האמת שהמנוע נחנק דווקא כשהסל"ד נמוך- נניח אחרי נסיעה ממושכת אני עוצר ברמזור, מסובב שוב את המצערת כדי להמשיך לנסוע ואז הוא פתאום משתנק, ומניע ללא שום בעיה לאחר מכן.
מודע לכך שזה 125 כבד, אבל עדיין, המהירות שלו גם לא תקינה לדעתי..הוא מגיע ל110 בסקאלה (92 בפועל), ואני יודע שלמרות שהוא חלש הוא מסוגל ליותר מזה.
עוד עניין שאולי קשור- המד חום מנוע לדעתי מזייף, בזמן נסיעה ממושכת המחוג נשאר על קר, אך אם אני עומד איתו במקום מונע המחוג מתחיל לעלות לכיוון האמצע, ומיד לאחר מכן כשמתחיל לנסוע- יורד חזרה לקר.
אני לא מבין בזה כלום, אבל נראה שמשהו שם במערכת האלקטרונית לא קורא נתונים כמו שצריך, משהו שם בסקאלות לא נראה לי.



ציטוט ההודעה בתגובה