ככלל אני מסכים עם דרזדנר.
אשר לדברי Xlib, אני יותר אופטימי מאחר שבייצור המוני המחיר יורד באופן דרסטי.
קחו כמקרה מערכת של מובילאיי. אתם לא באמת חושבים שיצרן מטמיע את המערכת במחיר שהוא אפילו קרוב לזה שנמכר לרכבים פרטיים אחרת העלות תהיה אסטרונומית ובצרוף שלל המערכות רכבים יעלו פי כמה וכמה.
העניין הטכנולוגי טמון יותר בתמחור. למשל בארץ - כמה קסדות פרימיום אתם כבר רואים על הכביש? (גם אם יובאו מחו״ל) וזה עוד לפני אספקט שדרוג הקסדה בטכנולוגיה. אילו לא הייתה חובת חבישה אז בכלל מלא רוכבים היו מחפפים.
ברגע שהטכנולוגיה תתפתח, תוזל ותונגש. אשר לפן האמינות, תמיד ניתן לבדל ולמכור רכיב כתוספת שלא תחת השם שלך - ע״ע Pinlock שמסופק עם קסדות של חברות שונות.