הייתי מציע לך לעשות קודם את הקורס ואח"כ לשקול שוב את ההחלטה לגבי האגזוז... אולי דעתך תשתנה.
ואם בכל זאת מחליף, לך על פול סיסטם. לא תרגיש בהבדלים גדולים בכל מקרה אבל תקבל אופנוע יותר מכוון
הייתי מציע לך לעשות קודם את הקורס ואח"כ לשקול שוב את ההחלטה לגבי האגזוז... אולי דעתך תשתנה.
ואם בכל זאת מחליף, לך על פול סיסטם. לא תרגיש בהבדלים גדולים בכל מקרה אבל תקבל אופנוע יותר מכוון
בנוסף לאגזוז זרימה חופשית, צריך לכוון שסתומים, קרבורטור, תיבת אויר וכו' וכו'
שסתום הפליטה עשוי להתחמם מעבר למתוכנן ולהתפשט מעבר למתוכנן,כאשר שמים מערכת פליטה שתהיה פתוחה מהמקורית,אבל זה לא דבר קבוע בכל מנוע או בכל משתיק וכו.
מערכת פליטה ייעודית לא תידרוש להתערב במרווח השסתומים וכמעט הרוב המוחלט כבר עברו להזרקת דלק.
שינויים בתיבת אוויר לא עושים בתנאיי מדרכה,כשמדובר בקרבורטור - לכל היותר אפשר לדחוף פנימה עוד דלק ולפתוח את המסנן או להחליף אותו באחד פתוח (עם החסרונות הנלווים).
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-12-2018 בשעה 11:33.
אני לפני החלפה גם של אגזוז שהוזמן,
לפי מה שקראתי ברשת, לא כדאי ללכת על כל המערכת אלא רק על סליפ און (דגם ייעודי לאופנוע שלך)
כיוון שהשיפור בהתנהגות ובתוספת הכוח זניח.
אבל הסאונד נהדר, ורוב האגזוזים מחברות מובילות לא נותנים ברא/ש ברעש מעיק וחזק מדי אלא במקום ונשמע נהדר
מנסיוני... כרוכב על קאסטום כבד מאוד ( 1900 סמ"ק) , שהיה מורכב לו אגזוז פתוח שאי אפשר בשום צורה ואופן לומר שלא היה נשמע למרחקים, החלפתי חזרה לאגזוז המקורי השקט...
חוץ מלהפריע לכל הסביבה (שכנים, וכו' ) זה לא הועיל בשיט, צריך לרכוב נכון ובמשנה זהירות במיוחד בפקקים.
אני לא מסוגל להסתגל לרעש של אגזוזים רועשים, הרעש נשמע היטב אחרי שהאופנוע עובר, השקעתי טיפה בזוג פנסים נוסף שאני מדליק מעת לעת כשאני רוצה שישימו לב שאני עובר בשול הימני, או בין מכוניות.
אתה רוצה אגזוז לא מקורי תתקין.
אתה רוצה אגזוז רועש , תתקין...
אבל, קח בחשבון שיכולים לעשות לך בעיות בטסט ובכלל ...
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
לא מוותר על האגזוז. בכבישים בין עירוניים כשלא באמת שומרים מרחק לקראת עקיפה או מעבר בין 2 רכבים, אני תמיד רואה נהגים ששמים לב שאני מאחוריהם ורובם מתקבעים בנתיב שלהם בזהירות. רוכב רק עם אטמים בגלל שהרעש לא באמת נסבל לפרקים ארוכים ונוסע בשכונה על טורים נמוכים יותר.
לא אומר שזה שווה ערך לאפוד מתנפח, אבל בטוח גורם לנוכחות בולטת יותר בכביש, ובהחלט מספיק שבקריירה שלמה יציל רק פעם אחת מנהג שעמד לסטות מהנתיב אחרי שלא ראה אותך במראה אך ויתר כי שמע רעש של סילון דו גלגלי איפשהו קרוב.
1000RR
ממש שמח לקרוא את התגובות שלכם לשני הצדדים.
אחרי שהחלטתי לקנות אגזוז (סליפ-און)
נתפסתי על דגם מאוד ספציפי שלא מצאתי מישהו שמחזיק אותו בארץ כולל היבואן של החברה.
(מצאתי אותו רק במקום אחד שמוכר אותו ביותר מפי2 ממה שניתן למצוא באיביי)
אז החלטתי שאזמין בעצמי באיביי,
כמה שאלות:
1. אם מוטבע על האגזוז תקן, צריך עוד משהו נוסף?
2. נדרש אישור של מכון התקנים? (השקר החמוד הזה של הטכניון שקורה עם קסדות)
3. האגזוז שאני רוצה עולה פחות מ500$ ובאתר של המכס רשום שהמס על זה הוא 31.04%, השתנו דברים מאז?
מצרף תמונות מהאתר של המכס לגבי תקן נדרש ואחוז מיסוי.
(מקווה שזה באמת מה שנקרא עמעם פליטה כי לא מצאתי משהו אחרי)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לא
התשלום זה 31%+17% בנוסף יש עמלות קבועות
300 מכון התקנים
עמלות עמילות מכס אם תחליט 150-250
עמלות אכסנה אם תרצה לשחרר לב שזה 12 שקל ליום
עמלות מחשב ועמלות פקידה
בקיצור סביב ה500-800 שקל עמלות ובנוסף זה 48% סך הכל מס למחיר האגזוז בתוספת עלות משלוח
Sent from my SM-A730F using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כן, תעשה את זה בחבילה ענקית שבדוק תיעצר במכס ואז תשלם כפל מס.
ובהרחבה:
האנשים במכס לא לגמרי טיפשים, וחבילות גדולות בדרך כלל נעצרות לבדיקה.
ברגע שיפתחו את החבילה יבינו שאין שם צינורות לאינסטלציה החבילה תיעצר ואז המכס יעריך את שווי החבילה לפי ראות עיניו.
אחר כך תקבל דרישה לכפל מס בגלל הניסיון לרמות.
אגב, לטעון שלא ידעת והמוכר אשם לא עוזר-מבחינת המכס אתה אחראי.
קח את זה בחשבון לפני שאתה מבקש מהמוכר לרשום שקרים על החבילה.
לא מצליח לערוך דרך הTapTalk.
אם מישהו התנסה עם הזמנת אגזוז בזמן האחרון, אשמח לתובנות.
ואם יש עוד מיסי שקר כלשהם תעדכנו לפני שאני מזמין בבקשה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
חוץ מהמס הזה יש גם מעמ ואולי אולי מס קניה.
לוודא שהתקן המוטבע הוא הנכון (לא מספיק שיש את האות e).
יתכן ןינסו להערים קשיים בכל מקרה, ותצטרך להראות בקיאות ולעמוד על שלך.
את האישור ליבוא פרטי כדאי להגיש מראש כדי לא להתעכב כשהחלק מעוכב בארץ ויש סכנה לתשלומי אחסנה שקריים.
תעזור לי בבקשה לעשות סדר כי קצת בלבלת אותי.
במוצרים שערכם הוא בין 75$ ועד 500$ יש פטור ממכס, ומחויבים רק במע"מ (תשלום מס) של 17% למעט מוצרים מסויימים (כדוגמת האגזוז) שמשלמים יותר.
מה שאומר שבעצם בנתיים יש רק מס/מע"מ ללא מכס.
נוסיף לזה אם ידרשו עוד 300שח +/- בדיקה של הטכניון כמו ששמעתי שעושים על קסדות.
זה אומר תשלום 31.04% מערך המוצר + 300שח.
האם אני צודק?
ומה זה מס קניה והיכן אני יכול לברר אם אגזוז גורר גם מס קניה?
או שסה"כ עשיתי סמטוחה ומס הקניה של אגזוז הוא 31.04% ועוד 17% מעמ ועוד 300 שח לטכניון?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk