לא כל כך. יצא לך מאוד מבולבל.
בכל אופן, עם כל הכבוד לצורכי ותנאי השוק הישראלי, הכלים הללו בד"כ לא מיוצרים במיוחד עבור התנאים שלנו.
דגמי 125 מיוצרים כדי להתאים בעיקר לדרגות הרישוי באירופה ונהנים מעלויות אחזקה, רישוי וביטוח מוקטנות יותר. זו הסיבה שיש כאלו שבוחרים ב-125 למרות שהוא כביכול חלש יותר ולא הרבה יותר זול, מקטנוע דומה בנפח גדול יותר. בנוסף, דרגת הרישוי של הכלי בישראל, קובעת גם את היקף ההכרה שלו (מבחינת הוצאות) לעסק, ובכך הוא מועדף על פני קטנועים גדולים יותר.
דוגמה נוספת ניתן לראות בדגמי ה-150 סמ"ק שלא מיובאים לישראל, אבל מיוצרים כדי להתאים לדרגות הרישוי במזרח. שם הנפח הזה הוא הנמכר ביותר ובאופן משמעותי מכל נפח אחר.
הדוגמאות שנתת לגבי קטנועי 250 הן די פגות תוקף. אלו כלים שמתחילים להעלם בשווקים האירופאיים, כשהנפח הנ"ל לא מתאים להתמודדות עם היורו4, ולכן מוחלפים בקטנועי 300 סמ"ק.