תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: שידרוג הוא כזה הכרחי בימינו?

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    26

    שידרוג הוא כזה הכרחי בימינו?

    שלום חברים, יש משהו שאני רוצה לדבר איתכם עליו. האמת היא ששקלתי את הנושא עוד מלפני יותר משנה ובסוף לא הלכתי על זה.

    העניין הוא כזה, ברשותי רישיון A2 כבר מספר שנים. אחרי החוק החדש שמאפשר A1 על אוטומט, שקלתי לשדרג. אבל למרות זאת לא עשיתי את זה. השאלה שלי היא כזאת - בעל רישיון A2, מבחינה חברתית או אחרת - נחשב ל"נחות"? זאת השאלה. כי האמת היא, שאחרי החוק שיצא נדמה שכמעט אף אחד כבר לא יטרח להוציא רישיון ל A2 וכולם יילכו על A1 ידני או אוטומט. אני מניח שאולי רק מי שמתחת לגיל 18 ירצה להוציא על A2?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי אליה0 צפיה בהודעה
    שלום חברים, יש משהו שאני רוצה לדבר איתכם עליו. האמת היא ששקלתי את הנושא עוד מלפני יותר משנה ובסוף לא הלכתי על זה.

    העניין הוא כזה, ברשותי רישיון A2 כבר מספר שנים. אחרי החוק החדש שמאפשר A1 על אוטומט, שקלתי לשדרג. אבל למרות זאת לא עשיתי את זה. השאלה שלי היא כזאת - בעל רישיון A2, מבחינה חברתית או אחרת - נחשב ל"נחות"? זאת השאלה. כי האמת היא, שאחרי החוק שיצא נדמה שכמעט אף אחד כבר לא יטרח להוציא רישיון ל A2 וכולם יילכו על A1 ידני או אוטומט. אני מניח שאולי רק מי שמתחת לגיל 18 ירצה להוציא על A2?
    מי שמתחת לגיל 18 חייב להוציא A2.
    יש לא מעט שקונים 125 סמק כרכב שני.
    לא הבנתי מה הקשר לנחות??
    ומה איכפת לך??
    אם הנסיעות שלך רק עירוניות 125 סמק יספיק.
    אם יש לך מעט בינעירוני תשדרג ל A1 ועדיף לך גיר ידני..
    אולי בעתיד תרצה אופנוע ואז תהיה מוגבל רק לאוטומט.


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    עוד טרול?
    כן, רישיון A2 נחות מבחינה חברתית.
    יש ארצות בהן מגלים בעלי רשיון A2 מעבר לים.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אני יכול להשבע שלפני חצי שנה היה בדיוק את אותו השרשור כאן.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    עוד טרול?
    כן, רישיון A2 נחות מבחינה חברתית.
    יש ארצות בהן מגלים בעלי רשיון A2 מעבר לים.
    חחח
    יכול להיות שהוא טרול..
    לא שמתי לב

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אני יכול להשבע שלפני חצי שנה היה בדיוק את אותו השרשור כאן.
    מרגיש לי אותו דבר, אחד בשם נועם לדעתי

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אל תשכח שגם כל מי שרוכב על קטנועים נחשב לנחות.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    26
    טוב, לא יודע מאיפה הבאתם את ההאשמות האלה של טרול וכאלה. סך הכל שאלה כללית, שאלה אולי שנוגעת ליחסים חברתיים ומעמד חברתי, אבל עדיין שאלה לגיטימית. לא נראה לכם מתאים - לא חייבים לענות לי. אם התשובה שלכם היא ש A2 זה רישיון סביר, ולא נחשב ל"נחות", אז אני ארגיש עם זה יותר בנוח.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    מה אכפת לך מה אחרים חושבים?
    תרכב על איזה דו גלגלי שמתאים לך. זו לא תחרות למי יש יותר גדול.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אל תשכח שגם כל מי שרוכב על קטנועים נחשב לנחות.
    למה ככה?
    לפעמים עושים טעויות ולוקח זמן עד שמתקנים..

