לא עניין של להסתבך. יותר עניין של לא לדעת לעשות את זה נכון.
הפעולה פשוטה, אני מסכים. אך אם יש נקישות אז אחת משלוש האפשרויות:
א. שככה האופנוע (לא מכיר אבל לדוגמא בr6ים של פעם הגיר היה נוקש בהעברה בהילוכים נמוכים).
ב. שיש בעיה בגיר.
ג. שאתה צריך להתחבר יותר לאופנוע ולזהות באיזה סלדים ובאיזה עיתוי מדויק יותר נוח לו עם העברת ההילוכים ולהמשיך בקו הזה. אולי גם לעבוד על העברה עם 'גז ביניים'. ו/או כיוונון של המוט שמחבר בין הרגלית הילוכים לגיר.