עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 78

אשכול: Mt-09 מחירים

  1. #61
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי r&a צפיה בהודעה
    זה כוון להודעה שמעלי (א הזקן)
    ק הזקן היה עקשן יותר
    הבנתי שזה אלי.
    אני לא מתיימר לדעת במה אתה עוסק. אני ממש לא איש עסקים, אבל קורא, לומד ומנסה להבין מה שאני יכול. הדברים שכתבת הצביעו על חוסר הבנה בשוק הרכב הדו-גלגלי. וגם לגבי הגיון עסקי בסיסי: אין שום סיבה להוריד מחיר של להיט מכירות היסטרי בטווח המחירים הזה, כשאתה הספק היחיד שלו. בטווח המחירים הזה ה-2000 שקל (לכל היותר) לא ישנו את מספר הכלים שנמכרים. מה עשו מטרו? את הכלים הקטנים יותר הם הוזילו בכ-10,000 שקל. זה בדיוק מה שיביא קונים עם מגבלות תקציב לקנות את הכלים האלו במקום כלים יד 2 (או 3 או 4). זה מה שיזיז את השוק, לא הוזלה שולית יחסית של להיט מכירות.

    כמובן שברגע שיש יותר מיבואן אחד התמונה משתנת. אבל בתנאי ישראל מטרו עשו את המהלך העסקי הנבון ביותר שיכלו.

    ואם אתה איש עסקים, אני מקווה בשבילך שאתה קורא את השוק שלך בצורה יותר טובה ממה שאתה קורא את שוק האופנועים בארץ. בהצלחה בשנה החדשה.

  2. #62
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    יש כאן שיח חירשים.
    Goas23 ו-r&a: אם אתם כל כך משוכנעים שהיבואנים חזירים ושאפשר למכור אופנועים במחיר קטן משמעותית ועדיין להתקיים ולהרוויח, למה שלא תפתחו סוכנות? כולנו (כולל אתם) נרוויח מכך. רק כדאי שקודם תלמדו מה קרה בארץ כשניסו לעשות זאת. כדאי גם שתתייעצו עם בעלי עסקים כדי להבין מה צריכות להיות ההכנסות הגולמיות שלכם על מנת להחזיק את העסק פתוח. רמז: זה לא מקרה שלמעלה מ-90% מהעסקים הקטנים נסגרים לאחר פחות משנתיים של פעילות.

    בטח שעדיין אפשר להוריד מחיר. השאלה לכמה זמן ומה היבואן, בראייה כלכלית, צריך לעשות על מנת להחזיק עסק חי ומרוויח. שוב - אני לא מרחם על אף יבואן. אבל לכם ולי אין את מכלול הנתונים שמאפשרים לייצר מדיניות. זו שגיאה להסתכל על כלי אחד ממגוון של עשרות כלים ולהגיד שהיבואן הוא חזיר, כי את היבואן מעניינת השורה התחתונה של כל המגוון ולא רק של דגם אחד.

    ואני לא טוען שאי אפשר לשפר. ההפך. אבל מכאן ועד להסתכל על תמחור של אופנוע אחד ולהסיק שהיבואן הוא חזיר, וזאת מבלי לדעת את כל הנתונים המרחק גדול. גדול מאוד.
    קודם כל אתה טועה. קרוב ל - 90% מהעסקים נסגרים אחרי פחות משנה.

    אני מסכים איתך שזה שיח חרשים.
    אני אתן דוגמה אחרת.
    נניח שאני רוצה לקנות סמארטפון חדש (תבחרו חברה מובילה, לא משנה איזה). אם אני קונה בתחילת הדרך כשהמוצר מאד מבוקש אני אשלם מחיר מופקע לחלוטין. נגיד סביב ה-3000 ש"ח. עכשיו נניח שאני מחכה שנה וקונה את אותו הסמארטפון שעכשיו כבר פחות מבוקש כי יצאו דגמים אחרים טובים ומבוקשים יותר. קרוב לוודאי שאני אשלם עבור אותו המוצר כ - 1000 ש"ח פחות (30% פלוס מינוס).
    אז מה קרה כאן? עלויות היצור ירדו? ברור שלא!
    מה שקרה הוא מה שקורה בכל שוק חופשי, היצרן (או המפיץ, לצורך העניין זה לא חשוב) מרוויח הרבה על המוצרים המבוקשים וחותך רווחים על המוצרים הפחות מבוקשים.
    זה פחות או יותר מבוא למיקרו כלכלה שיעור 1 על רגל אחת.
    כפי שכתבתי כבר קודם, הציפייה מהיבואן להוריד את המחיר על ביצי הזהב שלו היא נאיבית. וכך גם הזעם כלפיו.
    אני לא יודע אם מטרו הם הוגנים או לא (אני לא אשתמש בביטויים שנאמרו כאן) אבל הם מתנהגים כפי ששוק קפיטליסטי חופשי מתנהג.
    מי שחושב ש-99% מהשוק נוהג אחרת, חי במציאות דימיונית שהוא ממציא לעצמו, והוא מוזמן להצטרף לעולם האמיתי (ויפה שעה אחת קודם).
    כל עוד אין אלטרנטיבה זה מה שיקרה.
    ונקנח בעוד דוגמה קטנה (שכולם מכירים). לאישתי יש עסק קטן. עד לפני כשלוש שנים (או משהו כזה) היא שילמה על מסלול עסקי לחברת סלולר כ - 800 ש"ח לחודש. ברגע שנפתחה אלטרנטיבה (גולן טלקום ואחריה כל השאר) המחיר ירד ל - 37 ש"ח לחודש. מכיוון שמדובר באלפי אחוזים אני אפילו לא אתחיל לחשב את גודל ההוזלה.
    שוב - 800 --> 37 כמעט בין לילה.
    זה מה שעושה תחרות.
    מבוא למיקרו כלכלה שיעור 2.
    מכיוון שבענף הרכב היא לא קיימת כל ציפייה לשינוי, היא נחמדה אבל דימיונית לחלוטין.
    נערך לאחרונה על ידי רוכב על 2; 21-09-2015 בשעה 21:06.

  3. #63
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    ולראיה ER6 שהמחיר שלו לא זז מאז שיצא הדגם האחרון עד שהmt הגיע
    mt-07

  4. #64
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    רוכב על 2
    התובנה הנכונה היחידה היא שאין באמת תחרות בשוק האופנועים.
    שוק קפיטליסטי מדבר על תחרות חופשית, שזה הדבר האחרון שיש בישראל. ארבעה מותגים מובילים אצל שלושה יבואנים זה קרטל ולא שוק חופשי.
    הסיבות למה יש קרטל הן קצת מסובכות יותר לכסות, ודרך אגב שיעור ראשון במיקרו כלכלה מדבר על עקומת תמורה ותפוקה שולית פוחתת.
    קרטל לעולם ישאף למקסם רווחים והוא מקטין את הערך של הצרכנים. הדרכים לטפל בכשל השוק היא דרך רגולציה.
    בשוק הרכב הפחיתו מיסים על מכונית קטנות (מיסוי ירוק), היבואנים הגיבו בהורדת מחיר הלקוחות הוכיחו שבהינתן תמריצים מתאימים הם משנים את הטעמים והתוצאה גידול משמעותי בנתח השוק של המכוניות הקטנות תוך גידול משמעותי בכל שוק המכוניות בשנים האחרונות.
    בהפחתת מס הקנייה האוצר עשה מהלך ראשון לשנות משהו בשוק האופנועים אבל היבואנים מסרבים לשתף פעולה. לדעתי ניתן היה להכפיל את השוק בטווח של חמש שנים עם הורדת מחיר מתאימה.
    אבל לדעתי הוטרינר טועה, זאת חיה חדשה לגמרי, עושה אוינק, אוינק אי אהה

  5. #65
    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    רוכב על 2
    התובנה הנכונה היחידה היא שאין באמת תחרות בשוק האופנועים.
    שוק קפיטליסטי מדבר על תחרות חופשית, שזה הדבר האחרון שיש בישראל. ארבעה מותגים מובילים אצל שלושה יבואנים זה קרטל ולא שוק חופשי.
    הסיבות למה יש קרטל הן קצת מסובכות יותר לכסות, ודרך אגב שיעור ראשון במיקרו כלכלה מדבר על עקומת תמורה ותפוקה שולית פוחתת.
    קרטל לעולם ישאף למקסם רווחים והוא מקטין את הערך של הצרכנים. הדרכים לטפל בכשל השוק היא דרך רגולציה.
    בשוק הרכב הפחיתו מיסים על מכונית קטנות (מיסוי ירוק), היבואנים הגיבו בהורדת מחיר הלקוחות הוכיחו שבהינתן תמריצים מתאימים הם משנים את הטעמים והתוצאה גידול משמעותי בנתח השוק של המכוניות הקטנות תוך גידול משמעותי בכל שוק המכוניות בשנים האחרונות.
    בהפחתת מס הקנייה האוצר עשה מהלך ראשון לשנות משהו בשוק האופנועים אבל היבואנים מסרבים לשתף פעולה. לדעתי ניתן היה להכפיל את השוק בטווח של חמש שנים עם הורדת מחיר מתאימה.
    אבל לדעתי הוטרינר טועה, זאת חיה חדשה לגמרי, עושה אוינק, אוינק אי אהה
    אתה צודק, אכן שוק הרכב הגיב מצויין אך בוא לא נשכח את הכמויות האדירות.
    שוק הדו גלגלי מהווה אחוזון זעום ביחס לרכבים.
    סתם להשוואה בסוף 2014 נמכרו קרוב ל 30000 רכבי יונדאי, עכשיו תיקח רווח נניח של 5000 ש"ח לרכב (ברור שזה הרבה יותר)
    הגעת לרווח גולמי של 150000000 מליון ש"ח !!
    בכל 2014 נמכרו פחות מ 15000 דו גלגלי !! חצי מיונדאי לבדה.
    קצת פחות מ 600 דו גלגלי מעל 500 סמ"ק.
    ישנה גם נגזרת של כדאיות שווק דגם מסויים והאם בכלל הוא ריווחי.
    המדינה פתחה את שוק היבוא האישי לתחרות מה שלא אמור להוות בעיה לתחרות אך כדאיות העניין לבעלי יכולות כנראה לא שווה.

    נניח ואני משקיע עם כסף שמחליט לייבא דו גלגלי באופן אישי כחוק, העלויות הקמה הן גבוהות מן הסתם כולל ערבויות למדינה.
    אח"כ אשב ואעשה חשבון פשוט, בכמה אמכור זול מהיבואן הרישמי ?
    נניח 10% זול יותר, כמובן במידה והיצרן העולמי יסכים למכור לי באותו המחיר של היבואן בארץ.
    הסיכוי לעשות כסף באותה הקלות כמו ברכבים או נדל"ן היא נמוכה מאד.
    לכן לדעתי אף אחד באמת לא מנסה לעשות מהלך
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  6. #66
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    118
    חבר'ה כשפתחתי את הנושא לא ציפיתי לתגובות כאלה בסך הכל רציתי לשקף את חוסר ההגינות בענף עכשיו היכולת לשנות היא שלנו ,כמו ש mt מקבל ביקוש ככה אפשר ללחוץ ולהוריד ביקוש אם אנחנו רוצים מחירים זולים יותר ושלא יספרו לנו פה סיפורים מטרו מרוויח כמו חזיר על mt ורק מה שבקישתי זה להתיישר עם ההוזלה במיסים ולהעביר אלינו הצרכנים את ההטבה ולא לשמור אותה כמו חזיר לעצמו (שם המשחק הגינות-ולא חזירות) אז לפי החשבון שלי 5000 עד 9000 ש"ח הוזלה מטרו ימכרו בשנה עוד 100 כלים כאלה אף אחד לא יפסיד כולם רק ירוויחו.

    גמר חתימה טובה וצום קל לכולם.
    המאוכז....

  7. #67
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    משה, לצערי אתה צודק, המונופול קובע את נקודת שווי המשקל בנקודה אחרת מתחרות חופשית, עם כמויות קטנות יותר ומחיר גבוה יותר.
    אבל הייתי משלם כדי לראות את הפרצוף של חן למדן ביום שכדורי מביאים מכולה של mt09. קצת כמו רמי לוי או אייל רביד מול שופרסל

  8. #68
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    Goas23
    התפקיד שלנו הוא להיות צרכנים נבונים, ביקורתיים כלפי מי שאנחנו חושבים שלא מכבד אותנו, לרבות להעביר עליו ביקורת, ולתגמל את אלה שתורמים לתחרות.

  9. #69
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי gils צפיה בהודעה
    משה, לצערי אתה צודק, המונופול קובע את נקודת שווי המשקל בנקודה אחרת מתחרות חופשית, עם כמויות קטנות יותר ומחיר גבוה יותר.
    אבל הייתי משלם כדי לראות את הפרצוף של חן למדן ביום שכדורי מביאים מכולה של mt09. קצת כמו רמי לוי או אייל רביד מול שופרסל
    למה שלא תעשו את זה?
    אם יש כל כך הרבה דורשים ל mt תתארגנו כל הדורשים ותביאו מכולה,אולי בתיווך אחד היבואני אופנועים המקבילים.
    כל החישובי יבוא היו על פריט אחד ,תביאו מכולה או שתיים המחיר ירד.
    לא תשלמו ארנונה על אולם תצוגה לא על צוות עובדים,האופנועים מתגלגלים מהמכולה לידיים שלכם.

  10. #70
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי mמהר צפיה בהודעה
    למה שלא תעשו את זה?
    אם יש כל כך הרבה דורשים ל mt תתארגנו כל הדורשים ותביאו מכולה,אולי בתיווך אחד היבואני אופנועים המקבילים.
    כל החישובי יבוא היו על פריט אחד ,תביאו מכולה או שתיים המחיר ירד.
    לא תשלמו ארנונה על אולם תצוגה לא על צוות עובדים,האופנועים מתגלגלים מהמכולה לידיים שלכם.
    רעיון ענק. אז בואו ונעשה חשבון קצר המבוסס על הערכות גסות.

    מחיר ה-mt-09 באנגליה (לפי האתר הרשמי) הוא 6,950 פאונד. 20% מזה הם מע"מ, ולכן תשלם רק 5,560 פאונד שהם כ-33,916 שקלים לפי שער יציג.
    הובלה וביטוח: הייתה כתבה, נדמה לי בפולגז, על לקחת את האופנוע שלך ליוון. אם אני לא טועה, דובר על כמה מאות יורו. כאן מדובר על אנגליה. הערכתי מחיר הובלה וביטוח כ-3000 ש"ח, מה שיביא את המחיר לצורך חישוב מס ל-36,916 ש"ח. 70% מס הם 25,841 ש"ח, פחות 1700 שקל בגלל abs, סה"כ מס 24,141 ש"ח. זה מביא את מחיר האופנוע לפני מע"מ ל-61,057 ש"ח. 17% מע"מ הם 10,380 ש"ח, כך שמחיר האופנוע לפני רישוי ואגרות הוא 71,437 ש"ח. אני לא יודע מה עלות רישוי ואגרות, אבל מחיר ה-mt-09 באתר של מטרו הוא.....
    69,985 ש"ח כולל רישוי ואגרות.

    אולי יש לי שגיאה בהערכות, אבל אם השגיאה היא לא גדולה מאוד, אז הקיטורים על החזירות מוגזמים לחלוטין.

  11. #71
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    בחישוב שלך אתה קונה מסוחר באנגליה,אני התכוונתי לקנות ישר מהיצרן.(כמו מטרו)
    אם אני תופס טרמפ על החישוב שלך ומתעלם מההבדל במיסוי בין אירופה לאסיה בגלל הסכמי סחר שאני לא מכיר,הערכת חיסכון של 10,000 ש"ח ביחס למחיר שציינת.
    יש הרבה פערי מידע אני יודע אבל אם הייתי חם על ה mt הייתי בודק לעומק,בגלל שאני לא התרומה שלי לדיון תישאר ברמת התאוריה בלבד.

  12. #72
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    112
    היות וה-mt09 לא זכה להקלת מס משמעותית
    אז למרות שם השירשור הוא לא הדוגמא לויכוח שנוצר פה
    mt07 יותר רלבנטי
    אבל אין צורך לבצע חישובי יבוא אלטרנטיבי
    כל התמחור לפני חודש לקח בחשבון את ההוצאות והרווח של היבואן
    אם המדינה שהמיסים שגבתה הם מהרוכש ולא מהיבואן
    (ותשלום המס מתבצע ברגע מכירת הכלי)
    הורידה מס
    לא חלה עלייה בתשומות היבואן
    ניתנה לו אפשרות למכור עם אותו רווח כמו לפני חודש אבל להיות
    יותר אטקרטיבי ליותר קונים ובכך להגדיל את רווחיו
    ללא הוספת הוצאות (פרט לבונוסים לאנשי מכירות)
    היבואן בחר להעלות את המחיר הגולמי בפועל (שוב- המס נלקח/נגזל ע"י המדינה)
    מי שמגן על היבואן פה אומר לנו שיש סופר צדיקים במדינה
    שמכרו לנו בזיל הזול עד לפני חודש (לי זה עולה יותר)
    ועכשיו מגיע להם פיצוי על ההפסד

  13. #73
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    זה שיש הקלת מס לא אומר שהיבואן חייב להוריד מחיר.
    היבואן חייב לעמוד בדרישות החוק.
    מה שמוריד מחירים זאת תחרות לא רצון טוב מצד היבואן.
    אלה כללי המשחק בגדול.
    לא מוצא חן רעיון השוק החופשי? אני רק אזכיר שהקומוניסטים לא רכבו על אופנועים עתירי טכנולוגיה והספק.

  14. #74
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    112
    לא נטען שזה לא חוקי
    וזה לא שוק חופשי פה - רחוק מכך

  15. #75
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    אין שום דבר שמונע מאף אחד לייבא אופנועים מיפן ולמכור אותם בארץ.
    אם אנשי מטרו יפעלו לחבל במאמץ אותו אדם, על החוק הם עוברים ולכלא ילכו.
    השוק הוא חופשי. אבל כל עוד יש רק יבואן אחד עבורנו כצרכנים בפועל השוק לא חופשי.
    ועדיין יש הרבה דברים שאפשר לעשות גם כצרכנים וגם כיזמים.(ראה הצעה למעלה)

אשכולות דומים

  1. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  2. מחירים בחנויות אינטרנט בישראל
    על ידי droravr בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-10-2015, 17:27
  3. עדכוני מחירים נוספים - ב.מ.וו, גאס גאס ויוסאנג
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 11:38
  4. סקר מחירים והמלצה למורה בכפ"ס או הרצליה (a1)
    על ידי kobiweis בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 19:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO