלא אם אתה מחזיק במחירון היצרן למפיץ)
לגבי נסיון שכנוע לקחת מחיר מכירה בחו"ל ולנסות לשכנע מישהו ? הרי אלו חוקים שקבעה המדינה ולא היבואן בארץ.
אם יש לך 60% מיסים ומחיר האופנוע בחו"ל 42000 ש"ח, לאחר כל זאת תשלם משלוח ביטוח ועוד כמה אגרות אתה מגיע ל67200 ש"ח ובסוף תוסיף 18% מע"מ
הגעת לכמעט 80000 ש"ח שזה יותר מהיבואן בארץ, אלא אם טעיתי בחישובים שלי אז במקרה הזה נראה לי מחיר הוגן
ושוב אין לי קשר למטרו לא בעבר ולא בעתיד גם.