ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
הבלימה והורדת ההילוך לא אמורים להיעשות יחד, אבל זה דבר שקורה אחד אחרי השני בשבריר שנייה, עניין של תרגול. הורדת הילוך הדרגתית ולאחר מכן המשך בלימה ואם יש צורך להוריד עוד הילוך.
הבנתי, תודה רבה!

ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
שני דברים מקשים עליך:
הראשון, תמיד תזכור שאופנוע אוהב גז. לעזוב גז ולתת לאופנוע להתגלגל פוגע בהתנהגות הדינמית שלו. אופנוע אוהב להאיץ או לפחות להיות בגז קבוע. במעבר בין האצה לבלימה האופנוע "מתנדנד" על המתלים ורצוי לצמצם למינימום זמן את מעבר העומס בין האחורי לקדמי וחוזר חלילה.
השני, גז ביניים. ההתעקשות שלך לגז ביניים לא מועילה לך. האופנוע ידע להסתדר היטב גם ללא גז ביניים.

אם אתה רוצה לשפר את הבלימה שלך: בשלב הראשון, תבלום עם קלאץ משוך. תבלום עם הקדמי. אחרי שתשלוט בבלימה עם הקדמי תוסיף את הבלם האחורי. רק אחרי זה תתחיל לשחק עם הורדת הילוכים תוך כדי.

איללכא...ורכב במשנה זהירות
אני מתעקש לגז ביניים כי זה נותן לי לרדת הילוך בצורה מהירה וחלקה יותר, לבלום עם הקדמי וקלאץ' משוך זה קל, ואני שולט היטב בבלימה עם קדמי ואחורי יחדיו, אבל אני מניח שהדרך הקלה היא לא בהכרח הדרך הנכונה לרכיבה מקצועית או בריאה לאופנוע . אקח את זה לתשומת ליבי, תודה רבה על העזרה