ציטוט נכתב במקור על ידי FriendlyR צפיה בהודעה
אז בשביל להבין נכון,
נניח ואני מגיע לפניה יחסית חדה שדורשת ממני לרדת מ100 קמ"ש ל50 קמ"ש, הדבר הנכון והבריא ביותר לאופנוע זה להפסיק עם הגז, לתת למנוע לבלום ולשלב ביחד עם זה בולם אחורי מתון ורציף, ולרדת הילוך עם גז ביניים בסלדים הבינונים-נמוכים?
כמו שאמר בחור מעליי, הבולם העיקרי הוא הקדמי, כמובן לא לנעול אותו כאילו אין מחר אבל כדאי להשתמש בעיקר בקדמי תוך איזון עם האחורי.
לך למגרש חנייה ריק ותעבוד על זה, אתה תקלוט ותרגיש את האופנוע לאחר כמה נסיונות