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מה אכפת לך מה אחרים חושבים?
    תרכב על איזה דו גלגלי שמתאים לך. זו לא תחרות למי יש יותר גדול.
    אז זהו, שבמידה מסוימת, זה דווקא כן. אתה מכיר את התקופה הזאת של בית הספר, שבה יש תלמיד שהוא פחות מקובל מאחרים? ככה אותו הדבר עם תחום האופנועים. למרות שאני לא מישהו שאיכפת לו עד כדי כך ממה שחושבים עליו - אבל אתה יודע, אתה רוכב על קטנוע או אופנוע בכבישים וכולם רואים אותך. עזוב את זה שבאופן כללי מכוניות עושות פחות כבוד לאופנועים, אבל בתכלס, זה יכול להיות תחושה מעט מעצבנת, לרכב על נפח קטן כשכולם על נפחים גבוהים יותר. השאלה היא - עד כמה זה משפיע מבחינה חברתית. אם אתה מדבר מתוך ניסיון ובא לומר לי שלא, אז אולי אפשר להאמין לך. נתקלת פעם בתגובה חריפה על כך?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תכל'ס?? כן.. זה די עלוב להיות עם הרישיון הכי קטן ולנסוע על הכלים הכי חלשים והכי זולים.
    אופנוע 1000RR עם 200 כ"ס מעמיד את הזין הרבה יותר חזק.
    זאת המציאות.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    גם השרשור הזה לא הולך לשום מקום חיובי... עובר לאוף.



  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    לעניות דעתי, הרישיון משנה מבחינת ניסיון או לגיטימיות לחוות דעה ביחס לפקטורים מסויימים - בייחוד בפורום.

    אשר לסוגיה החברתית, זה יכול להשפיע אם אתה רוכב על כלי שלא עומד בקצב או יכול לנסוע בתוואי של הכלים של חבריך (פחות מבחינת הכלי עצמו ביחס לשל אחרים מאחר שרוב האופנועים בארץ הם גם ככה פרווה וסטנדרטיים בשל אילוצים כלכליים).

    בתכלס, תרכב על מה שמתאים לצרכים והיכולות שלך ושכולם יקפצו.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם אנחנו עונים ברצינות, אגלה לך סוד - לאף אחד לא אכפת כמו שאתה חושב. זה מוכח. בן אדם פשוט מהרחוב לא משנה לו אם זה ג'וירייד או דאונטאון, סיביאר 125 או פיירבלייד. רוב האנשים רואים אופנוע וחושבים שזה אופנוע, זה הכל. לנו כרוכבים זה משנה כי לרוב אנחנו שואפים ליותר, זה חלק מתרבות הצריכה שלנו, אז מן הסתם שאתה תהיה יותר מודע לזה ותחשוב שהכלי שאתה רוכב עליו "לא טוב מספיק".
    הכל בסופו של דבר מסתכם ברצון ובשימושים שלך. אם ה-125 מספק אותך ואת הצרכים שלך, מה טוב. אם אתה אוהב טיולים ארוכים בהרכבה ומרגיש מגוכח להזדחל על 80 בנתיב הימני כשאתה יורד לאילת בעוד טיול סוף שבוע אז כן - שדרוג בהחלט יכול להטיב לך. בסופו של דבר דו גלגלי, בנוסף להיותו מושא תשוקה, הוא גם כלי רכב שאמור להביא אותך מנקודה א' לנקודה ב' בצורה יעילה, נוחה וזריזה. הייתה לי את אותה ההתלבטות בנוגע לכלי שדורש רשיון A (למרות שהלכתי לשיעורים) ובסוף נשארתי עם 500 סמ"ק כי לשימושי היומיום שלי הוא מספיק והאמת שגם 250 היה עובד בסיטואציה שלי. כל אחד והשיקולים שלו.

    ולשאלה שלך לגבי למה עדיין אנשים יעשו רשיון ל-A2 - מחיר רכישה בד"כ נמוך מ-250 ומעלה (אם מדברים על יד ראשונה), בנוסף לכך שאין מינימום שיעורים נדרש לבעלי רשיון רכב מעל 3 שנים ובגדול אתה יכול לעשות שיעור אחד במגרש ולגשת לטסט. (כאשר בתכלס רשיון A1 יעלה במקרה הגרוע אולי אלפייה יותר והדלתות שהוא יפתח לעומת A2 הן שמיים וארץ. אותו ארגומנט שקשה לי להבין כמו אלו שבוחרים לרכב על 250 סמ"ק בגלל ההפרש במחירי הביטוח כאשר בשיא הכנות כשזה שבור לתשלומים לשנה זה לא מורגש ואני מדבר כסטודנט שעובד חצי-משרה ומתחזק אופנוע שנחשב "כבד" לפי הביטוח).
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




אשכולות דומים

  1. שידרוג ל A1 אוטומט
    על ידי אליה0 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-11-2018, 10:22
  2. שידרוג A1
    על ידי noamkepf בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-07-2017, 12:23
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-06-2017, 07:06
  4. שידרוג בלם
    על ידי noamkepf בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-06-2017, 12:15
  5. התייעצות| האם כדאי לקנות אופנוע 250 סמ"ק בימינו?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 11:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO