עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 58

אשכול: קסדות חצי ייאסרו לשימוש

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406

    קסדות חצי ייאסרו לשימוש

    https://www.ynet.co.il/articles/0,73...408475,00.html

    אני מאוד בעד זה, אבל בישראל כמו בישראל, אין דבר שעובד חלק.
    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 19-11-2018 בשעה 11:58.

  2. #2

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    צעד מבורך, הייתי גם מוציא מהחוק את הקסדות הנפתחות אם כי זה כבר צעד קיצוני למדי.
    ממליץ לכל מי שרוכב עם אחת נפתחת (כולל מהיצרנים השווים) לקרוא את אחוזי המיגון במקרה של פגיעה באיזור הקדמי של הקסדה + לצפות בסרטוני ריסוק.

    עלות שחזור וסבל במקרה של פגיעת לסת ומבנה הפנים לא שווה את זה.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    צעד מבורך, הייתי גם מוציא מהחוק את הקסדות הנפתחות אם כי זה כבר צעד קיצוני למדי.
    ממליץ לכל מי שרוכב עם אחת נפתחת (כולל מהיצרנים השווים) לקרוא את אחוזי המיגון במקרה של פגיעה באיזור הקדמי של הקסדה + לצפות בסרטוני ריסוק.

    עלות שחזור וסבל במקרה של פגיעת לסת ומבנה הפנים לא שווה את זה.
    מוגזם ומיותר וממש לא קשור. להכניס קסדה נפתחת עם קסדה פתוחה (חצי או 3/4) באותו הקשר מעיד על בורות. אולי תאסור גם על קסדות שטח? בתכלס הן ממש לא מתאימות לרכיבת כביש והמצחייה או המקור יכולות לשבור את המפרקת בהחלקה על כביש....
    אני רוכב עם נולן. כל הקסדות שלהם קיבלו 100% - לא נפתחו אף פעם בתאונה. כשהקסדה שלי סגורה היא קסדה סגורה לכל דבר. אבל גם קסדה של 90% זה ממש לא דומה לקסדת 3/4.



  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    צעד מבורך, הייתי גם מוציא מהחוק את הקסדות הנפתחות אם כי זה כבר צעד קיצוני למדי.
    ממליץ לכל מי שרוכב עם אחת נפתחת (כולל מהיצרנים השווים) לקרוא את אחוזי המיגון במקרה של פגיעה באיזור הקדמי של הקסדה + לצפות בסרטוני ריסוק.

    עלות שחזור וסבל במקרה של פגיעת לסת ומבנה הפנים לא שווה את זה.
    מדובר על קסדות חצי. קסדות 3/4 עדיין יימכרו כי הן עוברות תקנים אירופאיים.
    אני לגמרי בעד קסדות סגורות אבל זו מדינה חופשית.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מדובר על קסדות חצי. קסדות 3/4 עדיין יימכרו כי הן עוברות תקנים אירופאיים.
    אני לגמרי בעד קסדות סגורות אבל זו מדינה חופשית.
    צודק...אכן מצער.

  7. #7
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אני לגמרי בעד קסדות סגורות אבל זו מדינה חופשית.
    מסכים לחלוטין.
    אני ממש נגד המדיניות האנטי-ליברלית של להגן על האזרחים מפני עצמם.
    עוד רגולציה מיותרת, עוד התערבות בחיי האזרחים.
    מי שרוצה לרכוב עם קסדת חצי ולהסתכן - בעיה שלו.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מדובר על קסדות חצי. קסדות 3/4 עדיין יימכרו כי הן עוברות תקנים אירופאיים.
    אני לגמרי בעד קסדות סגורות אבל זו מדינה חופשית.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מסכים לחלוטין.
    אני ממש נגד המדיניות האנטי-ליברלית של להגן על האזרחים מפני עצמם.
    עוד רגולציה מיותרת, עוד התערבות בחיי האזרחים.
    מי שרוצה לרכוב עם קסדת חצי ולהסתכן - בעיה שלו.
    זה טוען שזאת מדינה חופשית , והשני מנגד מסכים.

    חברים , מדינה חופשית זה כמו מדינות מסוימות בארה"ב.
    אין חובה לקסדה בכלל.

    מדינה חופשית זאת לא מדינה שאומרת לך מה לעשות !
    החיים הם שלך ובחירה היא בידך.

    * נכתב על ידי אדם שתמיד רוכב עם קסדות מלאות .
    למרות שנחנק ומזיע, בקטע קיצוני שכבר מצריך ניתוח להסרת בלוטוט הזעה.

    עריכה:
    אגב שאלה :
    באופניים חשמליות שנוסעות מקבילות אלי ב 80 קמ"ש .
    להם האספלט יותר רך?
    או אפני כביש שמגיעים ל 100+ קמ"ש ורוכבים עם ספוג מקלחת על הראש.
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    זה טוען שזאת מדינה חופשית , והשני מנגד מסכים.

    חברים , מדינה חופשית זה כמו מדינות מסוימות בארה"ב.
    אין חובה לקסדה בכלל.

    מדינה חופשית זאת לא מדינה שאומרת לך מה לעשות !
    החיים הם שלך ובחירה היא בידך.

    * נכתב על ידי אדם שתמיד רוכב עם קסדות מלאות .
    למרות שנחנק ומזיע, בקטע קיצוני שכבר מצריך ניתוח להסרת בלוטוט הזעה.

    עריכה:
    אגב שאלה :
    באופניים חשמליות שנוסעות מקבילות אלי ב 80 קמ"ש .
    להם האספלט יותר רך?
    או אפני כביש שמגיעים ל 100+ קמ"ש ורוכבים עם ספוג מקלחת על הראש.
    החוק הזה נועד להקל על חברות הביטוח שנאלצות לשלם סכומי עתק לנפגעי תאונות דרכים.
    רוכבי אופניים לא משלמים כלום ולכן לאף אחד אין אינטרס להדחף להם לחיים.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    החוק הזה נועד להקל על חברות הביטוח שנאלצות לשלם סכומי עתק לנפגעי תאונות דרכים.
    רוכבי אופניים לא משלמים כלום ולכן לאף אחד אין אינטרס להדחף להם לחיים.
    החוק הזה נועד כדי להכניס כסף למדינה , כמו כל שאר החוקים.

    מאחר והקסדות האלה בקושי נמכרו או משומשות .
    "הנזקים" לחברות הביטוח הם הקסדות 3/4 שעדיין ישארו חוקיות.

    חידוש שיניים ומבנה : 90 אלף שקל.
    חידוש מסגרת הלסת : 140 אלף שקל.
    חידוש מפרק הלסת : 60 אלף שקל.

    מחירים אמיתים אגב.
    בן דוד שלי ריסק את הלסת במדרכה
    אומנם לא היה צריך חידוש לכל השיניים והמבנה ורק ל בערך 5.
    אבל מסגרת הלסת והמפרקים כן היה .
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מסכים לחלוטין.
    אני ממש נגד המדיניות האנטי-ליברלית של להגן על האזרחים מפני עצמם.
    עוד רגולציה מיותרת, עוד התערבות בחיי האזרחים.
    מי שרוצה לרכוב עם קסדת חצי ולהסתכן - בעיה שלו.

    מצטער אביעד אבל אני לא מסכים, עם כל הכבוד לחופש הפרט להחליט, יש דברים שצריך להסתכל ברמה לאומית.

    ואם אתה נפצע או נותר נכה כתוצאה מרכיבה שלא ממוגנת כנגד הפציעה, אתה הופך לנטל על החברה, אתה תופס
    מיטה של חולה אחר, אתה "מעסיק" מנתח, זמן בדיקות, תרופות וכד'. אתה נהיה "עומס" על החברה, הכלכלה, בית
    החולים, המשפחה וכד'.

    לא סתם אילצו מדינות שלמות את יצרניי המכוניות להפוך אותם לבטוחות יותר, מגנות יותר גם על הנהג וגם על הולכי
    הרגל.

    חופש הפרט גם אם הוא בוחר בקלות יתר לרכוב לא ממוגן לא פוגע רק בעצמו כפי שהוא רוצה לחשוב באופן עקיף הפגיעה מסביב גדולה יותר מהתועלת.

    אני חושב שהמדינה חייבת להתערב יותר בציוד הרכיבה של הרוכבים בישראל, מצד אחד לדאוג לרכיבה ממוגנת כנדרש
    כפפות מעיל רכיבה קסדה סגורה ובירכיות, ומצד שני להוזיל למינימום האפשרי את מחירי ציוד המגן, לבטל לחלוטין את
    כל המס המע"מ והתשלומים הנלווים על ציוד זה, לעודד הוזלה בביטוח למי שרוכב ממוגן כנדרש, ואז כולם ירוויחו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    שושנים, לא מקובלת הדעה שלך בכלל, פטרנליזם טהור. באותה מידה אתה יכול להכריח הולכי רגל לחבוש קסדות כדי שלא יפלו נטל על החברה. אני משלם מס בריאות כל חודש בסכומים לא מבוטלים, אז תן לי להחליט אם לחבוש קסדה או לא. חוץ מזה, החיים כאן כ"כ קשים גם כך, ממש לא נותנים לך לחיות בשקט. אז גם למות בשקט לא נותנים לך ?

    אני נגד החובה לחבוש קסדה, תן לבן אדם להחליט בשביל עצמו, מספיק עם הפטרנליזם הצדקני הזה. ולא, אני מבטיח לך שאתה לא יודע מה טוב בשבילי יותר ממני.

    ודרך אגב, בשבוע שעבר לקחת שמאלה בצומת של הפילבוקס על דרך חברון, חשבתי שאתה עובד במטה הארצי.....

    שבוע טוב ובטוח לכולם.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    נראה לי החדשות האלה רלוונטיות לחובבי הארלי השרופים

  14. #14
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    אני לא מבין את ההגדרה של כיסוי האפרקסת. האם זה אומר שהקסדות האלה
    https://www.revzilla.com/motorcycle/...asphalt-helmet
    https://www.revzilla.com/motorcycle/...out-air-helmet
    שמופיעות באתר מסיבות שמובנות לי תחת קסדת חצי מאושרות לשימוש?
    או שמה ששכחו בכתבה\חוק את הדרישה ל ECE?!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מסכים לחלוטין.
    אני ממש נגד המדיניות האנטי-ליברלית של להגן על האזרחים מפני עצמם.
    עוד רגולציה מיותרת, עוד התערבות בחיי האזרחים.
    מי שרוצה לרכוב עם קסדת חצי ולהסתכן - בעיה שלו.
    כן ולא. לכולנו קוסמת מדיניות ליברלית בענינים כאלה וגם אחרים כמו צמצום גדול באחוזי מס הכנסה למשל.
    מדיניות "אנטי ליברלית" כזאת מאד דומה לחובת חגורת בטיחות. גם זה חוק שבא להגן על האזרח מפני עצמו.
    אני מאד מזדהה עם הענין שהמדינה לא תתערב לי בכל דבר, אני רק חושב מהו הנטל החברתי והכלכלי אם בכל שנה היו נהרגים ונפצעים קשה בתאונות פי כמה וכמה אנשים לולא חובת חגירת חגורת בטיחות.
    נכון כל אחד צריך לדאוג לעצמו ולצמצם סיכונים.
    אבל בהיעדר חינוך לתרבות נהיגה + האופי של הישראלים, ללא חובה זו, המצב היה ממש רע.

אשכולות דומים

  1. המלצות לשימוש בגשם
    על ידי Fazuzu בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-10-2017, 20:10
  2. הסבת כפפה לשימוש עם סמארטפון
    על ידי jkob.s בפורום פורום ציוד
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14-03-2017, 14:53
  3. אופנוע ראשון לשימוש יומיומי cbf 250 VS cb 250 VS gn 250
    על ידי R86 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 19-08-2016, 21:28
  4. נעליים ממוגנות לשימוש יומיומי
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 14:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO