עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: החלפת אגזוז ושימוש נכון בקלאצ'

  1. #1

    החלפת אגזוז ושימוש נכון בקלאצ'

    אהלן,
    אז ככה- נתחיל מהאגזוז
    ברשותי cb500f ותמיד סלדתי מאופנועים מחרישי אוזניים, מצד שני לאחר שהיום שני (!) נהגים החליטו לפתוח את הדלת שלהם בפקק תוך כדי שאני משתחל בין הרכבים וכמעט נגרמו תאונות (אחד לשפוך פאקינג מאפרה, ואחד ניסע שליד הנהג שהחליט לרדת באמצע הכביש כדי להשתין), החלטתי שאחליף את האגזוז, אם הבהוב באורות וצופר שנתמע בין כל הצפירות לא מתריע מספיק, אז לפחות עוד טיפה רעש, קצת באס שמרגישים בדלת הרכב.

    אני לא יודע אם שווה להחליף לפול סיסטם - כי גם עכשיו אני לא לוקח את האופנוע לקצה, רוכב רגוע מאיד סה"כ והתוספת כח הזה תיהיה מינורי עד לא מורגשת בשבילי.

    מצד שני הפחתת המשקל תקל עליי לדעתי.

    או שאסתפק בסליפ-און וזהו?
    (בשני המקרים הdb קילר ישאר באגזוז)

    עצתכם.

    ולנושא השני-

    בזמן השתחלויות בין רכבים אני נמצא בין ה20-30 קמש לרוב

    ולפעמים כשממש צפוף בין ה10-20
    בשני המצבים אני נמצא בהילוך שני כשהקלאצ' לחוץ מעט והמצערת פתוחה על המינימום, מה שעוזר לי לשמור על המהירות יציבה בלי העברות משקל כשאני עוזב את הגז.
    בהתחלה הייתי עושה את זה על הילוך ראשון אך כל עזיבה של הגז(עזיבה איטית ולא זריקה) הייתה מורגשת בבלימת מנוע מעיקה שמערערת את היציבות במהירות הנמוכה.

    האם אני נוהג נכון?
    איך אתם נשארים במהירות נמוכה כל כך בלי הזריקות המציקות האלה?

    )השאלה היא בעיקר כשהכביש בעליה ולא ניתן לשחרר את הגז ולהכניס קלאצ' לגלישה איטית.)

    תןדה מראש 👌

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אני מקווה שאתה לא באמת סומך על רעש מהבחינה הבטיחותית.
    כל מה שתיארתי ייקרה גם אם תיסע על קטנוע חשמלי.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אני מקווה שאתה לא באמת סומך על רעש מהבחינה הבטיחותית.
    כל מה שתיארתי ייקרה גם אם תיסע על קטנוע חשמלי.
    הכוונה שלי היא להוסיף רעש, כי כשאני נוהג ברכב ושומע אגזוז זה גורם לי לחפש את האופנוע שקרוב אליי.
    אולי זה לא יעזור ב100% אבל מספיק עוד בן אדם אחד שישים לב וכבר הקטנה את הסיכוי שלך להצטרף לסטטיסטיקה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    ולנושא השני-

    בזמן השתחלויות בין רכבים אני נמצא בין ה20-30 קמש לרוב

    ולפעמים כשממש צפוף בין ה10-20
    בשני המצבים אני נמצא בהילוך שני כשהקלאצ' לחוץ מעט והמצערת פתוחה על המינימום, מה שעוזר לי לשמור על המהירות יציבה בלי העברות משקל כשאני עוזב את הגז.
    בהתחלה הייתי עושה את זה על הילוך ראשון אך כל עזיבה של הגז(עזיבה איטית ולא זריקה) הייתה מורגשת בבלימת מנוע מעיקה שמערערת את היציבות במהירות הנמוכה.

    האם אני נוהג נכון?
    איך אתם נשארים במהירות נמוכה כל כך בלי הזריקות המציקות האלה?

    )השאלה היא בעיקר כשהכביש בעליה ולא ניתן לשחרר את הגז ולהכניס קלאצ' לגלישה איטית.)

    תןדה מראש נŸ‘Œ
    זה לא טוב שהקלאץ לחוץ חלקית כל הזמן.
    פשוט תהייה עדין יותר עם הגז.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני מציע לך לקחת את הכסף של האגזוז ולהשקיע אותו בקורס רכיבה מתקדמת שכנראה ישתלם לך הרבה יותר.
    הם יתנו לך דגשים וכלים לגבי הניהול העדין של הגז (שרלוונטי למה שאתה מתאר) ועוד שורה של דברים שגם רוכבים מנוסים הרבה יותר לא עושים נכון (כמו החזקת הכידון, איך לבצע פניות כמו שצריך ועוד).

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אני מציע לך לקחת את הכסף של האגזוז ולהשקיע אותו בקורס רכיבה מתקדמת שכנראה ישתלם לך הרבה יותר.
    הם יתנו לך דגשים וכלים לגבי הניהול העדין של הגז (שרלוונטי למה שאתה מתאר) ועוד שורה של דברים שגם רוכבים מנוסים הרבה יותר לא עושים נכון (כמו החזקת הכידון, איך לבצע פניות כמו שצריך ועוד).
    זה ממש לא בא על חשבון הקורס, מתכנן שעד סוף החודש אעשה את הקורס בפרו ריידינג.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    מנסיון אישי- גם יושב ברכב לפעמים וגם נוסע על אופנוע בפקקים,
    נהג עצבני ברכב עם חלון סגור ורדיו לא ישמע הרלי בלי אגזוזים בכלל, (נסעתי עם אגזוז פתוח בלי DB קילר)- חבל על הכסף והאוזניים של השכנים.
    נהג באחריות וזהירות ומותר גם לעמוד עם האופנוע לפעמים אם נראה לך שהמעבר בין מכוניות מסוכן.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    נשמע כאילו מתחשק לך סליפאון ועכשיו אתה מחפש הצדקה

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    נשמע כאילו מתחשק לך סליפאון ועכשיו אתה מחפש הצדקה
    ממש לא מחפש הצדקה, את ההחלטה כבר קיבלתי.

    השאלה שלי הייתה אם ללכת לכיוון פול סיסטם למרות שהממיר של הסעפת המקורית קטן יחסית, אם זה שווה את המחיר או שלא שווה ואלך לכיוון הסליפ-און.

    בכ"מ תודה על ניתוח אופי וכוונות זריז ביותר.

    אחלה יום

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  10. #10
    עזוב אותך משטויות, הרעש של האגזוז לא ישפיע על הבטיחות בכלל. זה רק יכול לפגוע בשסתומי הפליטה שלך, אם אתה לא מכוון את שאר המערכת. כמובן גם סתם יפריע לשכנים.
    לעניין ההשתחלות, לא מומלץ בכלל להשאיר חצי קלאץ'. אתה תשרוף אותו מהר, סע על ראשון, וכשאתה עוזב את הגז, תלחץ על הקלאץ'. זה רק עניין של תרגול וזמן.

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    עזוב אותך משטויות, הרעש של האגזוז לא ישפיע על הבטיחות בכלל. זה רק יכול לפגוע בשסתומי הפליטה שלך, אם אתה לא מכוון את שאר המערכת. כמובן גם סתם יפריע לשכנים.
    לעניין ההשתחלות, לא מומלץ בכלל להשאיר חצי קלאץ'. אתה תשרוף אותו מהר, סע על ראשון, וכשאתה עוזב את הגז, תלחץ על הקלאץ'. זה רק עניין של תרגול וזמן.
    כמה זה בעייתי לכוון את שאר המערכת? אצה מדבר על המפות או משהו אחר?

    וכן כסע היום לאיזה מגרש ריק לתרגל את הנושא.

    תודה

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    אהלן,
    אז ככה- נתחיל מהאגזוז
    ברשותי cb500f ותמיד סלדתי מאופנועים מחרישי אוזניים, מצד שני לאחר שהיום שני (!) נהגים החליטו לפתוח את הדלת שלהם בפקק תוך כדי שאני משתחל בין הרכבים וכמעט נגרמו תאונות (אחד לשפוך פאקינג מאפרה, ואחד ניסע שליד הנהג שהחליט לרדת באמצע הכביש כדי להשתין), החלטתי שאחליף את האגזוז, אם הבהוב באורות וצופר שנתמע בין כל הצפירות לא מתריע מספיק, אז לפחות עוד טיפה רעש, קצת באס שמרגישים בדלת הרכב.

    אני לא יודע אם שווה להחליף לפול סיסטם - כי גם עכשיו אני לא לוקח את האופנוע לקצה, רוכב רגוע מאיד סה"כ והתוספת כח הזה תיהיה מינורי עד לא מורגשת בשבילי.

    מצד שני הפחתת המשקל תקל עליי לדעתי.

    או שאסתפק בסליפ-און וזהו?
    (בשני המקרים הdb קילר ישאר באגזוז)

    עצתכם.

    ולנושא השני-

    בזמן השתחלויות בין רכבים אני נמצא בין ה20-30 קמש לרוב

    ולפעמים כשממש צפוף בין ה10-20
    בשני המצבים אני נמצא בהילוך שני כשהקלאצ' לחוץ מעט והמצערת פתוחה על המינימום, מה שעוזר לי לשמור על המהירות יציבה בלי העברות משקל כשאני עוזב את הגז.
    בהתחלה הייתי עושה את זה על הילוך ראשון אך כל עזיבה של הגז(עזיבה איטית ולא זריקה) הייתה מורגשת בבלימת מנוע מעיקה שמערערת את היציבות במהירות הנמוכה.

    האם אני נוהג נכון?
    איך אתם נשארים במהירות נמוכה כל כך בלי הזריקות המציקות האלה?

    )השאלה היא בעיקר כשהכביש בעליה ולא ניתן לשחרר את הגז ולהכניס קלאצ' לגלישה איטית.)

    תןדה מראש 👌
    תמיד העדפתי מבחינה בטיחותית אגזוז מרעיש ורוב הנהגים מבחין היטב כשאני מודיע.

    הזדחלות וזיגזג במהירות ריצה הליכה לרוב עם קלאץ'.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    הייתי מציע לך לעשות קודם את הקורס ואח"כ לשקול שוב את ההחלטה לגבי האגזוז... אולי דעתך תשתנה.
    ואם בכל זאת מחליף, לך על פול סיסטם. לא תרגיש בהבדלים גדולים בכל מקרה אבל תקבל אופנוע יותר מכוון

  14. #14
    בנוסף לאגזוז זרימה חופשית, צריך לכוון שסתומים, קרבורטור, תיבת אויר וכו' וכו'

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    בנוסף לאגזוז זרימה חופשית, צריך לכוון שסתומים, קרבורטור, תיבת אויר וכו' וכו'
    שסתום הפליטה עשוי להתחמם מעבר למתוכנן ולהתפשט מעבר למתוכנן,כאשר שמים מערכת פליטה שתהיה פתוחה מהמקורית,אבל זה לא דבר קבוע בכל מנוע או בכל משתיק וכו.
    מערכת פליטה ייעודית לא תידרוש להתערב במרווח השסתומים וכמעט הרוב המוחלט כבר עברו להזרקת דלק.
    שינויים בתיבת אוויר לא עושים בתנאיי מדרכה,כשמדובר בקרבורטור - לכל היותר אפשר לדחוף פנימה עוד דלק ולפתוח את המסנן או להחליף אותו באחד פתוח (עם החסרונות הנלווים).
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-12-2018 בשעה 11:33.

אשכולות דומים

  1. החלפת אגזוז
    על ידי iaftbaf בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-09-2018, 16:09
  2. החלפת אגזוז באופנוע
    על ידי רן שלום בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 15-06-2017, 10:03
  3. MT-09 החלפת אגזוז
    על ידי guyklainer בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 14:05
  4. החלפת אגזוז
    על ידי elad606 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-04-2016, 09:15
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-06-2015, 11:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO